stoldar Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Witam, Może ktoś wie jak powinien prawidłowo działać przełącznik rezerwy paliwa w VIRAGO 535. Już piąty raz !!!! zabrakło mi paliwa. W pierwszym przypadku w zeszłym roku to mógł być przypadek , nie wiedziałem jak powinien prawidłowo działać przełącznik. Teraz wiem . Przy pełnym baku pozycja przełącznika "ON" i kiedy zaczyna się dławić przełączenie na "RES" tylko to już nie pomaga !!! . Motorek przestaje pracować i nie można go ponownie uruchomić. A w baku musi być jeszcze benzyna , bo nalewam 11 litrów pod korek, czyli tak jakby było jeszcze 2,5 rezerwy. Proszę o pomoc i wytłumaczenie o co tu chodzi. Może to ustrojstwo na kierownicy jest odłączone? Pozdrawiam Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Może to ustrojstwo na kierownicy jest odłączone? Najprawdopodobniej, albo gdzieś brak styku. A może masz jakiś syfek w dolnym zbiorniku :roll: ??? Po włączeniu rezerwy pompka zaciąga go z samego dołu i zatyka on wężyk (rurkę)??? Mi zdażyło się to już parę razy, po włączeniu rezerwy jechałem jeszcze około 10km po czym silnik gasł i za Chiny Ludowe nie dawał się uruchomić (jak tylko rozrusznik zaczął kręcić to zaczynała pracować pompka), po odczekaniu kwadransa silnik odpalił i dojechałem do stacji gdzie zalałem właśnie owe 11 litrów. Rozwiązaniem jest przepłukanie baku (na samym dole jest kranik :-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jack Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Cześć Nie podejmuję się rozwinąć kwestii co do twojego modeluale najczęściej to jest tak, że jak ci już na ON dławia jeszcze silnik mocno pracuje, np. jedziesz z większąprędkością lub szczególnie pod górkę to może być za późno na przełączenie na RES.U mnie jeszcze jest po drodze OFF więc efekt murowanystąd zawsze się pilnuję przebiegu od tankowania i choć to nie polityczne jeżdżę na RES. Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoldar Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Więc ja nie wiedząc na początku czy jeździć na "RES" i przełączać na ON jeździąłm na początek z włącznikiem na pozycji "RES" . Tylko nie zwróciłem uwagi na to ile wchodziło benzyny po tym jak zgasł silnik, bo nie tankowałem do pełna. Wczoraj, jak zgasł kolejny raz zatankowałem do pełna i przekonałem się,że wchodzi właśnie 11 litrów.Poradzono abym zobaczył bezpieczniki. Zobaczę też sam przełącznik ( rozkręcę i mam nadzieję że się nie rozleci na drobne części). A co do przeczyszczenia zbiornika to mówimy o górnym czy tym pod siedzeniem? Dziś zdejmę siedzenie aby sprawdzić bezpieczniki to spojrzę na zbiorniki . Mam nadzieję, że znajdę ten magiczny kranik.PozdrawiamDarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 eee tam. Śmigan na pozycji ON i jak zaczyna szarpać i przerywać przełączam na RES. Pod drodze jest OFF i nigdy mi nie zgasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 A co do przeczyszczenia zbiornika to mówimy o górnym czy tym pod siedzeniem? Dziś zdejmę siedzenie aby sprawdzić bezpieczniki to spojrzę na zbiorniki . Mam nadzieję, że znajdę ten magiczny kranik. Oczywiście mowa o dolnym. Jak baaardzo się schylisz to znajdziesz kranik na samym dole :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoldar Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Dzięki , znalazłem go pod zbiornikiem. Upuściłm trochę benzyny. To pozwoliło zaopserwować "pstrykanie przełącznika", więc chyba działa. Do pełnego przepłukania poczekam jak teraz wyjeżdże te 11 lub 13 litrów :) I zrobię płukanko. Na rozbieranie przełącznika samodzielnie chyba się nie zdecyduję z pełną świadomością, że w moim motorku bak ma tylko 11 litów i częściej częba będzie tankować. Zobaczymy, jak będzie przy następnym końcu benzyny w baku :) a to chyba za 120 km :!:PozdrawiamDarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Nie wiem z którego roku masz Viagre ale moja (AD2000) mieści 13,5 litra z czego górny bak 3,5 a pod siedzieniem 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoldar Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2005 Witam,Moje kłopoty chyba się nie skończyły. W sobotę w szczerym polu pomiędzy UJAZDEM a ROKICINAMI ( koło Łodzi) tracił moc, a przełączenie od razu z "ON" na "RES" nie pomogło :buttrock: . Na szczęście na oparach jakoś udało się odpalić motorek i dojechać do najbliższej stacji. W domu postanowiłem zlać z dolnego baku benzyne. I oto co mnie spotkało. Po zdjęciu wężyka z kranika zlałem tylko tyle benzyny ile prawie wlałem. A w baku nadal chlupotało na ucho jakieś 2 litry benzyny. Moja diagnoza i przewidywania mechaników zepsuty jest ten przełącznik(przekaźnik) zamocowany pod dolnym bakiem. Czy możliwe, aby odlutował się jakiś przewodzik?. Przedmuchiwałm przewody zasilające, sprawdzałem po przewodach. Czy ktoś się już z czymś takim spotkał ? Nowy katalogowo przełącznik kosztuje ok 900 zł .To trochę za dużo, więc od biedy będę musiał sie przyzwyczaić do mniejszego baku na poziomie 11 litrów.Jeśli możecie coś podpowiedzieć to z góry dziękuję.PozdrawiamDarek PS. Mam Virago 535 rocznik 1993 :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.