Yosarian Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Witam, mam pytanie do znawców tematu. Do czego służy otwór znajdujący się w pobliżu czujnika luzu? Co tam powinno być? Na tym zdjęciu jest on zatkany plastkową zaślepką. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Jest to otwor technologiczny, pod nim jest walek, oska na ktorej pracuja wodziki. Powinna tam byc metalowa zaslepka. Czesto sie rozszczelnia powodujac wycieki oleju. Mozliwe ze ktos juz cos kombinowal, dlatego ten korek. Niektorzy radza sobie silikonem, poxipolem itp (raczej marny efekt). Inni wierca i gwintuja na srube, lub spawaja. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Dzięki Zbig. Twoje informacje pomogły rozwiązać mi ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jest to otwor technologiczny' date=' pod nim jest walek, oska na ktorej pracuja wodziki. Powinna tam byc metalowa zaslepka. Czesto sie rozszczelnia powodujac wycieki oleju. Mozliwe ze ktos juz cos kombinowal, dlatego ten korek. Niektorzy radza sobie silikonem, poxipolem itp (raczej marny efekt). Inni wierca i gwintuja na srube, lub spawaja. Pzdr.[/quote'] 100% prawdy i na temat. spawanie kosztuje okolo 20 zeta w gda. nie trzeba wyjmowac silnika z ramy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.