Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałęm się wam pochawlić - zaczynam robić stronkę o DR: http://www.widget.czest.pl/dr350.php

Jeśli macie jakieś materiały ślijcie do mnie.

 

A teraz pytanie, czy trudno odkręca się koła w DR? Bo chciałbym kupić, a jedyny środek transportu to mały bus, w którym cała napewno się nie zmieści. Ciekawe czy nawet bez kół by się zmieściła w czymś takim: http://www.subarulibero.fora.pl/viewtopic.php?t=35 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla kogos kto nigdy dotad nie mial stycznisci z DR-ka to niektore informacje na tej stronie moga wprowadzic go w blad, ja jakos nie dowiedzialem sie nic nowego, szata graficzna taka sobie no ale strona dopiero w budowie wiec czekamy na koncowy efekt, ja osobiscie czekam na strone ktora majstruje thor

spragnionym informacji polecam te strony

http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml

http://www.suzukiownersclub.co.uk/forum/fo...pics.asp?FID=18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jak sprawdzić czy centralny amortyzator jest na maxa podwyżony widać to jakos z zewnątrz ??????????????? :)

jeszcze jedno mam zamiar wybrac sie u nas na tor motocrossowy tylko niewiem czy to jest dobry pomysl, czy przypadkiem nieszkoda sprzeta po takim terenie jezdic, co o tym myslicie i jak zachowuje sie dr na motocrosie.

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez sciesnienie sprezyny nie wiem czemu, ale w niektorych motocyklach tylek podnosi sie o pare cm....

Masz jeszcze regulacje tlumienia odbicia (taka puszka przyczepiona do amortyzatora:D)

 

 

A o co tak dokladnie chodzi z tym tlumieniem i jak sie to reguluje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez sciesnienie sprezyny nie wiem czemu, ale w niektorych motocyklach tylek podnosi sie o pare cm....

Masz jeszcze regulacje tlumienia odbicia (taka puszka przyczepiona do amortyzatora:D)

NIe podnosi sie, naciąga sie tylko spreżyna a długość trzpienia przecież sie nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w SHC jeśli to pokrętło na kierownicy nie działa to też da się jakoś ten tył podnieść?

 

Bo chciałem dzisiaj kupić sprzęta, na USD tylko cały tak nisko siedział, jak się tym na kierownicy kręciło to nic sie nie działo a właściciel mówił że nie wie do czego to w ogóle służy i że mu moto pasuje takie jakie jest... i nie wiem czy warto się w to pchać czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE WARTO!!!

 

 

Drogi kolego nie pchaj sie w coś takiego, bo najprawdopodobniej cały system padł.

Od"pokrętła" idą cięgna które wchodzą w "takie coś" koło puszki po lewej stronie motocykla.

Jeśli coś się może zepsuć przez pokrętło to tylko na tej linii.

Jeśli tylni amor padł, to chyba nie z winy pokrętła.

Niektórzy radzą żeby od razu zdemontować shc "bo się psuje"... nie doświadczyłem tego osobiście.

 

Jak na moje oko to gościu który chciał to sprzedać to zwykły kombinator ( "jemu to pasuje"...ciekawe)

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Mo-cher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...