woojo Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Panowie, niedawno wzięło mnie na jazdę terenową. Od dwóch lat jestem posiadaczem DUKEII i postanowiłem go lekko przerobić tak by mógł śmigać w terenie. Chciałem zamienić tylko koła i owiewki ale szybko okazało się, że zawieszenie supermoto nie będzie dawać rady w terenie. Zrezygnowałem z tego projektu i postanowiłem kupić małe enduro. Szukałem właśnie TTR, DR, XR, LC4. Wybór padł na LC4 400SC '95. Dlaczego? Ponieważ ma w pełni regulowane zawieszenie White Power, trwały i mocarny silnik chłodzony cieczą, odkręcany stelaż pod siodłem, plastikowy zbiornik , po odkręceniu wszystkich zbędnych części waży z paliwem ok 120 kg. i przywiozłem go z Niemiec w stanie idealnym za 6 tyś. zł!! KTM został stworzony do ciężkiego orania w terenie a nie jak np. DR 350 ,ze swoim zabawkowym zawieszeniem, do wycieczek na ryby. Uważam jednak ze tak naprawdę to czym jeździmy nie ma znaczenia byleby sprawiało nam to przyjemność. Peace!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 KTM został stworzony do ciężkiego orania w terenie a nie jak np. DR 350 ,ze swoim zabawkowym zawieszeniem, do wycieczek na rybyzacznijmy od tego ze i owszem KTM to przede wszytkim motocykle hard enduro ale seria LC4 która tak sie podniecasz została stworzona jako bardziej "cywilizowana" tzn jej potenjalnymi odbiorcami mieli byc amatorzy szukajacy wrazenw terenie. Po drugie to DR posiada znakomite zawieszenie jak na swoje lata produkcji i na pewno nie nadaje sie tylko na ryby, a wersja usd takze regulacje zawieszenia. jezeli juz mial bym brac KTM to napewno nie był by to LC4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Żubr ma racje, pozatym nie robili by modelu do hard enduro jak sam mówisz , a i tak trzeba go odchudzać.A wagowo to to samo co DR, zawias w przodu w DR jest naprawde na niezłym poziomie(wiadomo jak na swoje lata bo gdzie mu do WRek itp), musiał byś zobaczyć co my z chłopakami robimy na DRkach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 skróty LC4 i LC2 oznaczają rodzaj silnika zastosowanego w danym modelu. Na podstawie tego tylko skrótu nie możesz określić dokładnie modelu z jakim masz do czynienia. W latach 94-97 były produkowane cztery rodzaje LC4 i tak zaczynając od tej najłagodniejszej EGS(wałek wyrównoważający, mniejsze skoki zawieszeń, niższe siedzenie, bagażnik, pełne oświetlenie, bardzo restrykcyjny tłumik), EXC (pełne oświetlenie, wałek,), SC ( oświetlenie) SX (motocykl crossowy) i to wszystko w pojemnościach 400/620. Dlatego w tamtych latach nie mogłeś powiedzieć że KTM LC4 SX to motocykl dla amatora bo to był najbardziej hardcorowy czterosuw. Oczywiście wszystko się zmieniło kiedy KTM wypuścił serie EXC i SX z nowej generacji silnikami, wtedy nowe LC4 stały sie maszynami dla hobbistów. Dlatego uważam że LC4 SC lub EXC '95 to pełnowartościowe hard enduro a nie żaden tam sprzęt dla amatora jak DR350 :icon_twisted:)) Peace!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) a nie żaden tam sprzęt dla amatora jak DR350 :icon_twisted:)) i znów musze cie zmartwić W 1991 roku pojawił sie wspomniany DR 350- wersja hard enduro. Wyposazony został w zawieszenie i koła od diabła tamtycz czasów - Suzuki RMX 250. Ponadto posiadał plastikowy bak, krótsze przełozenie wtórne skrzyni, inny gaźnik-TM 33SS, mniej zdławiony tłumik układu wydechowego. Nie posiadał natomiast podnózków dla pasazera, kierunkowskazów, akumulatora, a z deski został tylko licznik kilometrów. Gotowy do jazdy wazył tylko 113 kg + płyny !!. załoz sobie temat o "swoim" sprzecie dla amatora a nie zasmiecaj tego Edytowane 5 Maja 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 słuchaj Żubrzyk nie mam zamiaru się kłócić co jest leprze bo i tak wiem żaden zabytkowy DR '91 nie dogoni nawet LC4 EGS. Tym samym kończę tą nie prowadzącą do niczego rozmowę. Pozdrowienia dla wszystkich posiadaczy DR!! do zob. w terenie Peace!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 ku*wa to po kiego zaczynales ta bezsenowna romowe?? tylko spamisz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 wiesz woojo wsadz sobie w dupe tego lc4, tak wogole to wyglada jak rower :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Po co porownywac DR do KTMa?To tak jakby porownywac malucha do merca....Ale koles(nawet nie chce mi sie zapamietywac twojej ksywki) piszac tutaj zle slowa o Dr to troche nas obrazasz! Tutaj sie wypowiadaja prawie sami wlasciciele DR350 lub zainteresowani! A pozatym: !!!!!!!!!!!!!!!NIE JEST WAZNE CZYM JEZDZISZ, WAZNE JAK JEZDZISZ!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Spoko chłopaki, też bym się wkurzał jakby ktoś na forum KTM pisał, że to nie najlepsze motory. Zwracam wiec honor i przepraszam za zamieszanie. Peace!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 LC4 ma malego :D:) i tyle kuna :D Skladam poklon DR'ce :D :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegory Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 siemka. niedlugo bede musial wymienic łożyska w kołach i stad moje pytanie. czy ktos wie jak je wybić? przydalyby sie jeszcze wymiary łożysk bo mam zamiar wszystko sam robic. a moze ktos ma manuala do dr 350 se '99. bardzo bym prosil o udostępnienie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 LC 4 to sobie moze kolega po ulicy pojezdzić bo do lasu to się nie nadaje. Po godzinie jazdy dupa boli od wibracji (błąd konstrukcyjny silnika). Jak pojeżdzi na wr albo crf to niech przyjdzie i opowiada.Pozatym w tym segmęcie prym wioda XR400 i KLX 400 a nie zabawki typu lc4 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 z calym szacunkiem gadacie bzdury!NIE MOZNA POROWNYWAC LC4 Z DR!! Moge przyznac szczerze, ze DR350 jak na swoj wiek i jak na swoja cene(jeszcze 2 lata temu byla drozsza o srednio 3 tysiace!) to jest to bezkonkurencyjny motocykl na naszym rynku.....ALe co jak co LC4 to juz sprzet z innej polki.....nie ma tam zadnego bledu konstrukcyjnego silnika, ktory powoduje wibracje tylko taka jest charakterystyka pracy tego ,,motoru''! Jest duzy i ciezki ale w terenie sobie radzi bo nadrabia moca!ALe co jak co w crossach na dzien dzisiejszy dominuja WR :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rembi Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Jak dla mnie to LC4 i tak ma malego :clap: :biggrin: :icon_exclaim: Poklon Ave DR :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.