redline Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Przeglądając allegro trafiłem na coś takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63418316 Czy ktoś ma doświadczenie z tego typu produktami? Jak działaja w praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Jedno opakowanie na 45 litów... z kosztami przesłania to wychodzi 44 gr/1litr. Czy nie lepiej kupić paliwo o lepszej liczbie oktanów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 8 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Sęk w tym że paliwo które nam sprzedają rzadko ma tyle oktanów co powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 tak, ale ile to shella v-power jest droższe? więcej jak 44 grosze w porównaniu do zwykłej? a to chyba nie jest "chrzczone" paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 moze nie na temat, ale mam jedno spostrzezenie; prawie zawsze tankowalem moj motorek V-powerem 95 lub 99+ i wydawalo mi sie, ze spalanie mojego mot. na poziomie 10-11 litrow to norma z ktora nie probowalem nawet walczyc. Jakis czas temu na zasadzie experymentu wlalem 3 razy BP ultimate 98 i troche mnie zatkalo:) Przy tym samym stylu jazdy spalanie, w przeciwienstwie do osiagow, spadlo do 7-7,5 l/100 km:). Dalem sobie spokoj z shellem i jego mega-paliwami:) ps. dodatkow do paliwa nie stosuje, zwlaszcza tych z allegro:) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 8 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 A myślicie że paliwa typu V-power czy Ultimate to jakieś kosmiczne wynalazki? To zwykłe paliwo wzbogacane właśnie poprzez tego typu uszlachetniacze podnoszące liczbę oktanową. Założę się że większość paliw sprzedawanych na zachodzie europy (np. w Niemczech) przewyższa nasze przereklamowane V-power lub Ultimate pod każdym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Dalem sobie spokoj z shellem i jego mega-paliwami:) oni poprostu oszukują na ilości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 pewnie tak jest. aby otrzymac V power racing stosuje sie uszlachetniacz w proporcjach 1:25 000 - jest to wiec dosc skoncentrowany specyfik:) standard jakosciowy polskiego V paliwa powinien byc taki jak zachodnioeuropejski, ale baza wyjsciowa jest u nas pewnie lekko zawodniona - shell'e to przeciez tylko stacje patronackie:) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 no tak, to jak już ponarzekaliśmy na jakość paliwa na stacjach to teraz powtórzę pytanie kolegi - czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi uszlachetniaczami? Ja parę razy wlewałem do auta i moto tzw. "czyściciele" wtrysku lub gaźnika z osadów - firmy bodajże stp - i nie zauważyłem żadnej różnicy - więc po co przepłacać jak nie widać óżnicy?Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.