Skocz do zawartości

ETZ 250 -okolice czujnika luzu-co to za otwór?


Yosarian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to otwor technologiczny, pod nim jest walek, oska na ktorej pracuja wodziki. Powinna tam byc metalowa zaslepka. Czesto sie rozszczelnia powodujac wycieki oleju. Mozliwe ze ktos juz cos kombinowal, dlatego ten korek. Niektorzy radza sobie silikonem, poxipolem itp (raczej marny efekt). Inni wierca i gwintuja na srube, lub spawaja. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to otwor technologiczny' date=' pod nim jest walek, oska na ktorej pracuja wodziki. Powinna tam byc metalowa zaslepka. Czesto sie rozszczelnia powodujac wycieki oleju. Mozliwe ze ktos juz cos kombinowal, dlatego ten korek. Niektorzy radza sobie silikonem, poxipolem itp (raczej marny efekt). Inni wierca i gwintuja na srube, lub spawaja. Pzdr.[/quote']

 

100% prawdy i na temat. spawanie kosztuje okolo 20 zeta w gda. nie trzeba wyjmowac silnika z ramy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...