Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wałku rozrządu (no czole) powinieneś mieć 2 nacięcia, któtre muszą sie pokrywać z płaszczyzną cylindra, wtedy tłok powinien być w GMP, czyli na kole zamachowym powinnobyć widać znaczek T przez wziernik w pokrywie alternatora. Serwisa znajdziesz a stronie www.dr350.jak.pl

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stronki to znalazlem tylko nieliczne razace bledy. Np. pod mozilla nie ma polskich znakow, formatowanie danych na 1024x768 jest zle, mase motocykla podaje sie w kg a nie mm :-D Tak to reszta spox :] Duzo info ciekawego, widac ze sie napracowales (napracowaliscie?) Gratulacje :-D POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Na wałku rozrządu (no czole) powinieneś mieć 2 nacięcia, któtre muszą sie pokrywać z płaszczyzną cylindra, wtedy tłok powinien być w GMP, czyli na kole zamachowym powinnobyć widać znaczek T przez wziernik w pokrywie alternatora. Serwisa znajdziesz a stronie www.dr350.jak.pl

Pozdrawiam

 

nom ustawilem wlasnie na te naciecia tylko strzalki na kole walka mnie zmylily. w tej chwili mam tak ze strzalka z cyferka 1 pokazuje w gore pionowo a strzalka z cyferkami 2i3 jest rownolegla do plaszczyzny glowicy. czy tak ma byc?

 

i jeszcze jedno pytanko, nie zdazylem juz dzisiaj poustawiac luzow zaworowych, probowalem kopac i siue kreci wszytsko i nic sie nie zacina ani nie slychac co by tlok o zawory klepal ale dziwnie odpreznik dziala. tzn. wczesniej jak go wcisnalem to zostawal wcisniety i po kopnieciu odskakiwal, teraz odrazu wraca na swoje miejsce i taj jakby nie dociskal dzwigienki (nie otwieral zaworow). To moze byc spowodowane luzami?

 

Pozdrawiam!

 

Aha i jeszcze jedno. Gdyby ktos mial przewod oleju idacy od silnika do zbiornika oleju w ramie na sprzedaz tanio ale sprawny to bylbym bardzo chetny.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom ustawilem wlasnie na te naciecia tylko strzalki na kole walka mnie zmylily. w tej chwili mam tak ze strzalka z cyferka 1 pokazuje w gore pionowo a strzalka z cyferkami 2i3 jest rownolegla do plaszczyzny glowicy. czy tak ma byc?

 

i jeszcze jedno pytanko, nie zdazylem juz dzisiaj poustawiac luzow zaworowych, probowalem kopac i siue kreci wszytsko i nic sie nie zacina ani nie slychac co by tlok o zawory klepal ale dziwnie odpreznik dziala. tzn. wczesniej jak go wcisnalem to zostawal wcisniety i po kopnieciu odskakiwal, teraz odrazu wraca na swoje miejsce i taj jakby nie dociskal dzwigienki (nie otwieral zaworow). To moze byc spowodowane luzami?

Jak dobrze pamiętam to jeśli zrobileś tak jak pisałem to inaczej koło łańcucha zębatego Ci nie wejdzie, bo musisz trafic z kołkiem.

Co do zaworów to najpierw ustaw odpowiednie luzy zaworowe, ale przed nastawa ważne jest aby poluzowac maksymalnie linke odprężnika, zeby poprostu nie dotykal zaworu. jak juz wyregulujesz zawory to wtedy naciagasz linke dekompresora tak aby luz byl 2 mm między dzwigną a odbojnikiem głowicy. Nciąg tak jak zawory nalezy robic w GMP

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się z kolegą do wymiany łańcuszka rozrządu. Kolega wymieniał łańcuszek tylko w samochodzie. Moglibyście opisać jak ma wyglądać taka wymiana?

 

P.S co myślicie o tym oleju link? Kupiłbym go ale boje się, że coś może z nim nie tak :/

 

Pozdrawiam widget

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym na swoim miejscu go nie kupowal do silnika powinno sie lac najlepszy olej moim zdaniem. Ja kupuje motula i mysle ze jest dobry

 

Nie chce nic mówić, ale ten olej shell to jeden z najlepszych na świecie. Wcześniej jeździłem na motulu, teraz na shelu (tyle ze semisyntetc). Zresztą czytać dane wystarczy motul SG, shell SL-litery mówią same za siebie.

Widget, jeśli to oryginał to bierz śmiało, cena rewelacja, motul sie chowa.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec poskladalem swoja DR odpalilem pochodzila chwilke i zgasla syczac. Okazalo sie ze wywalilo gwint na swiecy :/

Ehh i znowu wszystko rozebrane, we wtorek odbiore glowice od tokarza i mam nadzieje ze to bedzie koniec inwestycji w ten motocykl...

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Myslalem ze takie rzerczy to w Jawach norma a w Japonczyku to raczej niezbyt mozliwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nio ale wydaje mi sie ze swiece za slabo przykreciles...dobrze, ze wszystko idze w dzisiejeszych czasach zrobic....:D

 

A tak nawiasem mowiac motocykl wart inwestycji!! :)

 

Problem w tym ze swiecy wogole nie dotykalem. W sumie dobrze ze teraz a nie na trasie np. na Polanow bo chyba bym ja utopil w jakims bajorze :icon_mrgreen:

 

Najgorsze to rozbieranie i skladanie i czekanie...

 

Ale teraz to juz ze 20 lat powinna przelatac bez remontu :icon_evil:

 

Pozdrowka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze swiecy wogole nie dotykalem. W sumie dobrze ze teraz a nie na trasie np. na Polanow bo chyba bym ja utopil w jakims bajorze :D

 

Najgorsze to rozbieranie i skladanie i czekanie...

 

Ale teraz to juz ze 20 lat powinna przelatac bez remontu :icon_mrgreen:

 

Pozdrowka!

Tylko pozazdrościc takiej kompresji, która gwinty zrywa :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...