Mo-cher Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 (edytowane) Jeśli o mnie chodzi to remont obejmował wskrzeszenie głowicy (panewki), wymiana tłoka,pierścienie,szlif cylindra. Nie wszyscy mieli to szczęśście kupić DR'a od niemieckiej babci , więc trochę tego bylo. Sprzęcior jak nowy... Edytowane 27 Marca 2006 przez Mo-cher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Mi to mowisz?U mnie silnik mialbyc zyleta :D Tylko cos stukalo pod kopulka :notworthy: (Walki rozrzadu i dzwigienki zaworowe-regeneracja)Po wleceniu do jeziorka poszly pierscionki, oraz pekla glowica..... (Tlok i wszystko wymienione, a glowica pospawana)Wymienilem rowniez uszczelniacze zaworowe, membrane w gazniku(albo ja, albo ktos inny zle skrecil gaznik i byla przecieta) nio oraz lancuszek rozrzadu(bo po sezonie i tak trzebaby bylo go wymienic)!Do tego zestaw napedowy, dzisiaj umowilem sie u lakiernika i wszystko musze przygotowac...Nio i mysle, ze do 2 tygodni bede mogl wyjechac :) A teraz pytanie do CIebie, ile docierales swoja DRke? I w jaki sposob.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Mam do was jedno pytanie (w zasadzie to mam problem) Zbliza mi sie zmiana oleju w dr lecz niewiem jakiego zalac gdyz moto bylo sciagane z niemiec i niewiem jaki olej ma zalany co mam zrobic pomozcie !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 jak zmieniasz to nie taki problem, zlej olej i wstaw nowy filtr, i kupuj olej jaki cchesz (10W40 najlpepiej pelen syntetyk) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) Tomcio, no to wygrałeś.... :) z tym spawaniem głowicy.Z tym kąpaniem gorącego silnika to masz niezłą nauczkę... U mnie po przywiezieniu łańcuszek rozrządu dał się zciągnąć bez demontażu wałka... :notworthy: Ogólnie powiem szczerze, coby nie mówić o legendarnym już chyba delikatnym sposobie użytkowania motocykli przez Niemców:mojego ktoś nieźle skatował, ale widzę, że to nie pierwszy przypadek. Z tym docieraniem to po prostu po 1 tys km wymieniłem olej i tyle. Acha, no i jeździć trzeba baaaardzo spokojnie ,trzeba dbać o to żeby sie sprzęcik nie zagrzał, nie wchodzic na za wysokie obroty, o terenie to zapomnij. 1 0 0 0 km około. A, też dałem do malowania tzw piecówą. Piknie wygląda DyyR tylko gruba warstwa farby troszku zakryła numery na ramie i trzeba było się postarać... Pozdrawiam. :D Edytowane 28 Marca 2006 przez Mo-cher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Nio kurcze jakos sobie trzeba bedzie poradzic, ale 1000km to jest dosc duzy kawalek :/ Jak sie prezentuje Twoja DR po malowaniu? Dawaj zdjecia :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) Moze mi ktoś przesłac fotkę jak wyglada i gdzie sie znajduje filtr oleju w dr bo naprawde niewiem :notworthy: Edytowane 28 Marca 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 (edytowane) po stronie sprzegla masz jakgdyby dwie pokrywy, jedna duza to pokrywa sprzegla druga znacznie mniejsza przykrecana na 3 chyba M6 z wytloczeniem "Suzuki", to jest wlasnie filterek oleju :notworthy:, jak bedziesz spuszczal olej to pamietaj zeby odkrecic srubke spustowa na ramie, jakbys jeszcze nie mogl znaleźć filtra to daj znac na PW to wysle ci zdjecie z opisem Edytowane 28 Marca 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Mam pytanko. Wiecie może, ile kosztuje regeneracja wałka rozrządu w tym sprzęcie? Czy warto to robić, czy to raczej jest na krótką metę. Jest Drka do wzięcia, i właściciel pisze, że stuki w głowicy, więc przypuszczam, że wałek już jest zużyty. Czy zużyty wałek oznacza również wymianę innych elenetów -dźwigienki np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 28 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2006 Do