Skocz do zawartości

zmiana filtra powietrza a praca silnika


Gość Kigam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NIE WYPALAJ TEJ GABKI BO Z FILTRA ZROBISZ SITO A NIE O TO CHODZI.SAMA SIATKA TO TAK JAK BYS NIE MIAL WOGOLE FILTRA

POKREC TROCHE TYMI SRUBAMI BO INACZEJ NICZEGO SIE NIE DOWIESZ.

MUSISZ ZUBOZYC MIESZANKE,CZYLI MNIEJ PALIWKA.JAK SRUBY NIE POMOGA TO POKOMBINUJ Z PŁYWAKIEM ZEBY ODPOWIEDNIO USTAWIC POZIOM PALIWA W ZBIORNIKU.W TWOIM PRZYPADKU NALEZY TROCHE OBNIZYC POZIOM PALIWA W GAZNIKU.A JAK TO NIE POMOZE TO ZOSTAJA CI TYLKO NOWE DYSZKI ZALOZYC,ALBO KUPIC INNY FILTR :) .

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli przy tym ukladzie zuboze mieszanke silnik bedzie slabszy ? wiem ze jak wypale gabke bde mial sito takie smo sitko mialem w avo i bylo ok wiem ze to zmneijsza zywotnosc silnika ale moc powinna wzrosnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIC MYLNEGO

JAK ZUBOZYSZ MIESZANKE MOC CI NIE SPADNIE.CHYBA ZE PRZESADZISZ I BEDZIE PODAWANE SAME POWIETRZE :) (CO RACZEJ NIE JEST MOZLIWE)

PO PROSTU TWOJ SILNIK DOSTAJE ZADYSZKI BO BRAKUJE MU POWIETRZA

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokornei zbieram joby na glowe chodz do holery to moj sprzet imoje problemy a forum sluzy zadawaniu pytan nawet najbardziej kretynskich , zawsze wychodz z zalozenia ze kto nei pyta jest glupcem cale zycie a kto pyta jest nim tylko przez chwile co do srubek ranz pogrzebie pogrzebie ale musze czekac do weekendu pracuje od 8 do 19 i troche ciezko potem ubierac sie i sprawdac moto jak temperatura spada ponizej 0 a w garazu neima swiatla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i pokrecilem "TYMI SRUBKAMI" co za ziab wnioski nastepujace

w instrukcji pisze ze fabrycznie ma byc 2 obroty dystans na testowanie 8 km

 

1 zdjelem filtry 2 obroty -motocykl nie ma mocy praktycznie bez ssania gasnie nie mozna jechac

2 zjete filtry 3 obroty - praktycnzie zero mocy ale mzoena jechac jako tako nei wchodzi powyzej 6 tys obrotow

3 zalozylem te moje nieszczesne filtry 2 obroty keipsko wkreca siena obroty powyzej 6 tys dlawi sie

4 1,5 obrotu sytuacja poprawia sie lepiej wchodzi na obroty przy 6 tys dlawienie ale probuje dalej sie wkrecac

5 1 obrot optymalne ustawienei chyba przy 6 tys dlawienie ale jak odkrece manetke do oporu z trudem ale wkreca sie dalej

6 0,5 obrotu calkiem jak poprzednio tyle ze na obroty nei wkreca sie i traci moc odczowalnie

7 0 obrotow :) silnik chodzi zero mocy dlawinei przy 3 tys obrotow ale mozna jechac

 

wiec na razie ustawilem na 1 obrot pytanei co dalej wymiana dyszy na jaka na wieksza czy mniejsza? ciekawe ile teraz mi pali a mzoe inna jest tego przyczyna zaczynam sie zastanawiac ze ma do wymiany lancuszek rozrzadu no i praktycznie do 6 tys wszystko jest ok powyzej lipa co radzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Michal jeszce raz przypomne ze przed proba regulacji musisz miec wyczyszczone gazniki , naprawde nie wiem czy nie lepiej oddac moto do jakiegos kolegi do regulacji(jak nie moglbym sie sam uporac-ja bym tak zrobil). Kasa to ch... za to zaoszczedzone nerwy. Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd pomysł z zacieraniem się motocykla?

Proponuję wyjmij gaźniki bobrze je wymyj i przedmuchaj. Sprawdź czy wszystko z nimi ok, ustaw pozimy i składy na fabrycznie, załóż zsynchronizuj i ognia :) . Sprawdzałeś świece? Czy Twoje stare filtry były mocno zasyfione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gazniki wyjete czekaja na kasiore zeby oddac do czyszczenia znalazlem zaklad ktory zajmuje sie tylko i wyloncznie regeneracja gaznikow wszelkiej masci mysle ze beda to dobrzy fachowcy maja zregenerowac mi gazdziory za 20 zl od szt co do swiec sa nowe a filtrpowietrza hmm byl ok ale ze zbiornika mogl pujsc syf bo czyscilem ale filtr paliwa jest czysty ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Michal! Ale jest syf w samym paliwie - dodatki uszlachetniajace, zebys widzial jaki przekroj barw zostawiaja w gazniku- od zieleni do granatu poprzez czerwien! To trzeba czyscic , bo zapychaja sie tym dyszki i kanaliki przelewowe. Poza tym spotkalem sie z roznymi filtrami paliwa i najlepsze jakie widzialem to byly aftermarketowe do Harleja za chyba 100 zl za szt. , a te ze 5- 15 zl mozesz wrzucisc do pieca one zgarniaja tylko grubszy syf. Pozdrawiam.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...