wieczny student Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 co ile kilometrów należałoby podocierać zaworki? zakładając najczarniejszy scenariusz - odkąd nie ma uniwersalnej tankowana jest jedynie bezolowiowa bez spowalniaczy potasowych? (ewentualnie dla skali porównawczej - co ile trzeba docierać gdy sie leje owe spowalniacze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 To zależy z jakiej jakości materiału maszwykonane zawory.U mnie wywinęły się jak naleśniki po przejechaniu 300 km.A są przypadki, że można wykonać przebiegpowyżej 10 tys. km jak przewiduje instrukcja obsługi wegług, której należałoby przy tym przebiegu docierać zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 dzięki za info. niestety za cholere nie wiem z czego mam te zawory :? ... mam problem z ustawieniem silnika (tak jakby jeden gar ciągnął, a drugi był bardziej ospały... coś jakby różna długość linek, z tym ze linki są ustawione tak ze równo podnoszą sie obydwie przepustnice). ja obstawiam, ze to gaźniki, ale tata mi podsunął myśl z zaworami, wiec tak sie pytam. jak sie nie uporam z gaźnikami, to chyba trzeba bedzie zajrzeć do silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Przyczyn może być kilka:- uszkodzona świeca,- przewód wysokiego napięcia,- złe luzy zaworowe,- niższa kompresja wynikająca z nieszczelnych zaworów,- niższa kompresja wynikająca z nieszczelności pierścieni tłokowych,- źle wyregulowane gaźniki,- różna długość linek sterujących przepustnicami,- krzywka w aparacie zapłonowym jest ustawiona nieosiowo, to wszystko co przyszło mi szybko do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 jezeli podejrzewasz gary to sprawdz w nich cisnienia i wsio bedzie wiadomo....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 włąśnie dizś sprawdziłem ciśnienia. prawie 7 w lewym i niskie 6 w prawym. niby ok jak na serie gdzie jest 7,5 , ale powiem wam ze wstawione są wyższe tłoki od malucha, tuleje z PF 125... za czasów nowości było ponad 9 :-). do prawego jak nalaliśmy oleju, poprawiło sie do 7,5. werdykt - pierścionki są do wymiany.w zime składam nowy silnik, a ten mozna w sumie powoli zaczać kończyć (ostatni remont miał jakieś 15 lat temu, rok temu go ruszyliśmy z 12letniego letargu i tylko pierścionki wymienilim). do zimy pojeździ. katować i tak nie katuje, ponieważ nie mam kasy na paliwo przy jego apetycie na wysokich obrotów...galar: zajme sie w takim razie gaźnikami, wymienie linki na nowe (bo jedna stara chyba zrobiła sie w choinke), sprawdze luzy, no i aparat... a potem do borek :-). ciekawe czy będą jakieś zaprzęgi :twisted: dzięki za pomocne pomysły panowie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.