Enduroboj. Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Zauważyłem że na forum pisze się głównie o motocyklach klasy 50-125, oraz o fullach (125-250). NIe wiele jest posiadaczy Cięszych Enduro 4T :PJa jako młodzieniec zakochany w offroadzie a szczególnie w enduro, lubie sobie wybiegać z planami w przyszłość. Ten post prosze traktować jako test cięższych endurasów a nie jako kolejne pytanie marcina pod tutułem "jakie moto"A więc tak: Jak wiele osób zaczynam na motorku klasy 50-80ccm, potem w planach jest 125 dysponujące mocą około 30KM. I co dalej, w moim przypadku musi to być enduro, jednak nie jara mnie 45konna krowa która lgnie w pierwszym lepszym błocie. Po opanowaniu sety, moje plany skierowałem na Enduro które musi być: lekkie, mocne, niezawodne i w miare tanie(około 6-7tys.)Głównie moją uwage przykuła DR350, Honda XR600 oraz(mało lajtowe: XT, XL, DR600)Co możecie powiedzieć na temat tych moto. Zakładając że szukamy motocykla do szaleńst w terenie a nie do lightowych wycieczek :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Moj brat teraz szuka KTM 620 LC4 wiec jak juz go kupi to Ci opowiem jak to sie sprawuje. Ale on woli SM i przerobi go, szkoda bo mialbym wiecej ludzi do pojezdzenia w terenie. Ale jak czytalem o tych KTM ^^ to pasuja jak ulal do twojego opisu moto jakiego chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Ale jak czytalem o tych KTM ^^ to pasuja jak ulal do twojego opisu moto jakiego chcesz.A jak jest z ceną ???? Co myślicie na temat Hondy XR600 :?:Mi się wydaje że obok KTM'ów jest to jedyne Hard-Enduro klasy 600ccm z tamtych lat. Może ktoś miał doczynienia z tym sprzętem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Za 5-7 tys mozna juz dostac w rocznikach ok 94 +/- . Za 1280 euro jest teraz fajny 94 rok. A w Polsce mozesz nawet zobaczyc na allegro jest icg duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Enduro boj ja mam do sprzednia KTM EXE 125 z 2000 roku jak co to wal na PW albo gg :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 a co powiecie na temat ttr ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Enduro boj ja mam do sprzednia KTM EXE 125 z 2000 roku jak co to wal na PW albo gg Nie no dzięki za oferte. Ale następnym moto po TS będzie najprawdopodobniej CZ :P A co po CZ to właśnie szukam rad :D ttr, wydaje mi się także świetnym moto, z tego co czytałem to silnik pochodzi z XT, elektryka jest sporo uproszczona, rama jest dosyć lekka, a zawieszenia dobre :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 wazny jest skok zawieszenia jak i jego producent za 6- 7 tys to tylko KTM 600 acz znajomy ma i do hard nie nalezy dr 350 ciezki i slaby wiec nie hard na hard enduro obecnie cza miec ok 20 tys a minimum 10 na TTR kompromis miedzy tymi motocyklami zostaje jeszcze Huska Te 610 wiem ze nie ciezka a bardzo mocna 65 koni i ma dobre zawieszenie ale cza sie zorientowac jak z serwisem i czesciami zarowno do KTM jak i Huskiego Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 TTR może i można podciągnąć pod harda, ale przy mocy LC4 i TE wymięka. Mimo wszystko silnik od XT, więc musi być niezawodny. :P Od razu odrzuciłbym XL i DR argumentując się tym jakie warunki postawiłeś motocyklowi, którym miałbyś jeździć. XT w sumie też, ale ciut mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 No może faktycznie Hard-Enduro to to nie są, ale DR350 czy, XR600, ttr600 są bardziej uterenowione od DR,XT,XL :!:A co powiecie na temat DR350 niektórzy mówią że bardzo dobre moto, pod względem niezawodności, w miare niskiej masy i przyzwoitego silnika :!: Czy to prawda :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 To samo możesz powiedzieć o TTR, a to jest 600-ka. Ja jak kupiłem XT to zrozumiałem jak dobrze zrobiłem nie biorąc 350 albo jeszcze gorzej... DT 125! Poza tym Nitromen napisał Ci coś o DR 350... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 ...no ja dorzuciłbym cenę. roczniki '93 można dostać juz za 6 tys.( mowa o dr 350) Ale wiesz jaka jest przepaśc między CZ a np KTM 640....taka dr 350 ze swoimi 30 KM nie byłaby wcale taka zła.Jeśli chodzi o masę to dr rzeczywiście góruje nad 600 ccm. Lekka , zwinna, poręczna; w lesie spisuje sie świetnie. A 600 bywają już przyciężkawe. DR 350-Hard enduro to to nie jest , ale przecież liczy się dobra zabawa a nie szpanowanie mocą.I tu pojawia się pytanie na które musisz sobie sam odpowiedzieć: czy twoje umiejętności są na tyle duże ,że będziesz umiał w pełni wykożystać moc 600, czy nie będzie ci ciążyła za bardzo; a no i jeszcze trzeba przypomnieć o "magnetycznej mocy drzew", jeśli wiesz co mam na mysli. No i cena eksploatacji: z tego wszystkiego to suzuki ma chyba najtańsze i najlepiej dostępne części( w porównaniu do Huskvarny i KTM'a)Ja na wiosnę zamieniam moją na ...no właśnie albo nowszą DR albo xr 400, a tym że ta druga ...miażdży ceną. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Jeżeli już dasz radę na DR 350 to dasz także XR-ce i TTR-ce. A jeżeli wątpisz, że dasz radę tym sprzętom to w ogóle zapomnij o TE i LC4. To są już rzeźniki. Poza tym DR 350 kosztuje tyle co XT 600. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Nie no chodzi mi głownie o to, jakie moto nabyś po opanowaniu dajmy na to CZ125. CZ ma 28kucy a DR350 nie wiele więcej, i boje się że może być za mało :!:Zawsze bylem zapatrzony w DR350. Głównie z tych powodów które wymieniłeś, lekkość i poręczność :!: a przy okazji bardzo ładny wygląd i korzystna cena :!:Wiem że strasznie wybiegam w przyszłość ale czy nie wydaje wam się że taka DR nie będzie za słaba po CZ125 :?:I jeszcze nasuwa mi się pytanie czy bardzo odczuwalna jest różnica w momencie obrotowym i w korzystnym zakresie obrotów (DR350 vs. CZ125) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Myślę, że będzie oczuwalna różnica silnika i to bardzo. Zupełnie inna charakterystyka obu silników DR- mocny dół i moc przy średnich obrotach, CZ- brak dołu i moc rzy wysokich obrotach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.