brudny_harry89 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Ostatnio wrzucalem temacik o tzr'ce, blokadach i innych takich różnistych sprawach, i pomyslałem że może i moją Hondę mógłbym jakoś stuningować i odblokowac moduł, podczas jazdy osiągam 9tys obrotów i bankowo mam zablokowany moduł :? czy Wy w swoich maszynach nie tylko Hondach oczywiście mieliście podobne problemy, jak je rozwiązujecie, czy znacie miejsca gdzie to robią, czy bawiliście sie przy swoich jednośladach z jakimis innymi rzeczami typu oddławnianie itd, co to dało? jest jeszcze sprawa spalania, bo czasem dochodzą mnie słuchy ze taka hondzia przy odblokowanym module wciaga z 6 literków... osobiście dziekuje za taki tuning :) dla wszystkich pozdro i udanego śmigania do końca sezonu!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Dzisiaj znalazlem. To chyba stronka kogos z forum :)http://www.widget.czest.pl/hondambx.phpTu jest o mbx. 8) 8) 8) Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnum 200 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Użytkownik tego forum ale niepamiętam który pisał na swojej stronie o odblokowywaniu obrotów :) Cytuj Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03 www.bikepics.com/members/magnum200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 BTW sprawdzaliscie juz ten patent z membrana (http://www.widget.czest.pl/hondambx.php?id=tunning)?? Jestem prawie pewien ze cos dlawi mojego KDX'a tylko nie moge dojsc o co chodzi ( nie osiaga takich obrotow co powinien pozatym krzywa obrotow jest conajmniej dziwna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Sprawdzaliście, sprawdzaliście... http://www.dna.foxnet.pl/upload/moje/folde...er/membrany.JPG DZIAŁA!! moto baardzo odżyło.. Jeszcze nie wiem co z tym zapłonem... ale coś postaram sie wykombinować... jedyne co mnie nurtuje to jak to ma być w końcu ustawione...kreski na iskrowniku i karterze zgadzają się, jak iskrownik jest po środku... ale spróbuje coś wykombinować... PeesZ tego co słyszałem, to moduły w mtx/mbx nie były blokowane! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Sprawdzaliście, sprawdzaliście... http://www.dna.foxnet.pl/upload/moje/folde...er/membrany.JPG DZIAŁA!! moto baardzo odżyło.. Jeszcze nie wiem co z tym zapłonem... ale coś postaram sie wykombinować... jedyne co mnie nurtuje to jak to ma być w końcu ustawione...kreski na iskrowniku i karterze zgadzają się, jak iskrownik jest po środku... ale spróbuje coś wykombinować... PeesZ tego co słyszałem, to moduły w mtx/mbx nie były blokowane! Pozdrawiam hihi ja mam taka jak po prawej :) widocznie ktos wczesniej przy tym dlubal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 rozek, a jak masz zapłon ustawiony? według kresek czy jakoś inaczej ? :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 a bo ja wiem ??? nie zagladalem tamidzie 90 wiec doszedlem do wniosku ze pewnie tyle ma isc :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 a do ilu obrotów Ci sie kręci na luzie i na biegach? te 90 idzie przy ilu tys? Ja mam coś nie tak z mtx'em... 10 tys na luzie i 8-9 na biegu :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudny_harry89 Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 to troche dziwnie, mój podczas jazdy kreci kolo 9 tys i wtedy wyciąga 90kmh, a na luzie kreci zdecydowanie mniej, jak zdobede sciagacz do magneta to sprobuje odblokowac na zaplonie ( to co napisane na tej stronie o MBX powyżej ) ... zobaczymy co z tego wyjdzie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 a do ilu obrotów Ci sie kręci na luzie i na biegach? te 90 idzie przy ilu tys? Ja mam coś nie tak z mtx'em... 10 tys na luzie i 8-9 na biegu :) Pzdr na luzie przekreca obrotomierz, przy 90ciu podchodzi pod czerwonemam sportowy tlumik proma, ktory cos tam moze pomaga ;) ale ty chyba tez masz prome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Tak... też mam prome... kurde.. nie wiem co z nim zrobić... na 6 leci mi na 5-6 tys :roll: i w ogóle jak na luzie go wkręcam na obroty to tak troche powoli wchodzi do tych 10 tys... czym to może być spowodowane? pomijam że robie mieszanke 1:50 bo przy 1:40 pluje olejem z wydechu... jakieś pomysły co mam z nim zrobić ? :) jakie macie przełożenia? ja mam 14/45.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 ja w swoim mbxie odblokowalem wlasnie ten zaplon. i faktycznie obroty znacznie wzrastaja. mozew nietyle na jalowym ale na ostatniim biegu nawet jak z gorki jechalem to nie przekroczyl 8tys, a po zdjeciu z tej samej gorki juz ciagnie 10tys rpm a nie przesunalem go do samego konca w prawo:) tyle ze ja podjechalem na wpol rozebranym modulem(nakretka 17 na magnecie i obudowa) do serwisu motocyklowego i poprosilem takiego kolesia zeby mi pozyczyl sciagacz bo chcialem sobie sam zrobic. pozyczyl mi i nawet pogratulowal ze sam bez klopotu takie rzeczy robie:P:P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Dzisiaj znalazlem. To chyba stronka kogos z forum http://www.widget.czest.pl/hondambx.php Tu jest o mbx To co tutaj na stronie jest zamieszczone to jeżeli mnie intuicja nie zawodzi to to nie jest odblokowanie tylko wyprzedzenie zapłonu. Dlatego tak chodzi. Jeżeli się myle to niech jakis mechanik z forum mnie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 To co tutaj na stronie jest zamieszczone to jeżeli mnie intuicja nie zawodzi to to nie jest odblokowanie tylko wyprzedzenie zapłonu. Dlatego tak chodzi. Jeżeli się myle to niech jakis mechanik z forum mnie poprawi. racja jak zwykle lezy gdzies po srodku. jets to ustawienie wyprzedzenia zaplonu, ale japonczyki celowo go przestawili i dali mozliwosc pozniejszego prawidlowego ustawienia majac na mysli "lekkie" odblokowanie. jezli chodzi o prawdziwa blokade obrotow to odpowiada za to tzw. kostka CDI(ale nie sugerujcie sie pewnym artykulem dla yamah, bo ja przez to tylko rozwalilem(obudowe) tej kostki a robiac to co napisali tam- unieruchomilem moto. w pewien sposob sie jednak zabezpieczylem i dziala dalej jak powinno:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.