Skocz do zawartości

Odblokowywanie Modułu Zapłonowego, co i jak, czy warto?


brudny_harry89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wrzucalem temacik o tzr'ce, blokadach i innych takich różnistych sprawach, i pomyslałem że może i moją Hondę mógłbym jakoś stuningować i odblokowac moduł, podczas jazdy osiągam 9tys obrotów i bankowo mam zablokowany moduł :? czy Wy w swoich maszynach nie tylko Hondach oczywiście mieliście podobne problemy, jak je rozwiązujecie, czy znacie miejsca gdzie to robią, czy bawiliście sie przy swoich jednośladach z jakimis innymi rzeczami typu oddławnianie itd, co to dało? jest jeszcze sprawa spalania, bo czasem dochodzą mnie słuchy ze taka hondzia przy odblokowanym module wciaga z 6 literków... osobiście dziekuje za taki tuning :) dla wszystkich pozdro i udanego śmigania do końca sezonu!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkownik tego forum ale niepamiętam który pisał na swojej stronie o odblokowywaniu obrotów :)

Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03



www.bikepics.com/members/magnum200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW sprawdzaliscie juz ten patent z membrana (http://www.widget.czest.pl/hondambx.php?id=tunning)?? Jestem prawie pewien ze cos dlawi mojego KDX'a tylko nie moge dojsc o co chodzi ( nie osiaga takich obrotow co powinien pozatym krzywa obrotow jest conajmniej dziwna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaliście, sprawdzaliście...

http://www.dna.foxnet.pl/upload/moje/folde...er/membrany.JPG

 

DZIAŁA!! moto baardzo odżyło.. Jeszcze nie wiem co z tym zapłonem... ale coś postaram sie wykombinować... jedyne co mnie nurtuje to jak to ma być w końcu ustawione...kreski na iskrowniku i karterze zgadzają się, jak iskrownik jest po środku... ale spróbuje coś wykombinować...

 

Pees

Z tego co słyszałem, to moduły w mtx/mbx nie były blokowane!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaliście, sprawdzaliście...  

http://www.dna.foxnet.pl/upload/moje/folde...er/membrany.JPG

 

DZIAŁA!! moto baardzo odżyło.. Jeszcze nie wiem co z tym zapłonem... ale coś postaram sie wykombinować... jedyne co mnie nurtuje to jak to ma być w końcu ustawione...kreski na iskrowniku i karterze zgadzają się, jak iskrownik jest po środku... ale spróbuje coś wykombinować...

 

Pees

Z tego co słyszałem, to moduły w mtx/mbx nie były blokowane!

 

Pozdrawiam

 

 

hihi ja mam taka jak po prawej :) widocznie ktos wczesniej przy tym dlubal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to troche dziwnie, mój podczas jazdy kreci kolo 9 tys i wtedy wyciąga 90kmh, a na luzie kreci zdecydowanie mniej, jak zdobede sciagacz do magneta to sprobuje odblokowac na zaplonie ( to co napisane na tej stronie o MBX powyżej ) ... zobaczymy co z tego wyjdzie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do ilu obrotów Ci sie kręci na luzie i na biegach? te 90 idzie przy ilu tys?

 

Ja mam coś nie tak z mtx'em... 10 tys na luzie i 8-9 na biegu :)

 

Pzdr

 

 

na luzie przekreca obrotomierz, przy 90ciu podchodzi pod czerwone

mam sportowy tlumik proma, ktory cos tam moze pomaga ;) ale ty chyba tez masz prome

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak... też mam prome... kurde.. nie wiem co z nim zrobić... na 6 leci mi na 5-6 tys :roll: i w ogóle jak na luzie go wkręcam na obroty to tak troche powoli wchodzi do tych 10 tys... czym to może być spowodowane? pomijam że robie mieszanke 1:50 bo przy 1:40 pluje olejem z wydechu... jakieś pomysły co mam z nim zrobić ? :) jakie macie przełożenia? ja mam 14/45....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim mbxie odblokowalem wlasnie ten zaplon. i faktycznie obroty znacznie wzrastaja. mozew nietyle na jalowym ale na ostatniim biegu nawet jak z gorki jechalem to nie przekroczyl 8tys, a po zdjeciu z tej samej gorki juz ciagnie 10tys rpm a nie przesunalem go do samego konca w prawo:) tyle ze ja podjechalem na wpol rozebranym modulem(nakretka 17 na magnecie i obudowa) do serwisu motocyklowego i poprosilem takiego kolesia zeby mi pozyczyl sciagacz bo chcialem sobie sam zrobic. pozyczyl mi i nawet pogratulowal ze sam bez klopotu takie rzeczy robie:P:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znalazlem. To chyba stronka kogos z forum

http://www.widget.czest.pl/hondambx.php

Tu jest o mbx

 

To co tutaj na stronie jest zamieszczone to jeżeli mnie intuicja nie zawodzi to to nie jest odblokowanie tylko wyprzedzenie zapłonu. Dlatego tak chodzi. Jeżeli się myle to niech jakis mechanik z forum mnie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co tutaj na stronie jest zamieszczone to jeżeli mnie intuicja nie zawodzi to to nie jest odblokowanie tylko wyprzedzenie zapłonu. Dlatego tak chodzi. Jeżeli się myle to niech jakis mechanik z forum mnie poprawi.

 

racja jak zwykle lezy gdzies po srodku. jets to ustawienie wyprzedzenia zaplonu, ale japonczyki celowo go przestawili i dali mozliwosc pozniejszego prawidlowego ustawienia majac na mysli "lekkie" odblokowanie. jezli chodzi o prawdziwa blokade obrotow to odpowiada za to tzw. kostka CDI(ale nie sugerujcie sie pewnym artykulem dla yamah, bo ja przez to tylko rozwalilem(obudowe) tej kostki a robiac to co napisali tam- unieruchomilem moto. w pewien sposob sie jednak zabezpieczylem i dziala dalej jak powinno:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...