Soku11 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Polecam stronke www.dr350.jak.pl :icon_twisted: Tam masz i serwisowki i historie. Sprawdz tam!! Ktos wie cos na moj temat?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 z ktorego biegu na jakich zebatkach wyrywacie DR na kolo ?:icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 hmmmm mam przelozenie 14-43 z 1 i 2 idzie na kolko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Mi podobnie - 1 i w idzie na kolo ale jakie przelozenia mam to nie wiem :icon_twisted: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Mam BAAAARDZO wielka prosbe!! Czy ktos wie gdzie mozna dokupic uzywana magistrale olejowa do motocykla Suzuki DR350 '94?? Bo moja niestety byla zespawana i nie trzyma znow :/ Allegro i otomoto przewertowalem i napisalem kilka maila ale sie ludzie narazie nie odzywaja :/ Wiecie gdzie to dostac ?? POZDRO Przewertuj jeszcze raz allegro, najwyzej poswiec to pare zeta i podzwon (bo moze sa leniwi i nie chce im sie odpisywac na maile;)) Na moje to na bank powinien to miec ten pan z Lodzi(ma chyba wszystko;)) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M162040 , o tu jest dr-ka w czesciach: http://www.allegro.pl/item127996703_suzuki_dr_350.html wiec niewykluczone ze tez ma. Tu masz namiar na innego dr-kowicza spod Poznania.Zadzwon i spytaj.pozdro! Edytowane 30 Września 2006 przez P@welek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) Z allegro juz dzwonilem do kilku i nikt nie ma :/ Ten pierwszy link: Koles ma poszukac. Jutro bede wiedzial. Koles z drugiego linku ma ale za 80zl :O!!!!! Z numeru telefonu koles nie odbiera :/ Sprobuje pozniej. Ktos ma jeszcze jakies pomysly?? Acha i jeszcze jedno pytanko. Znalazlem patent na odpalanie mojej DRki bez odpreznika... I nie wiem czy ta metoda to oznaka dobrego stanu silnika czy wrecz przeciwnie. Otoz kopnac normalnie nie mozna bo wiadomo opor tloka. Ja robie tak: Wciskam az do tego oporou, puszczam i wolno przekrecam kopke az przejdzie przez ten opor i wtedy kopie (jest bardzo mala mozliwosc ruchu kopniakiem - jakies 30stopni). Bez wysilku moto zapala i chodzi normalnie :icon_biggrin: Wcale nie trzeba sie silowac :rolleyes: POZDRO Edytowane 29 Września 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 no z tym odpalaniem to mozesz czasami sie przeliczyc i zostac z "giera" w gipsie, choc sam tak odpalem prze pewien czas moja DR jak sie mi zerwala linka od dekompresatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 (edytowane) No wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo :] Ze moge zostac z noga w gipsie to nie sadze bo przekopie kilka razy az trafie na najmniejszy opor - zawory otwarte i wtedy kopne i odrazu zagaduje :icon_biggrin: Jakies pomysly co do TANSZEJ magistrali?? POZDRO Edytowane 29 Września 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Ja odpalam czasmi dr bez odpreznika i nie mam z tym problemu, jak sie kopnie bardzo mocno to nic sie nie stanie. Kopnijcie sobie stara jawe 500 albo iża 350 to potrafi noge zlamac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Qrde kazdy za ten przewod (magistrale olejowa) chce az 80zl!! Macie jakies znajomosci zeby bylo taniej?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Qrde kazdy za ten przewod (magistrale olejowa) chce az 80zl!! Macie jakies znajomosci zeby bylo taniej?? POZDRO80zł ?? nie wiem czy to duzo, zadzwon do jakiegos autoryzowanego salonu Suzuki i spytaj ile takie cos by u nich kkosztowalo bo watpie raczej ze by 80zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Pytanko :)Czy DR350 1999r. ma w silniku zamontowany ogranicznik obrotow bo slyszalem ze tak. Na 1,2,3,4,5 biegu nie wejde powyzej 5tysiecy obrotow a na 6 biegu wejde do 7 nawet. Prosze o odp. co to moze byc :) z gory dzieki za wskazowki POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Pytanko :)Czy DR350 1999r. ma w silniku zamontowany ogranicznik obrotow bo slyszalem ze tak. Na 1,2,3,4,5 biegu nie wejde powyzej 5tysiecy obrotow a na 6 biegu wejde do 7 nawet. Prosze o odp. co to moze byc :) z gory dzieki za wskazowki POZDRO.Ja mam z 1998r. i nic takiego nie występuje. Wydaje mi się, że to jakaś bzdura ponieważ ten silnik tak naprawdę zaczyna śmigać powyżej 5tys., a czerwone pole, zaczyna się od 9tys. Jest obok gażnika elektr. odcięcie zapłonu (można rozpiąć), które opóźnia zapłon. Efekt tego jest taki, że przy odkręceniu manetki na maxa, sprzęt zaczyna ziać ogniem z rury( ja mam przelotowy tłumik- linki w poprzednich mioch postach) Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Tylko powiedz mi po co skalowaliby obrotomierze do 12 jak silnik wkreca sie do 6 ?:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 (edytowane) Takie cos z blaszką, jezeli chodzi o to, to ja to odpiołem i dalej tak samo nie wkreca sie w obroty :) Dodam ,ze mam tlumik standardowy czyli taki cichutki moze to ma wplyw. Edytowane 4 Października 2006 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.