mrew Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Hawk, obiekt westchnien: Kawasaki ZX6Rwiosen ma: 8 (czyli rocznik '97)model: F3 (niezly z niego model...) historia choroby:jest zamocowane takie ustrojstwo co sie zwie przelacznik zaworu powietrza (valve-air switch - czesc 16126A - patrz zdjecie ponizej) i jest czescia systemu podcisnienia / nadcisnienia w ukladzie dolotowym. Sa tam 3 wejscia (krocce) do tego ustrojstwa, dwa duzej srednicy i jedno male. Do malego krocca podlacza sie wezyk od gardzieli 1 cylindra, do duzego gornego krocca - gruby wezyk, ktory idzie do gornej pokrywy filtra powietrza, a do duzego dolnego krocca co sie podlacza (zaznaczylem go czerwona strzalka na rysunku ponizej) Wezyk oczywiscie - ale gdzie on idzie? U mnie brakuje wezyka i jest krociec nie podlaczony do niczego (czyli jesli cos tam dmucha to to cos co sie z tego krocca wydobywa idzie na silnik, dokladnie na pokrywe zaworow). Ale czy to moze tak byc? Jezdzilem tak do tej pory ale cholipa wie co tam moze sie stac... Model California ma dodatkowo system dopalania spalin i od tego dolnego krocca idzie wezyk do specjalnej puszki i w ogole jest tam wiecej dodatkow. Ale moj to europejczyk na 100%. Hmmmm...... jakies pomysly? :?: Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 jedynie serwis cie ratuje :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 a manual nic nie mowi na ten temat ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Mnie się wydaje, że tam powinna być zaślepka, bo:- gruby wężyk to jest odprowadzenie oparów ze skrzyni korbowej do układu dolotowego silnika,- cienki wężyk to jest podciśnienie podłączone bezpośrednio do układu dolotowego silnika,, więc ta trzecia ruła powinna byś do jakiegoś zaworu odpowiedzialnego za dopalanie spalin, cóś jakby zawór EGR w katamaranach. A jak zaworu nie stwierdzono to trzeba to cholerstwo zaślepić czym prędzej, a i przy okazji potem przeregulować gaźniki, bo pewnikiem praca się zmieni.Myślę więć że całkiem dobrze kombinowałeś, ale ja mogę się mylić, za długo już jeżdżę BMW, cobym inne moto pamiętał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.