kalosh Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Witam.Mam taki mały nawet nie problem. Lubię jak wszystko w motorze puka jak powinno a tym czasem moja Jawka bardziej dymi z prawego gara niż z lewego. Prawy chodzi jak w zegarku (bardzo rytmicznie) a lewy (na wolnych obrotach) czasem gubi rytm. Prawe kolanko tuż po odpaleniu robi się gorące i nie można się go dotknąć, a lewe za to jest wyraźnie chłodniejsze. Świeca z lewego gara po wykręceniu jest czarniejsza i bardziej sucha niż ta z lewego.Może ktoś miał kiedyś coś takiego i wie co z tym dalej począć.Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.kalosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daris Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Zamień swiece-sprawdz jak wtedy jak motor sie bedzie zachowywał.zapewne to zle ustawiony zapłon,lub być może wadliwa cewka wysokiego napiecia lub kondensator-te elemety sprawdz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Świece już zamieniłem i było to samo. Teraz kombinuję z cewkami. Napisze jak mi poszło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 wszystkiego potrochu.... u mnie też ni epracuje za bardzorówno na wolnych obrotach itez to mi doskwiera, owszem po wymianie przerywaczy i dokładnym oczyszczenieu wszelkichzacisków pradowych poprawiło sie inawet na długo ale znów zaczyna prwy gubic i jakby zanikała iskra ale to wina słabego juz akumulatora i w mieście przy obciazeniu 65 watowa rzarówka z przodu, 10 w tyln 2x21 przerywacza, i 21 hamulca i przy obrotach 1200/min ...wiadomo. Przerywacze oczyszczę choc spróbuje przeszlifowac je tarczą diamentową tylko jak zachowac równoległośc styków potem? podejrzewamże tylko ratuje nas zapłon elektroniczny ale te 300 przeraża mnie troche :? [ Dopisane: 13-09-2005, 07:14 ]aa słabsze spręzanie na prawym-chyba wymiene pierścionki-na jakis czs pwinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 ja mam takie pytanie dotyczące regulacji zapłony w CZ 350 czy można odpalić moto i zacząć regulować podstawę np prawego garu?tzn moto chodzi a ja wybieram najlepsze ustawienie na którym najrówniej i "zdrowiej"pracuje ten prawy gar?mozna tak robić? czy regulacja będzie obiektywnie dobra? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 myslałem nad tym tylko jak sam zauważysz regulacja zapłomu w 350tkach to nie tylko aptekarskie podejscie do sprawy cierpliwośc tez i dokładnośc a i tak po minimalnym ruszeniu któregoolwiek z przerywaczy przerwa zmienia sie diametralnie sama-cała wine tu uwazam ponosi złe rozwiazanie mocowań płytek ale co zrobić, sam ustawiam na żaróweczkę a że rozrzut od 2,7 do 3.2 -dane fabryczne- jest duży wiec jakos przemilczam róznice miedzy cylindrami. z chęcią wysłucham odpowiedzi kolegów którzy posiadaja zapłon elektroniczny pozdrawiam Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Witam Raz naprawiałem taką bolączke w Jawie i dopiero po zmianie 8 świecy na jednym cylindrze zaczęla dobrze chodzić a sprawdz też dobrze przerwe na przerywaczu bo jawy są czułe na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.