siwypfk Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Witam chciałem sie dowiedziec od włascicieli tego motocykla kilka spraw - jaką utrzymujecie przelotową (droga krajowa) i ile wtedy spala- do ilu tys.obr/min wkreciły sie wasze maszyny na 5 i jaka była predkosc- ile jest obrotów przy 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Witam chciałem sie dowiedziec od włascicieli tego motocykla kilka spraw - jaką utrzymujecie przelotową (droga krajowa) i ile wtedy spala- do ilu tys.obr/min wkreciły sie wasze maszyny na 5 i jaka była predkosc- ile jest obrotów przy 100km/h Hej,1. przelotówka 100-120 (bez szyby, w dwie osoby, z kuframi: spalanie: 100 - 4,5l, 120 - 5,5l)2. maksymalnie licznik pokazywał 190km/h ... obroty koło 8-9 tys.3. o ile dobrze pamiętam 4000-4500 ... ale już trochę czasu minęło, więc mogę się trochę rozjeżdżać z prawdą :) pozdrJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 a silnik wolał wyzsze obroty czy lepiej sie krecił np od 3 do 7 tys a potem mniej , wolał czerwone pole?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Co Ty siwypfk kombinujesz? chcesz włożyć do swojego VSa silnik od VXa? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 witam :) VX-em udało mi się przekroczyć 190km/h, ale moim zdaniem nie jest to motocykl stworzony do takich prędkości. na trasie Bydgoszcz-Szklarska Poręba przy prędkościach 140-170 spalanie wychodziło ok. 6,5l/100km (dwie zapakowane torby,namiot,dwa śpiwory i dwie karimaty, no i za plecami szanowna małżonka 8) -czyli motorek maksymalnie obładowany); co do jazdy w okolicach 150km/h to nie takie straszne z zamontowoną szybką robiliśmy bez większego zmęczenia po 150-200km między postojami. jeżeli chodzi o obroty to na piątym biegu wskazówki prędkościomierza i obrotomierza"idą prawie łeb w łeb". no, to chyba tyle co moge Ci powiedzieć. pozdrawiam :D acha, a w mieście traktowany ciężką ręką VX potrafił spalić nawet do ośmiu litrów, ale trzeba się było naprawde "postarać" żeby uzyskać takie zużycie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Witam . W moim VX (wersja Canadyjska 50KM) spalanie wacha się miedzy 5-6 L na 100km jeżdzę przeważnie sam z prędkościami podróżnymi 100-120km/h na 5 biegu przy 100km/h ma równo 4.500 obr/min , najlepiej ciągnie w okolicy od 4.500-6000 obr/min (na każdym biegu) ale szału nie ma . wdł. mnie zdecydowanie za słaba wersja dla dwóch osób nie mówiąć o bagażu (i nie chodzi mi o prędkośći ale o przyśpieszenie i wyprzedzanie ) , i dla tego chcem go sprzedać . Jezdziłem też 60 KM Vx-em , nie ma zbyt wielkiej różnicy w osiągach.Jedno co mi sie w nim podoba to dzwięk V-ki . Pozdro 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 no dzieksy za wyjasnienia czyli mam rozumiec ze ciągnie rowno w całym zakresie n, tylko do ilu tys. obr/min ciągnie do 8?? , hmm POMPKA kto wie.... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Powyżej 6000 obr/min ciąg spada odczuwalnie , przynajmniej w mojej wersji. Siwypfk jesli chodzi Ci o zwiekszenie mocy w swoim intrudzie poprzez wymianę silnika z VX to proponuję Ci pomysleć o Intrudzie 1400 on ma kopyto i moment zaj****bisty, katapultuje na starcie jak na chopera , jeżdziłem i bardzo pieknie to wygląda . No chyba , że jesteś tak zakochany w swojej 800-ce , oczywiście Intruz 1400 jest odpowiednio droższy no ale wpadanie w koszta przy wymianie na serce z VX-a :) Ja tam własnie rozgladam się za 1400 bo jest silny i to od samego dołu i dzwięk na Tuningowych wydziorach jest . . . Piekny poprostu 8) Z kasą trochę nie bardzo ale może na jakiegoś z 90-91 uda się uciułać :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 tak ale 1400 nizej zdecydowanie nizej sie kreci nie mam racji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Masz rację 1400 niżej się kręci (ale to chyba jego zaleta a nie wada), i teraz zgłupiałem trochę . Jeśli dobrze rozumuję to chcesz wymienić silnik z intruda 800 na silnik VX-800 (albo przynajmniej badasz grunt pod taki zamiar) i z tego co piszesz wynika , że powodem jest Twoja chęć na dodatkowe 10KM (to spoko bardzo zdrowa decyzja) ale drugi powód z tego co czytam to żeby się bardziej kręcił 8O !?!? (bo to ,że czopy na wale w VX są przestawione sprawia ze trochę inaczej reaguje na gaz ) . Myślałem ze chopperach chodzi o wolne obroty i przy tym potężny moment przy niskich obrotach (długi skok tłoka) i dość KM żeby dobrze wystartować :) Pozatym 1400 na niskich obrotach wciaga Vx-a na mięciutko przy starcie i nie tylko :D Nie to żebym przekonywal czy namawial bo każdy lubi co innego ale jeśli chodzi o choperki to myslę , żę bardziej ciekawy jest pomysł z kupnem Intruza 1400 niż przeszczep silnika z VX-a do Intrudera . Siwypfk tak na spokojnie . . . nie mam racji ?? PS. Myslę , że Pompka mógł by coś napisać na ten temat 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.