Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

No to gartulacje Blacha , oby ci sluzyla ,Drka to pancerny sprzet i wiele wybacza :-)

Co do swiecy to ja mam akurat zwykla nie irydowa i nie narzekam odpala jak sie nalezy.Odpalanie Drki na poczatku to istne misterium ale jak juz wyczujesz to i bez deko odpalisz.

Jak zalejesz to tez nie ma tragedii,wystarczy przekopac na odkreconej manetce.

Pozdrawiam

Edytowane przez repitos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za instrukcje

Chciałbym się jeszcze zapytać jaki rozmiar ma klucz do świecy? bo nigdzie nie mogę znaleźć oraz mam taki problem że ssanie samo wraca jak wyciągnę dźwigenke nie wiem czy się nie wyrobiło i czy to nie jest czasem powód że nie mogę odpalić oraz czy można wymienić samo ssanie czy trzeba kupić w takiej sytuacji cały gaźnik?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klucz do świecy to 18, musi mieć cienkie ścianki bo taki standardowy raczej nie wchodzi , chyba że go ze szlifujesz.

Co do gaźnika to się nie orientuje co dokładnie masz tam zużyte bo go nie rozbierałem.

Spróbuj na razie jakiś patent wymyślić, może kawałek wężyka igelitowego załóż na to cięgło żeby w trakcie odpalania nie uciekało z powrotem do gaźnika, albo jakąś agrafkę z drutu.

Trochę uciążliwe to będzie, ale do czasu usunięcia usterki może da radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też to wraca wyrobiły się takie ząbki weś to ściśnij opaską albo drucikiem i powinno być ok :wink:

Kiedyś widziałem tę część ssania do gaźnika ale chyba do dr 650 i na jakieś zagranicznej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z odpalaniem rozwiązany był to również wciśnięty przycisk do gaszenia tyle dni walki przez takie duperelstwo moto pali prawie zawsze od kopa bez odprężnika co do ssania zrobiłem sobie taki dystans z kawałka długopisu na razie się sprawdza. Mam mały problem ze sprzęgłem mam wciśniętą klamkę do końca i jak wrzucę bieg to motocykl się lekko toczy popróbuję podregulować na lince nie wiem czy można jakoś inaczej je regulować sprzęgło powinno być dobre podobno było rok temu wymieniane na wzmacniane ebc

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. W wakacje stałem się właścicielem Suzuki Dr 350 z 1991 r. Teraz odebrałem moto z warsztatu i mam mały problem. Mianowicie przed remontem opornie ale odpalał, a teraz mam kłopoty. Może macie jakieś wskazówki jak odpalać Dr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miałeś robione przy tym serwisie ?

procedure odpalania kilka postów wczesniej opisał kolega seba9121

.... Gdy wciśniesz odprężnik to musisz po mału jechać kopką w duł aż odskoczy rób to powoli,żeby była później kopka jak najwyżej bo jak będzie niżej to nie odpalisz i wtedy podskakujesz i maszyna chodzi. icon_mrgreen.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczcie co się stało z moich obserwacji wynika,że wypadł ten klin na wale co trzyma zębatkę a ona napędza wałek wyrównoważający i go wypchło.Może wie ktoś kto by ściągnął silnik lub sam duł?

http://zapodaj.net/bce7ea4bb73b.jpg.html

http://zapodaj.net/f0d39f74c367.jpg.html

http://zapodaj.net/cd1abbd10a4f.jpg.html

http://zapodaj.net/d21584098725.jpg.html

http://zapodaj.net/1009b1cfbaab.jpg.html

http://zapodaj.net/e992068f6f45.jpg.html

http://zapodaj.net/6182ade373dd.jpg.html

I skąd były te kawałki przy magnesie średnicę ma ten drucik podobna do zabezpieczenia ze sworznia ale na sworzniu było oba może komuś wpadł jak tłok wymieniał bo był wymieniany ? http://zapodaj.net/29341cbdc416.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co miałeś robione przy tym serwisie ?

procedure odpalania kilka postów wczesniej opisał kolega seba9121

.... Gdy wciśniesz odprężnik to musisz po mału jechać kopką w duł aż odskoczy rób to powoli,żeby była później kopka jak najwyżej bo jak będzie niżej to nie odpalisz i wtedy podskakujesz i maszyna chodzi. icon_mrgreen.gif

 

Był szlif cylindra pierwszy, nowy tłok wossner. Docieranie zaworów, nowy łańcuch rozrządu, nowe uszczelniacze zaworowe. Oczywiście regulacja zaworów i gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z obrotomierzem gdy włączę światła obrotomierz zaczyna wariować wskazówka się unosi jakby obrotów dostawał większych a silnik chodzi tak samo jak przed włączeniem świateł podejrzewam że to problem z elektryką tylko nie wiem gdzie uderzyć i jak, może ktoś miał podobny problem i mógł by mi pomóc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z obrotomierzem gdy włączę światła obrotomierz zaczyna wariować wskazówka się unosi jakby obrotów dostawał większych a silnik chodzi tak samo jak przed włączeniem świateł podejrzewam że to problem z elektryką tylko nie wiem gdzie uderzyć i jak, może ktoś miał podobny problem i mógł by mi pomóc

Pozdrawiam

U mnie obrotek pokazywał głupoty jak chyba aku był słaby.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...