Skocz do zawartości

Jawa ts 350. Brak rytmu w garach (lewey gubi).


kalosh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki mały nawet nie problem. Lubię jak wszystko w motorze puka jak powinno a tym czasem moja Jawka bardziej dymi z prawego gara niż z lewego. Prawy chodzi jak w zegarku (bardzo rytmicznie) a lewy (na wolnych obrotach) czasem gubi rytm. Prawe kolanko tuż po odpaleniu robi się gorące i nie można się go dotknąć, a lewe za to jest wyraźnie chłodniejsze. Świeca z lewego gara po wykręceniu jest czarniejsza i bardziej sucha niż ta z lewego.

Może ktoś miał kiedyś coś takiego i wie co z tym dalej począć.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

kalosh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkiego potrochu.... u mnie też ni epracuje za bardzorówno na wolnych obrotach itez to mi doskwiera, owszem po wymianie przerywaczy i dokładnym oczyszczenieu wszelkichzacisków pradowych poprawiło sie inawet na długo ale znów zaczyna prwy gubic i jakby zanikała iskra ale to wina słabego juz akumulatora i w mieście przy obciazeniu 65 watowa rzarówka z przodu, 10 w tyln 2x21 przerywacza, i 21 hamulca i przy obrotach 1200/min ...wiadomo. Przerywacze oczyszczę choc spróbuje przeszlifowac je tarczą diamentową tylko jak zachowac równoległośc styków potem? podejrzewamże tylko ratuje nas zapłon elektroniczny ale te 300 przeraża mnie troche :?

 

[ Dopisane: 13-09-2005, 07:14 ]

aa słabsze spręzanie na prawym-chyba wymiene pierścionki-na jakis czs pwinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie pytanie dotyczące regulacji zapłony w CZ 350

 

czy można odpalić moto i zacząć regulować podstawę np prawego garu?

tzn moto chodzi a ja wybieram najlepsze ustawienie na którym najrówniej i "zdrowiej"pracuje ten prawy gar?

mozna tak robić? czy regulacja będzie obiektywnie dobra? 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslałem nad tym tylko jak sam zauważysz regulacja zapłomu w 350tkach to nie tylko aptekarskie podejscie do sprawy cierpliwośc tez i dokładnośc a i tak po minimalnym ruszeniu któregoolwiek z przerywaczy przerwa zmienia sie diametralnie sama-cała wine tu uwazam ponosi złe rozwiazanie mocowań płytek ale co zrobić, sam ustawiam na żaróweczkę a że rozrzut od 2,7 do 3.2 -dane fabryczne- jest duży wiec jakos przemilczam róznice miedzy cylindrami.

 

z chęcią wysłucham odpowiedzi kolegów którzy posiadaja zapłon elektroniczny

 

pozdrawiam

 

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...