Gość widget Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Wiem, że dużo razy było pisane o sportowych filtrach powietrza. Wszyscy pisali, że raczej nic nie dają. Jednak tak sobie pomyślałem, że w moim przypadku może coś to da ;) Mam Honde MBX 80. Pali mi dużo - koło 5 l/100 km. Więc, żeby zrównoważyć mieszankę może użyć sportowego filtra (takiego jak z tej strony: http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...Prod&id_wyp=161). Aha, no i świece mam prawie cały czas mokrą. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 czemu nie wyregulujesz gaźnika :?: jak świeca jest mokra to już znak jest jakis 8) ja bym najpierw przeglądnoł wszycho i wyregulował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZENDER Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Masz racje filtr sportowy duzo nie daje . Lecz daje wtedy gdy jest zrobiony odpowiedni dolot i filtr nie jest za gaznikiem gdzies stylu pod siodłem , lecz skierowny w druga strone , to jest tzw wymuszony ped powietrza . POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Masz racje filtr sportowy duzo nie daje . Lecz daje wtedy gdy jest zrobiony odpowiedni dolot i filtr nie jest za gaznikiem gdzies stylu pod siodłem , lecz skierowny w druga strone , to jest tzw wymuszony ped powietrza . POZDROKiedyś czytałem jakąś mądrą gazete i pisało im krótszy dolot, tym silnik jest bardziej wysoko obrotowy, a im dłuższy zmienia charakterystyke na przeciwną. Ja mam u siebie założonego na samym gaźniku bo z tego co widze to wszystkie motory tak mają założone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 czyli wg tego co napisali w tej "madrej gazecie" dolot powietrza do gaznika powinien byc skierowany w strone kierunku jazdy? wieksza predkosc- wiecej lapie powietrza... powiedzcie mi jeszcze jedno: jakie powietrze powinno docierac do gaznika?cieple powietrze jest bardziej rozrzedzone przez co zawiera mniej tlenu. zimne mniej i tlenu jets wiecej. a wiadomo ze im wiecej tlenu tym sie lepiej spala mieszanka. ale czesto mozna sie spotkac z tym, ze powietrze do filtra docierajace jest cieple, bo umieszczone w takim miejscu ze sie po prostu grzeje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZENDER Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 zimne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 powiedzcie mi jeszcze jedno: jakie powietrze powinno docierac do gaznika? znajomy doładował silnik MZ czystym tlenem z butli :) kop niesamowity < ciekawe ile to wytrzyma 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brudny_harry89 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 mam w MBX'ie taki filtr, umieszczony jest z tyłu za gaźnikiem i bezpośrednio na nim, obawiam sie ze innej mozliwości montażu raczej tam nie ma, mnie sie wydaje że może nie wiele ale mimo wszystko jest to część warta zakupu ( wczesniej nie mialem w ogole filtra... ) pozdro!! :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 No to niezle jak nie miales wogole........ A czy to prawda, ze przez taki filtr maszyna strasznie glosno pracuje (tzn nie strasznie, ale jest to odczuwalne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 chodzi tak jak byś jeździł bez filtra na samym gaźniku no moze troche ciszej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 chodzi tak jak byś jeździł bez filtra na samym gaźniku no moze troche ciszej ...Dokładnie tak. W każdym bądź razie od przodu na pełnym gazie słychać głośniej niż od tyłu... Ale na stożku basik jest niezły, trzeba przyznać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Ja zamontowałem w simsonie S51 filtr stożkowy.Mocy raczej nie przybyło, dźwięk za to się zmienił, jest głośniej i jakby wyższy ( mi się podoba ).Założyłem go bezpośrednio na gaźniku, wygląda znacznie lepiej niż gumowa rura, no i wygospodarowałem miejsce - puszka filtra, nie wiem jeszcze na co, może dętka zapasowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 jesli nie ma sie filtra powietrze ( tylko kostka metalowa z dziura bez zadnego wkladu) osiagi sa gorsze?? Motocykl lapie lewe powietrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Jak się niema filtra powietrza to trzeba uważać na piasek :) w ogóle to pojemność całego układu dolotowego niejest bez znaczenia - trzeba ją dobrać a nie zmniejszać na pałę... Ustawienie filtra do kierunku jazdy w silniku gaźnikowym też jest średnio fajne - spada podciśnienie w gardzieli i robi się kuku z mieszanką (no może nie przy tych 50km/h :) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.