Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki, ale jakbyś mogł napisać po czym stwierdziłeś że to wersja wyczynowa??

Wersje wyczynową można poznać m.in. po lampie przedniej, zbiorniku paliwa, braku licznika prędkości, obrotomierza itp.

Edytowane przez .:Paweł:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :icon_question:

Mam pytanie odnosnie DRki. Przez to, że moja drka czasami dobija (najczesciej przy skokach), postanowiłem zregenerowac tylny amor. Chcialbym wymienic w nim olej i oddac do regeneracji sprezyne.

Możę ktoś juz to robil i moze mi napisac co i jak? Czy woglole warto to robic czy moze kupic inny (nie wiadomo w jakim stanie). Moze kupic od innego motocykla (tylko od jakiego)? I jaki moze byc koszt takiej regeneracji?

Kiedys mialem od DRZy ale niestety sprzedałem. :icon_question:

 

Z góry dzieki za pomoc.

Edytowane przez john_00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :)

Mam pytanie odnosnie DRki. Przez to, że moja drka czasami dobija (najczesciej przy skokach), postanowiłem zregenerowac tylny amor. Chcialbym wymienic w nim olej i oddac do regeneracji sprezyne.

Możę ktoś juz to robil i moze mi napisac co i jak? Czy woglole warto to robic czy moze kupic inny (nie wiadomo w jakim stanie). Moze kupic od innego motocykla (tylko od jakiego)? I jaki moze byc koszt takiej regeneracji?

Kiedys mialem od DRZy ale niestety sprzedałem. :smile:

 

Z góry dzieki za pomoc.

Na Twoim miejcsu zainwestowałbym w jakiś amor np. od RM 250, myślę że mocowania są te same, a za 100$ na ebay.com można kupić w dobrym stanie, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

Nie wiecie mozna gdzie kupic:

- slizg i prowadnice lancucha (lub od czego pasuja)

- lozyska wachacza

od DRki?

 

Jesli chodzi o slizg to na bank tylko i wylacznie w salonie suzuki. Dosyc intestywnie szukalem i probowalem dopasowywac swojego czasu wszystkie zamienniki. Zadne ufo-ki, acerbisy i inne takie tam akcesoryjne. Pozostal mi tylko Mieloch motocykle. Dosyc drogo-ok 150 zl , w dodatku dluuugo na niego czekalem (nie wiem..z Japoni go sciagali czy co;) )

Jesli chodzi o lozyska-w wachaczu akurat nie wymienialem poki co, ale mysle ze bedzie podbnie jak np. z lozyskami do kol. Wybijasz spisujesz numer, albo bierzesz to lozysko do pierwszego lepszego sklepu z lozyskami. Dostaniesz od reki, w dodatku za przywoite pieniadze. Jak ktos zna numer to niech zapoda (tak jak to bylo w przypadku lozysk do kol.

 

Ja przypominam sie z pytaniem o o tych gumowych pierdolnikach w kole tylnym (sprzeglo flex? tak to sie nazywa?). Gdzie to dostane, po ile i czemu tak drogo?

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o slizg to na bank tylko i wylacznie w salonie suzuki.

 

Ja przypominam sie z pytaniem o o tych gumowych pierdolnikach w kole tylnym (sprzeglo flex? tak to sie nazywa?). Gdzie to dostane, po ile i czemu tak drogo?

 

Juz wiem, dzwonilem do Suzuki: :buttrock:

Prowadnica - 97zl

ślizg (jeden element, ktory sie wyciera) - 64zł

Jesli chodzi o te gumy to nazywaja sie gumy zabieraka, koszt jednej w salonie suzuki to 28zł, czyli komplet 168zł

 

a przy okazji jesli chodzi o linke dekompresatora, to 70mm wystaje linka z pancerza ;)

a koszt nowej to 119zł

 

Pozdr.

Edytowane przez john_00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja miałem u siebie podobne objawy. Ciężko było znalesc luz, czasami zamiast 5 czy tam 4 biegu biegu wchodził luz miedzy tym a wczesniejszym biegiem. I zaczely sie wydobywać dziwne dźwieki z silnika. Moja rada jest taka, broń Boże nie odpalaj silnika, ja to zignorowałem. myslalem ze to tylko przetarte wodziki. Niestety jak sie okazało wykrecila sie sroba od mechanizmu zmiany biegów od strony sprzęglą (można zobaczyć po zdjęciu prawego dekla) motorek jezdzil az do momentu kiedy srobka przeszla przez skrzynie i wpadla miedzy tlok a cylinder ;) Jestem wlasnie pod koniec remontu, wszystko wyniosło mnie sporo ponad 1000zł i w sumie sie ciesze bo mam praktycznie nowy silnik, ale można było tego uniknąć i zaoszczedzić własny czas i pieniądze !!!! Radze Ci obadać co to jest :buttrock:

Wielkie dzięki Enduroboj , bo to opisałeś było przyczyną , rozkręcił sie mechanizm od zmiany biegów , teraz już lata jak marzenie, a wracając do tej śruby to jakiś babol konstruktorów , ciekaw jestem czy w nowszych rocznikach też się to zdarza , czy już poprawiono zabezpieczenie , jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam.Kłopotów część dalsza , teraz biegi wchodzą ekstra ale do trzeciego biegu, gdy wrzucam trójkę przepuszcza mi na sprzęgle kłowym , naturalnie rzecz ma miejsce przy przyśpieszaniu.Silnik już na stole , trzeba zrobić gruntowny przegląd bo co chwila coś nowego wyskakuje.

Edytowane przez CRASH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...