elemeledudek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witajcie. I ja się pochwalę. Od kilku dni posiadam Tigera 800. Zrobiłem raptem z 50 kilometrów i po przesiadce z Varadero czułem się jak na jakiejś zabaweczce, ale wrażenia z tej krótkiej przejażdżce jak najbardziej pozytywne. Chyba się polubimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Tiger 800 do bardzo słuszny wybór. :)Sm ujeżdżam takiego od marca i wrażenia super. Zapraszam na forumwww.tigerforum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Tak, już tam zaglądałem, ale tam też szału w temacie naszych motocykli nie ma....nie licząc twoich wątków :)Mam wrażenie, że masz wyższą szybę niż moja. To chyba nie fabryczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Z taką szybą kupiłem, ale ochrona przed wiatrem gorsza niż w moim poprzednim dl 1000, dlatego dokupiłem deflektor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Mówisz że przesiadłeś się na Tigera z DL 1000? To podobne mocno do mojego Viadra. Ciekawi mnie skąd pomysł na taką zamianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Do Dl-a za niski jestem :) A w tygrysie jest regulowana wysokość kanapy. Do tego charakterystyka tego silnika bardziej mi pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Regulowana jak regulowana. Albo ustawienie niskie, albo wysokie, ale lepsze to niż nic choć przy moim wzroście to i tak tylko opcja wysoka wchodzi w grę. Silnik faktycznie wielce przyjazny się wydaje. Ciągnie jak mały dzikus a i w biegach wiele mieszać nie trzeba bo na szóstym biegu z 30km/h spokojnie ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Jak jest Tobie za nisko, to na allegro pojawiły się kilka razy kości podwyższające za bodajże 49zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ale co podwyższające? Samą kanapę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 https://www.google.pl/search?q=ko%C5%9Bci+motocykl&ie=utf-8&oe=utf-8&rls={moz:distributionID}:{moz:locale}:{moz:official}&gws_rd=cr,ssl&ei=XZOxVKaoBsWrPMH1gTA#rls={moz:distributionID}:{moz:locale}:{moz:official}&q=ko%C5%9Bci+zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 A o zawieszeniu mówisz. Nie no, pod tym względem jest ok. Miałem raczej na myśli odległość pomiędzy setami kierowcy a kanapa, a tym samy katem ugięcia nóg w kolanach. Ewidentnie jest on inny niż na Varadero. W każdym razie wydaje się być komfortowy na tyle aby puki co tematu nie było. Zobaczymy co będzie przy nawijaniu konkretnych kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Masz wersję szosową, czy XC swojego Tigera? Jedyną niedogodnością według mnie jest słaba ochrona przed wiatrem, nawet przy moim niskim wzroście, dlatego dokupiłem deflektor. Natomiast silnik, zawieszenie ok. wygoda super, a spalanie mieści się w 6l Edytowane 11 Stycznia 2015 przez arkad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Szosową. Miałem okazję brać XC, ale był bez ABSa. Ja jednak wolę tego ABSa mieć choć do tej pory nie miałem okazji aby go przetestować gdy posiadałem Varadero. I oby tak zostało. Szyba to faktycznie lipa. Czułem się jak za czasów latania chopperem bez szyby. Choć może to też wina Varadero gdzie ochrona była praktycznie idealna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkad Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Jeszcze jedno co chciałbym zmienić w moim tygrysie to tłumik, oryginalny jest za cichy. Nie mam pomysłu jeszcze jaki kupić, no i muszę poczekać na napływ gotówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elemeledudek Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Ja myslę o poniesieniu kierownicy, ale zauważyłem że nasze kierownice są przykręcane na dwie różne śruby, a praktycznie wszystkie akcesoria do podnoszenia są na takie same śruby przykręcane. Czyżby pozostało mi tylko uśmiechanie się do Triumpha? Ciekawe ile sobie życzą za takie ustrojstwo. Edytowane 21 Stycznia 2015 przez elemeledudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.