Skocz do zawartości

Czy moja WSK 125 poleci więcej ??


piotr7557
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jesli jest jakpiszesz to wyglada on na nominalny, co do tego jaki tlok zalozyc, tzn. ktory szlif wykonac musisz zmierzyc srednice cylindra. Na twoim miejscu wybral bym sie z tym cylindrem do fachowca i zdal sie na jego opinie....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jest mały problem. Obawiam się że spawy mogą nie wytrzymać i co wtedy?? Aha i jeszce jedno. Wykonanie podkowy wypełniającej na wał to jest jakaś paranoja... Tego sie nie da wykonać. Mówie to na podstawie artykułów od matołusza, te rysunki i schematy są bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne... Kupiłem fabryczny tłok i splanowałem głowice i to i tak powinno dużo dać. Mam do was pytanko. Jaka ma być przerwa na platynkach przy ustawianiu zapłonu? Pytam bo wydaje mi się że WSK to całkiem inne moto niz romet... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze prawidłowo to nie na platynkach tylko na stykach przerywacza, po drugie czy masz jakąś ksiazke odnośnie obsługi motocykla WSK? Kolego Piotrze7557, zmiast tuningować tego sprzęta, zrobiłbyś porządny remont tego silnika, więcej tym swoim tuningiem możesz szkód narobić niż dobrego. Zrób kapitalke silnika i sam zobaczysz, że to o wiele lepiej jeździ.

Poszukaj w sieci, jest gdzieś ksiązka odnosnie obsługi tego motocykla, cała zeskanowana, najpierw zapoznaj się z budową silnika, zasadami działania, obsługą i regulacją, a dopiero później bierz sie za tuning, ale niewiem czy cos sobie potuningujesz nieumiejac czytać rysunku technicznego. Niewiem czy znasz pojęcie np. pasowań, wymiarów granicznych, prawidłowych luzów itp... Pozatym taka ksiazka kosztuje niewiele. Kolega MOC ma racje te rysunki od Matłosza możesz wyrzucić nic sie nie stanie. Wogle to denerwuja mnie takie pytania typu "co to na tłoku ten napis N0?", weź poszukaj na forum, tego typu pytań i odpowiedzi jest tu wiele. Ja jak czegos niewiem wertuje ksiażki, internet a jak niemoge znaleźdz to zadaje pytanie na forum. Czekasz na gotową odpowiedz, zamiast sam troche poszperać i pomyśleć.

 

Pozdr.Luk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych rysunków od matlosza to one niesa jego tylko najprawdopodobniej z ś.p.+ swiata motocykli :D tak mi sie wydaje

pozdrowka .

tak nawiasem mowiac zawsze sie brzydzilem wsk ami a teraz to mi sie taka sni co by gdzies wyskoczyc w lasek lub po laczkach sie potloc :P

o tatk sobie pomazylem :P

pozdrowka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz racje Lukass. :| Zadałem pytanie na forum poniważ potrzebowałem szybkiej odpowiedzi. Juz prawie złożyłem silnik. Został mi tylko cylinder i zapłon. Te rysunki są ze świata motocykli właśnie ale raczej z nich nie skorzystam bo dałem dużo kasy na nowe części nie poto żeby je przerabiać.

 

[ Dopisane: 25-09-2005, 10:17 ]

Nie no porażka... Wczoraj cały dzień się męczyłem i złożyłem wreszcie moja Wieske... Zmieżyłem ciśnienie 8 Atmosfer!!! Niestety kiedy zapaliłem poszła uszczelka pod głowicą... Zmieniłem... Druga tez poszła... Nie wiem co robic... A jak mi się raz udało przejechać to nie było 2 biegu!! Co zrobić z głowicą czy hermetyk pomoże?? Czy brak 2 może być spowodowany słabym wysprzęglaniem (wymieniłem tarcze sprzęgłowe) jesli nie to co mogłenm źle złożyć?? Dodam jeszcze ze gdy motor stoi w miejscu i zmieniam biegi kręcąc kołem to 2 sie znajduje jakoś... HELP!! HELP!! HELP!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, ze znasz zasady dokrecania glowic i robisz to z wlasciwym momentem :roll: Jezeli tak to chyba musisz splanowac glowice bo jest odksztalcona i z tego powodu wydmuchuje ci uszczelke, najlatwiej bedzie zakupic jakas uzywana w dobrym stanie przeciez to nie kosztuje majatku....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnym hermetykiem,ani innymi świństwami. Bierz inną głowice, która nie była planowana i wtedy sprawdz.

Wcale nie trzeba tych nakrętek dokręcać do oporu, nawet przy niezbyt silnym dokręceniu nie powinno być problemów z przedmuchami. Dopiero później mozna je dokrecić, gdy uszczelka osiądzie, ale Piotrze na krzyż!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...