thors Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witam panowieSronka DR350 Team rusza!!!!!!!! www.dr350.jak.pl Ewentualne uwagi na pw :buttrock:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Witam! Pilnie potrzebuje podpowiedzi do rozrzadu w DR350S '91 Jak mam ustawic walek?? Mam dwie strzalki jedna z cyfra 1 i druga z cyframi 2i3 Jak je ustawic??Pierwsza poziomo do glowicy czy pionowo?? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Witam Na wałku rozrządu (no czole) powinieneś mieć 2 nacięcia, któtre muszą sie pokrywać z płaszczyzną cylindra, wtedy tłok powinien być w GMP, czyli na kole zamachowym powinnobyć widać znaczek T przez wziernik w pokrywie alternatora. Serwisa znajdziesz a stronie www.dr350.jak.plPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Co do stronki to znalazlem tylko nieliczne razace bledy. Np. pod mozilla nie ma polskich znakow, formatowanie danych na 1024x768 jest zle, mase motocykla podaje sie w kg a nie mm :-D Tak to reszta spox :] Duzo info ciekawego, widac ze sie napracowales (napracowaliscie?) Gratulacje :-D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Zna ktos moze jakas stronke z czesciami gdzie wybiera sie dany model i wynajduje czesci do niego mi chodzi o dr oczywiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Witam Na wałku rozrządu (no czole) powinieneś mieć 2 nacięcia, któtre muszą sie pokrywać z płaszczyzną cylindra, wtedy tłok powinien być w GMP, czyli na kole zamachowym powinnobyć widać znaczek T przez wziernik w pokrywie alternatora. Serwisa znajdziesz a stronie www.dr350.jak.plPozdrawiam nom ustawilem wlasnie na te naciecia tylko strzalki na kole walka mnie zmylily. w tej chwili mam tak ze strzalka z cyferka 1 pokazuje w gore pionowo a strzalka z cyferkami 2i3 jest rownolegla do plaszczyzny glowicy. czy tak ma byc? i jeszcze jedno pytanko, nie zdazylem juz dzisiaj poustawiac luzow zaworowych, probowalem kopac i siue kreci wszytsko i nic sie nie zacina ani nie slychac co by tlok o zawory klepal ale dziwnie odpreznik dziala. tzn. wczesniej jak go wcisnalem to zostawal wcisniety i po kopnieciu odskakiwal, teraz odrazu wraca na swoje miejsce i taj jakby nie dociskal dzwigienki (nie otwieral zaworow). To moze byc spowodowane luzami? Pozdrawiam! Aha i jeszcze jedno. Gdyby ktos mial przewod oleju idacy od silnika do zbiornika oleju w ramie na sprzedaz tanio ale sprawny to bylbym bardzo chetny. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 nom ustawilem wlasnie na te naciecia tylko strzalki na kole walka mnie zmylily. w tej chwili mam tak ze strzalka z cyferka 1 pokazuje w gore pionowo a strzalka z cyferkami 2i3 jest rownolegla do plaszczyzny glowicy. czy tak ma byc? i jeszcze jedno pytanko, nie zdazylem juz dzisiaj poustawiac luzow zaworowych, probowalem kopac i siue kreci wszytsko i nic sie nie zacina ani nie slychac co by tlok o zawory klepal ale dziwnie odpreznik dziala. tzn. wczesniej jak go wcisnalem to zostawal wcisniety i po kopnieciu odskakiwal, teraz odrazu wraca na swoje miejsce i taj jakby nie dociskal dzwigienki (nie otwieral zaworow). To moze byc spowodowane luzami?Jak dobrze pamiętam to jeśli zrobileś tak jak pisałem to inaczej koło łańcucha zębatego Ci nie wejdzie, bo musisz trafic z kołkiem.Co do zaworów to najpierw ustaw odpowiednie luzy zaworowe, ale przed nastawa ważne jest aby poluzowac maksymalnie linke odprężnika, zeby poprostu nie dotykal zaworu. jak juz wyregulujesz zawory to wtedy naciagasz linke dekompresora tak aby luz byl 2 mm między dzwigną a odbojnikiem głowicy. Nciąg tak jak zawory nalezy robic w GMPpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinekk Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Zna ktos moze jakas stronke z czesciami gdzie wybiera sie dany model i wynajduje czesci do niego mi chodzi o dr oczywiscie. Mam takie linki:http://www.sklep.larsson.pl/http://www.sklepmotocyklowy.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widget Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Przymierzam się z kolegą do wymiany łańcuszka rozrządu. Kolega wymieniał łańcuszek tylko w samochodzie. Moglibyście opisać jak ma wyglądać taka wymiana? P.S co myślicie o tym oleju link? Kupiłbym go ale boje się, że coś może z nim nie tak :/ Pozdrawiam widget Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) ja bym na swoim miejscu go nie kupowal do silnika powinno sie lac najlepszy olej moim zdaniem. Ja kupuje motula i mysle ze jest dobry Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 ja bym na swoim miejscu go nie kupowal do silnika powinno sie lac najlepszy olej moim zdaniem. Ja kupuje motula i mysle ze jest dobry Nie chce nic mówić, ale ten olej shell to jeden z najlepszych na świecie. Wcześniej jeździłem na motulu, teraz na shelu (tyle ze semisyntetc). Zresztą czytać dane wystarczy motul SG, shell SL-litery mówią same za siebie.Widget, jeśli to oryginał to bierz śmiało, cena rewelacja, motul sie chowa.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 No wiec poskladalem swoja DR odpalilem pochodzila chwilke i zgasla syczac. Okazalo sie ze wywalilo gwint na swiecy :/Ehh i znowu wszystko rozebrane, we wtorek odbiore glowice od tokarza i mam nadzieje ze to bedzie koniec inwestycji w ten motocykl... Pozdrawiam! P.S. Myslalem ze takie rzerczy to w Jawach norma a w Japonczyku to raczej niezbyt mozliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Nio ale wydaje mi sie ze swiece za slabo przykreciles...dobrze, ze wszystko idze w dzisiejeszych czasach zrobic....:D A tak nawiasem mowiac motocykl wart inwestycji!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Nio ale wydaje mi sie ze swiece za slabo przykreciles...dobrze, ze wszystko idze w dzisiejeszych czasach zrobic....:D A tak nawiasem mowiac motocykl wart inwestycji!! :) Problem w tym ze swiecy wogole nie dotykalem. W sumie dobrze ze teraz a nie na trasie np. na Polanow bo chyba bym ja utopil w jakims bajorze :icon_mrgreen: Najgorsze to rozbieranie i skladanie i czekanie... Ale teraz to juz ze 20 lat powinna przelatac bez remontu :icon_evil: Pozdrowka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Problem w tym ze swiecy wogole nie dotykalem. W sumie dobrze ze teraz a nie na trasie np. na Polanow bo chyba bym ja utopil w jakims bajorze :D Najgorsze to rozbieranie i skladanie i czekanie... Ale teraz to juz ze 20 lat powinna przelatac bez remontu :icon_mrgreen: Pozdrowka!Tylko pozazdrościc takiej kompresji, która gwinty zrywa :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.