AndrewMXR Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Mam problem z moim Moto,moze Wy mi pomozecie bo juz nawet mechanik w serwisie nie wie co jest grane :( A wiec:Gdy jest odblokowany na power zaworze(APTS) kompletnie sie nie umie pozbierac,jest slaby,szarpie,jednak gdy go przeciagnalem na dwójce to po ok.200m szarpania wskoczyl na wysokie obroty i mial normalne pszyspieszenie i szybkosc.Dodam tylko,ze jak jest zablokowany to chodzi normalnie na 100% mozliwosci,oczywiscie wersji zdlawionej.Podejrzewam,ze to chyba cos z elektryka,ale nie mam pojecia co. Z gory wielkie dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 napisz jaki tomotor to szybciej ktos Ci pomoze :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 napisz jaki tomotor to szybciej ktos Ci pomoze :P popieram :evil: napisz też jakoś bardziej po kolei co z moto robiłeś i jaki jest jego stan na dzis, bo zrozumialem z tego tyle ze po elektronicznym odblokowaniu przy otwieraniu TEGO(:D )zaworu silnik Ci zdycha, a gdy zablokujesz go to ma pełną moc tak jak odblokowany :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Jest to Gilera MXR 125Niedawno wymianialem w nim tłok z pierscieniami.Od tego czasu zaczely sie problemy.APTS to zawor wydechowy ktory miesci sie w cylindrze.Niestety nie mam do niego sterowania elektronicznego(w Polsce tego nie mozna nigdzie dostac) tak wiec ustawiam go sobie "recznie".Jak ustawie go w pozycji otwartej(odblokowanej) to moto jezdzi jak komarek(ok.80km/h,a powinien ok.170km/h),a jak ustawie go w pozycji zamknietej(zablokowanej) to jezdzi tak jak powinna jezdzic zdlawiona 125ka(ok.120km/h). Jest to troche dziwne,ze po odblokowaniu moto jezdzi gorzej niz na zablokowanym :? Mechanik tez pierwszy raz sie z czyms takim spotkal :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Jak ustawie go w pozycji otwartej(odblokowanej) to moto jezdzi jak komarek pozycja "otwarta" nie znaczy odblokowana. sterowanie elektroniczne nie polega na całkowitym otwieraniu czy zamykaniu - w zaleznosci od obrotów odpowiednio uchyla ten zawór. o ile sie nie myle to ta Giklera to 2suw, wiec wydech odgrywa bardzo wazna role. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Jak ustawie go w pozycji otwartej(odblokowanej) to moto jezdzi jak komarek pozycja "otwarta" nie znaczy odblokowana. sterowanie elektroniczne nie polega na całkowitym otwieraniu czy zamykaniu - w zaleznosci od obrotów odpowiednio uchyla ten zawór. o ile sie nie myle to ta Giklera to 2suw, wiec wydech odgrywa bardzo wazna role.emzet dobrze gada ... dac mu piwa :evil: :P krotko mowiac masz dwa wyjscia :1) podczas jazdy przestawiac ten zawor 2) kupic serowanie elektroniczne zeby robil oto za Ciebie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 emzet dobrze gada ... dac mu piwawystarczy przeczytac ksiazke odnosnie dzialania silnika dwusuwowego wraz ze stosowanymi patentami. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 1) podczas jazdy przestawiac ten zawor To raczej niemozliwe :evil: pozycja "otwarta" nie znaczy odblokowana Przed wymiana tłoka mialem tak ustawione i moto smigal normalnie. aha zapomnialem dodac ze wspawalem do tlumika rurke w ktorej sam nawiercilem otwory bo stara byla juz kapiasta. Oryginalna miala porobione czesciej otworki.Ale to chyba nie moze miec az takiego wplywu na osiagi :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 oj moze i to ogromny wplyw wydzech w 2t to praktycznie najwazniajsza sprawa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 jak miala czesciej otworki to znaczy ze miala ich wiecej a co zatym idzie wiekszy przelot i miniej utrudniala przeplyw spalin a jak jeszcze byla zezarta przez rdze to jeszcze mniej moim zdaniem zrob wszystko jak powinno byc w orginale tzn identyczna rurka i zaluz ten sterownik do zaworu, to mu duzo polepszy dol i troche gore :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 a pozycje sa tylko dwie ??? otwarte i zamkniete ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 a pozycje sa tylko dwie ??? otwarte i zamkniete ??? To jest "walec" dlatego mozna ustawic jak sie tylko chce(np.posrodku) ale to nic nie daje bo jezdzi tylko jak jest przymkniety. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 emzet dobrze gada ... dac mu piwawystarczy przeczytac ksiazke odnosnie dzialania silnika dwusuwowego wraz ze stosowanymi patentami. :evil: chodzilo mi ze masz racje :P i ja zadnych ksiazek nieczytalem :P rozek napisał: a pozycje sa tylko dwie ??? otwarte i zamkniete ??? To jest "walec" dlatego mozna ustawic jak sie tylko chce(np.posrodku) ale to nic nie daje bo jezdzi tylko jak jest przymkniety. Pozdrawiamwlasnie dlatego musisz kupic to sterowanie zeby Ci odpowiednio ustawial ten zawor podczas pracy silnika do aktualnych jego obrotow i bedzie git :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 a tłok kupiłes dydykowany temu motocyklowi np viseco,vetrex,asso czy dorabiał ci jakiś rzeźbiarz? pozatym sterowanie musi być elektroniczne a nie reczne !! czegos ci brakuje w tym moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Tłok jest firmy ASSO Werke,oryginalny do Gilery.Sterowania APTS nie mam od samego kupna Moto(3 lata) a do czasu tegorocznego remontu wszystko dzialalo prawidlowo.Wymienilem spalony regulator napiecia takze wydaje mi sie ze cos jeszcze w elektryce moglo sie posypac,tylko nie mam pojecia co,bo na elektryce sie nie znam.W silniku wszystko wydaje sie byc o.k(pali na dotyk,tylko troche dymi i sa slady oleju z mieszanki na tlumiku).W zakresie 6000-8000 tys.obr. moto szarpie,przerywa,a po kilkunastu sekundach wkreca sie na obroty i wszystko wydaje sie o.k. Moze to wina Modulu zaplonowego?Mozna to jakos sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.