enduromaster Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 http://www.ktm.com.au/bike.php?cat=6 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Kolega z Sokoła już kupił model 2006. Także 450 EXC model 2006 oceniłem osobiście. Poza zmianami stylistycznymi żadnych różnic. Ten model na którym jeździlem to była wypasiona wersja, ze złotymi półkami, dolna półka z potrójnym mocowaniem, czarne Excele, inne poszycie siodła, fabryczne okleiny, co ciekawe pola startowe oklejone na czerwono co akurat w połączeniu z pomarańczem wygląda nieckiekawie. Do tego malowana na grafotowo sprężyna tylnego amortyzatora. W sumie doliczyliśmy się dodatków za ponad 6000 zł, a cena ustalona na poziomie KTMa w modelu 2005. Szkoda tylko, że po kilku momentach w terenei wszystkie te błyszczące dodatki i tak się pobrudziły i już w ogóle nie było ich widać. :) To fotki modelu 525 2006 w realu, robiłem je jeszcze w salonie. Naprawdę ładna linia: Czarne Excele w standardzie: Malowana na grafitowo-czarno sprężyna tylnego zawiasu, do tego czarna rama, extra widok: Czerwona okleina na pomarańczowym tle ma przypominać, że ten model przeznaczony jest dla zawodowców, którzy startują właśnie z czerwonymi polami pod numery startowe: Złote półki, dolna mocowana w trzech miejscach zamiast standardowo w dwóch. Koszt półek wyceniam na 3000 zł: Zupełnie nowe mocowanie modułu, tak aby jak najmniej był narażony na uszkodzenie: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 najbardziej mi się podoba czarna rama, może w zime sobie przemaluje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Dominik jak znawca KTM powiedz (napisz :mrgreen:) jak to jest z KTM LC4 600 starszej daty 92-96 slyszales cos o nich warte uwagi czy nie ?? wiem ze tylnia zawiecha WP przednia chyba rowniez a jak silnik znajomy ma przesiadl sie z DR 600 i mowi ze ma nieziemskiego kopa w porownaniu do DR-ki ale jak z trwaloscia, serwisem, czesciami ? :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Nitomen, bierz, kupuj i jeździj. Dostęp do części jest, a psuje się wszystko, nawet nowe więc trudno prorokować czy coś się zepsuje czy nie. LC4 to sprawdzone motocykle - i pod wzgędem silników i pod względam zawieszenia/ramy. Minusy to duże wibracje silnika przenoszone na kierownicę, twarda kanapa, mało turystyczny charakter. Raczej sport niż wypoczynek.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Nitomen ale jak dobrze pamietam od 94roku wychodzily w nowej budzie i sa o wiele ladniejsze niz te z przed 94rok.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.