zalmen3 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Czy podczs montazu crashpadow do CBR 600 F4 '99 trzeba w jakis sposob wycinac dziury w owiewkach czy nie?Znalazlem takie pady na ebay i sie zastanawiam czy sie oplaca je kupic.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/POLISHED-CB...1QQcmdZViewItem Dzieki za pomoc i pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Jeśłi masz taki sam silnik (tzn tak samo mocowany) jak ja to raczej bedziesz musial wiercic dziury w owiewkach - bo mocowania silnika są za owiewkami i za diabła nie da sie sie wyjść jakąś dziurą. Ale obym sie mylił bo Ty masz F4 a ja F3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 WItam.Jak wiesz jakie tam sa potrzebne wymiary tych crashpadów daj znac na priva albo na maila bo mam goscia ktory robi takie z teflonu.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Po zalozeniu crashpadow do F4 wyglada to mniej wiecej tak:http://www.bikepics.com/pictures/389336/Przed zalozeniem jest tam taki spory otwor w owiewce:http://www.bikepics.com/pictures/400186/wiec moze nie trzeba wiercic... moze ma ktos w tej kwestii doswiadczenie i jest w stanie powiedziec jednoznacznie czy trzeba czy nie :?: Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 WItam.Jak wiesz jakie tam sa potrzebne wymiary tych crashpadów daj znac na priva albo na maila bo mam goscia ktory robi takie z teflonu.Pozdrawiam. jaka jest ich cena i jak się teflon ściera na asfalcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Witam.On robił je na wzór moich, które mam u siebei w gsxr. Jak sie teflon sciera to nie wiem bo nie probowałem ale słyszalem ze dużo lepiej amortyzuje upadek niz aluminium. Odezwij sie na e-mail: [email protected] to sie dogadamy.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzak Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Mam pytanko skad mam np wiedziec w ktorym miejscu zamocwac takie crashy w mojej XJ, bo testowac nie mam ochoty:) ?? Bo z tego co mi sie wydaje to to sie mocuje do ramy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 w cbr 600 trzeba wycinac otwory :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2005 Mam pytanko skad mam np wiedziec w ktorym miejscu zamocwac takie crashy w mojej XJ, bo testowac nie mam ochoty:) ?? Bo z tego co mi sie wydaje to to sie mocuje do ramy?? Ja to w sumie dowiedzialem sie tak:wpisalem w przegladarke www.bikepics.com i potem wybralem galerie swojego modelu i rocznika i przegladajec zdjecie po zdjeciu zobaczylem gdzie montuje sie crashpady :( ale napewno sa szybsze i skuteczniejsze sposoby :P Pozdrawiam PS a z tym wierceniem to troche kicha, ale jak mus to mus - drugi raz nie mam zamiaru zbierac kawalkow owiewek z asfaltu :buttrock: Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.