przedmowcy:Sam regenerowalem walek rozrzadu bo tez mi stukalo pod glowica :D zaplacilem za to 260zl! (calkowity koszt)Walek + 2 dzwigienki....Firma ŚWIATEK to jedyna chyba firma zajmujaca sie tym u nas....jak bedziesz chcial to podam Ci do nich namiary!Ciezko powiedziec czy cos bedziesz mial napewno do roboty....ale jak juz bedziesz mial rozebrany silniczek to mozna wymienic lancuszek rozrzadu, czy tez uczelke pod glowica, uszczelniacze zaworowe itp! Przynajmniej bedziesz wiedzial na czym stoisz! a po co ci niespodzianka w sezonie? Co do filtru oleju...slyszeliscie, ze sa 2 rodzaje filtrow ? :notworthy: jedne sa grubsze, a drugie sa chudsze! Kumpel ma taki grubszy w domu i nie pasowal mu w motocyklu tak samo jak mi :banghead: A na opakowaniu pisze DR350 :wink:Nie slyszalem o zmianach w silnikach w poszczegolnych rocznikach :> a Wy ?! Do przedmowcy:Sam regenerowalem walek rozrzadu bo tez mi stukalo pod glowica :icon_mrgreen: zaplacilem za to 260zl! (calkowity koszt)Walek + 2 dzwigienki....Firma ŚWIATEK to jedyna chyba firma zajmujaca sie tym u nas....jak bedziesz chcial to podam Ci do nich namiary!Ciezko powiedziec czy cos bedziesz mial napewno do roboty....ale jak juz bedziesz mial rozebrany silniczek to mozna wymienic lancuszek rozrzadu, czy tez uczelke pod glowica, uszczelniacze zaworowe itp! Przynajmniej bedziesz wiedzial na czym stoisz! a po co ci niespodzianka w sezonie? Co do filtru oleju...slyszeliscie, ze sa 2 rodzaje filtrow ? :) jedne sa grubsze, a drugie sa chudsze! Kumpel ma taki grubszy w domu i nie pasowal mu w motocyklu tak samo jak mi :banghead: A na opakowaniu pisze DR350 :)Nie slyszalem o zmianach w silnikach w poszczegolnych rocznikach :> a Wy ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 (edytowane) Ehhh, wałek wałek. Mój już niestety był napawany...czyli regenerowany poprzez dodanie materiału .Chyba wszędzie tak się regeneruje wałki; potem na szlifiernię...Ryzyko jest takie ,że pod wpływem takiej obróbki, a wchodzi tu w grę temperatura, wałek może sie nieco wykrzywić , a w dalszej perspektywie wyrzreć nierówno panewki ... od tego też nieźle stuka.Więc, teraz już dobrze o tym wiem, nigdy nie kupuj DyyRa jeśli cos stuka w silniku.Miły właściciel może twierdzić ,że to zawory do ustawienia, wałek ... kto wie, i tak może być; ale. Gdybym ja miał panewki w dobrym stanie kupiłbym nowy wałek. Co do malowania to nie mam żadnych specjalnych fotek. Powiem tylko tyle, że mogą Ci kazać samemu zabezpieczyć ramę przed farbą( mam na myśli piaskowanie i potem malowanie). W każdy używany gwint trzeba wkręcić śróbę, (delikatnie) , bo piasek niszczy a farby, jeśli piecówa, nie zdejmiesz tak łatwo. główkę ramy zabezpieczyłem dwiema skręconymi ze sobą pokrywkami...od słoików. co by tu jeszcze... acha, może już było ale znalazłem coś fajnego, szkoda , że po niemiecku...:http://www.dr350-forum.de/ Edytowane 29 Marca 2006 przez Mo-cher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 (edytowane) Mam kolejne pytanie tym razem związane z obrotami w dr mam ustawione nieco powyzej 1500 ale wydaje mi sie ze jest to za duzo na ile wy macie ustawione ???????????? Edytowane 29 Marca 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Ja wyj*b** obrotmierz :) Wiec ustawiane jest na sluch :bigrazz: ALe powinno byc pomiedzy 1000-1200 !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Witam mam pytanie czy moze jakis posiadacz dr350 z okolic chrzanowa(małopolska) lub kolo katowic bo chiałem zobaczyc u kogos dr na zywo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Ja jestem z ok. Katwoic (Sosnowiec)Ale narazie mojej DRki nie ma co ogladac na zywo, bo jest cala rozebrana :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.