Joey69 Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 niewiem czy bedziesz zainteresowany bo ja za kominy bede wolać jak już się zdecyduje sprzedać to za sumę 1500zl i 3 kominy w tej cenie. Cena rynkowa za nowe jak najtaniej znalazłem na niemieckim ebayu to 1030 euro. Czyli ja bym chcial 1/3 ceny. Tak nie bardzo póki co mi opcja sprzedaży chodzi po głowie.dogadamy sie ;]Ale nie przy publice :D Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kynias Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Marecki na plastikach lataja głupie łyse drechy xD Popieram Rocka GSXR to jest miazga :D Napiszę krótko: ALBO GSX-R...ALBO NIC !!! Marecki jak byś jednak szukał gixa to daj cynka - pomogę, na tym moto się znam :)R1 jest niestety dla mnie obcym sprzętem. Teraz kupić dobry sprzęt graniczy z CUDEM :/ POWODZENIA życzę i cierpliwości ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Jak ktoś chciałby polatać TURYSTYCZNIE w weekend to niech się zgłosi (max 500km) A masz cos konkretnego w planach?Bo turystycznie latac wokol komina nie ma sensu :P E tam nie słyszeliście V4 na pożądych kominach, miazga :buttrock: Jak to nie slyszeli jak slyszeli :bigrazz: No chociaz komin mam jeden :icon_razz: A tak dla przypomnienia za tydzien w sobote jest II Rajd Kocich Gor. Start Pęgów pod Wroclawiem.Ktos sie poza mna wybiera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RockDriver Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Napiszę krótko: ALBO GSX-R...ALBO NIC !!! Marecki jak byś jednak szukał gixa to daj cynka - pomogę, na tym moto się znam :)R1 jest niestety dla mnie obcym sprzętem. Teraz kupić dobry sprzęt graniczy z CUDEM :/ POWODZENIA życzę i cierpliwości ;-) Troche skrajna opinia , ale coś w tym jest. W tym momencie nie powinienem pisać nic dalej ale napisze . Z cyklu znajomy znajomego . Ale wiem to z peirwszej ręki od gościa któy jesdzi sportowymi motocyklami od lat . To powiedział jedno , że GSXR 1000 K4 to lider jezeli chodzi o prowadzenie w zakrentach . I zbiera sie z dołu lepiej niz R1 do czego dodał przy stojącym 2 metry dalej BMW K1300R (piekne moto) że przy tym BMW to R1 stoi w miejscu , potwierdzil to kolega ktory stal przy R1 4m dalej;) radziłbym Cie sie przymeirzyć do obu sprzętów GSXR jaki R1 reasumując o R1 duzo sie pisze a GSXR poprostu jezdzi ;) - szkoda ze to nie moje prywatne doswiadczenia ale moze chociaz troche Cie to MARECKI sprowokuje do jakis testów! tak czy siak cokolwiek nei kupisz życze udanego wyboru!!:)P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) Marecki patrzy na disajn ;]I nie umie pogodzic sie z tym ze litrowe V łoi litrowe rzędy ;] Edytowane 12 Maja 2011 przez Joey69 Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RockDriver Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Marecki patrzy na disajn ;]I nie umie pogodzic sie z tym ze litrowe V łoi litrowe rzędy ;] to proponuje 1098 - powinno załatwić sprawe;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 nie, bo V jest zbyt dzikie i nieokrzesane, nie ma płynności Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Ja się szykowałem na rajd kocich gór, ale nie wiem jak będzie Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Marecki patrzy na disajn ;]I nie umie pogodzic sie z tym ze litrowe V łoi litrowe rzędy ;] Hahahahaha bo Cię jebne :bigrazz: nie, bo V jest zbyt dzikie i nieokrzesane, nie ma płynności No bo nie ma :) Uważam, że do płynnej jazdy, bez żadnych dolegliwości i zapierdal*niu najlepsza jest rzędowa 4 :bigrazz: Są jednak mosochiści lubiący extreme, kochający sportowe V'ki - szanuję to :buttrock: :) Kynias, przyglądnę się bliżej gixowi- aczkolwiek gdy widzę R1 w czarnym malowaniu ze srebrnym, to wymiękam :) Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthazz Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A masz cos konkretnego w planach?Bo turystycznie latac wokol komina nie ma sensu :Pcoś by się znalazło...Trasa_1Trasa_2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Trasa nr 2 :lalag: Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba wojewodzki Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) liczy się rider nie sprzęt :icon_eek: ja tylko pragnę zwrócić uwagę na http://forum.scigacz.pl/about11541-0-asc-0.htmlhttp://forum.scigacz.pl/viewtopic.php?t=11541&postdays=0&postorder=asc&start=60 co jak co ale ani cbra,ani fortepian,kawucha a tym bardziej żaden z włoskich sprzętów,które i tak mają opinię dosyć wadliwych; nie miał takich problemów :banghead:. tyle w temacie Edytowane 12 Maja 2011 przez kuba wojewodzki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RockDriver Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 liczy się rider nie sprzęt :icon_eek: ja tylko pragnę zwrócić uwagę na http://forum.scigacz.pl/about11541-0-asc-0.htmlhttp://forum.scigacz.pl/viewtopic.php?t=11541&postdays=0&postorder=asc&start=60 co jak co ale ani cbra,ani fortepian,kawucha a tym bardziej żaden z włoskich sprzętów,które i tak mają opinię dosyć wadliwych; nie miał takich problemów :banghead:. tyle w temacie temat ram to temat rzeka! :) a słyszałeś kuiedys o wyskakujących biegach w suzuki?:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba wojewodzki Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 ale porównanie,biegi a rama :notworthy: w suzuki nie, ale w fortepianach tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Też słyszałem o słabych ramach w gixie. Natomiast w yamahach wylatująca dwójka - choć ten problem dotyczył kilku modeli, m.in. R1 (starsze modele), R6, thundercat, thunderace. Choć problem ze skrzynią może wystąpić we większości wysokoobrotowych, sportowych motocykli. Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.