Skocz do zawartości

virago nie reaguje


mochicanin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem. jak przełącze kluczyki to motorek mi nie pali. nie ma świateł i w ogóle cos brzęczy. Doszedłem co to pstryka ( np. przy właczaniu kierunku). Jest to umiszczone pod atrapą z prawej strony (virago 535), Taka mała skrzynka osadzona na gumowej obejmie do której podłączony jest kabel kostką. nie wiem jak sie to nazywa i jak sie sprawdza czy jest dobre. bezpieczniki sprawdzone.Proszę o pomoc.

 

[ Dopisane: 10-09-2005, 12:15 ]

Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dobrze że doszedłeś do puszki. Po odkręceniu jej zobaczysz między innymi przekaznik. Jeśli właczysz zapłon i on będzie brzęczał to sprawa z głowy. Ten przekaźnik załącza cewki zapłonowe pompę paliwa i coś tam jeszcze. To może być przyczyna. Ale zacznij od sprawdzenia napięcia na akumulatorze a następnie na cewce tego przekaźnika. Jeśli będzie 12 V to wymień przekaźnik. Jeśli nie masz takiego to można spróbować zdjąć jego obudowę i może będzie widać przyczynę. Ewentualnie nacisnąć kotwicę przekaźnika i spróbować odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41R-71

FX257N

066500-1572 12,8V

TURN SIGNAL 27W*2+3,4W

21(23)W*2+3,4W

HAZARD WARNING 27W MAX 4BULBS

 

TAKIE JEST OPIS TEGO UŻĄDZENIA. CO TO JEST???????

 

JAK JEST PODŁĄCZONE TO PSTRYKA PO WŁĄCZENIU KIERUNKOWSKAZÓW, WCZESNIEJ JAK SIE ZWALIŁ MOTOR TO TYKAŁ TEŻ PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA. TERAZ JUZ TYLKO PRZY KIERUNKACH NO I LAMPKA OD JAŁOWEGO TROCHE PRZYGASA. pOZA TYM NIE MA ŻADNYCH SWIATEŁ SYGNAŁU ZE SPYCHU TEZ NIE IDZIE CO CHYBA LOGICZNE. JAK TO NAPRAWIC A MOŻE TO PO PROSTU TRZEBA WYMIENIĆ. ROZEBRAC TEGO SIE NIE DA. ZCHODZI TYLKO WTYCZKA.I NIC POZA TYM. POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co opisujesz to napewno jest przerywacz kierunków, i on nie powinien mieć nic wspólnego z odpaleniem. Z tego co piszesz przygasa lampka NEUTRAL. Masz chyba jednak problem z akumulatorem. Prosta sprawa włącz klucz do stacyjki, przekręć klocz na ON i spróbuj włączyć światła. Jeżeli nie będzie to zacznij od akumulatora. Tego przekaźnika nie ruszaj. Tam jest jeszcze jeden mały, kostka 2cm na 2 cm, to on załącza wszystko. Ale u Ciebie trzeba zacząć od akumulatora. Dalsze pytanie dlaczego siadł. Prawdopodobne jest jakieś zwarcie w przełączniku kierunków lub w przewodach. Po prostu właczony był kierunek i mrygał sobie aż do wyładowania akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś podobne zdarzenie w swojej wirówce. Kable, które idą przy główce ramy przetarły się i zrobiło się zwarcie. W wyniku tego przepalił się bezpiecznik główny. Kup sobie woltomierz i pomierz napięcia. Na pewno znajdziesz. Na początek sprawdź napięcie na aku, potem po włączeniu stacyjki na bezpiecznikach w puszce itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...