mundy Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 był post co do jakości chromu na częściach ze skuterdebica więc szukałem też innych i ten mi się spodobał Na tłumiku nie ma aż tak wysokiej temp. jak na kolanku.Więc nie powinny się takie rzeczy dziać!! ten pierwszy droższy 25złgdybym chciał stary pochromować zapłąciłbym praktycznei tyle samo co za nowy.no to oczywiście kup nowy.Jaki wybierzesz ' date='zalerzy od Ciebie.Jak bym miał robić maszyne -to bym preferował oryginał(wybrał bym ten dolny)Nie wiem jaka jest Twoja wizja(ale przeważnie to te motocykle restauruje ie na oryginały)Pzdr. ;) ;) [ [i']Dopisane: 20-12-2005, 22:11[/i] ]Acha i szukam całe kolanko do wfm-ki ale niechromowane !!Poszukaj w sklepach dorabiających tłumiki i rury wydechowe...Może zgodzą sie wykrepować takie kolanko (na wzór najlepiej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voti Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 WitamNo to będzie po Świętach kolanko od Hartmana gołe bez powłoki żadnej i pójdzie do chromowania, a co to tłumika to pewnie zostanie rybka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Wg. mnie "rybi ogon" to jest to co do WFMki pasuje najbardziej, ten pierwszy tłumik pasuje raczej wyglądem do draga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 NO WFM ale jak ktos robi z pieknego Junaka choppera to jest dopiero zabujca :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidor Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 pewnie sie powtarzam ale napisze jeszcze raz!!Po co takie maszyny tuningowac??Przeciez one są piękne same w sobie i nie trzeba ich podrasowywac :!: Ale to jest moje zdanie;) pozdro. SIDOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Powiem wam ze tematu o tuningu WFM nie powinno wogule byc!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Powiem wam ze tematu o tuningu WFM nie powinno wogule byc!!!!! a ja Ci powiem ze rześ się wyciął jak guma z Gaci :| :idea: :idea: :idea: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Witam. Miałem składac WFM ale nie dam rady bo inne sprzety czekaja. Mam na zbyciu czesci:teleskopy, półki, obudowa reflektora,stacyjka, zbiornik paliwa z miejscem na kratke, rolgaz. Wfm piekny sprzet w orginale. Mam WSK125 kos i popsułem tylni błotnik oraz tłumik no i malowanie było... Dzis sie zastanawiam po kiego chu... to przerabiałem jest paskudne ale teraz mam troche wiecej lat niz kiedys. Wiec prosze szanownych forumowiczow o pomoc... Potrzebuje orginalny tylni błotnik do WSK kos Błotnik jest płytki i okrągły. Tłumik jaki jest orginalnie w kosie to rozbieralny w kolorze czarnym. i niech ktos nie mowi ze nie bylo rozbieranych tłumikow w WSK. Ksiażki w łapy i czytac dokładnie. Ja taki tłumik mam tylko zniszczony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Mówicie że nie należy tuningować wfm-ki. A gdyby z niej zrobić cafe racera i tylko detale pozmieniać plus jakiś ładny lakier. To tak jak byś anglikowi powiedział że nie wolno mu robić z truxtona cafe racera. A teraz jak większość z nas widzi takiego delikatnie przerobionego sprzęta to się zachwyca. o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Powiem tak: Owszem jak jest w przerobke włozone serce i troche kasy i efekt jest zadowalajacy i cieszy oko to czemu nie. Jezeli ma byc przerobka na odwal sie to lepiej nie ruszac. Moj kumpel ma wsk125 ma lekko wysuniety przod, bak od sr2 inna puszka na aku, siedzenie takie małe jak serce rama skrocona - mowa o tylniej czesci amory inaczej mocowane i tlumiczek taki sliczny prosty chromowany no miodzio, kierownica niska szeroka, czarno pomaranczowy motocykl, kola orginalne ani grama rdzy, drutow, brzydkich spawow i tym podobnych rzeczy. Jesty ładna :D Teraz moj sprzet: kiedys to była CZ350---> teraz jest to ..... rama po modyfikacji tyłu,przedni zawias jest z fj1100 2 tarcze,zbiornik i błotniki sa z junaka,kanapa stopniowana dzielona stelaze bagaznik,oparcie sakwy, wałek pod reflektorem, kierownica jest org z CZ350 na uchwytach z SHL m11. Tylnia lampa jest akcesoria cos jak HD lustarka jajowate chrom... Oponki 120 szerokie przod i tył, tlumiki orginalne. Ładnie sie prezentuje kosztowało to ponad 2000zł koszt samej przerobki to 1590zł. Jezeli masz niszczyc/przerabiac dobre czesci to napisz lub zadzwon do mnie moze mam podobne tylko juz przerabiane...zawsze mozna sie dogadac sprzedaz zamiana :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 tuning W-F-M może zakrawać na szaleństwo. jedyną przeróbka na jaką mogę sięzgodzić to profesjonalna zmiana wyglądu WFM na prototypowy COD. jednak to tylko dla maniaków dysponyjących porządnym warsztatem i doświadczeniem. chłopcy mający fleksa i spawarkę lepiej niech sobie darują :!: a drodzy forumowicze to trochę nie macie racji pisząc: kup sobie WSK czy jawę albo ogara i popuść wodze fantazji...niszczenie moto które dzisiaj są uważane za bezwartościowe w przyszłóści bedzie rónież bardzo źle widziane. co do przeróbek weteranów to mogę się zgodzić tylko na takowe gdy nie powodują nieodwracalnych uszkodzeń sprzętu i są robione z główą i smakiem. Jeżeli ktoś nie ma ani jednego ani drugiego proponuję dać sobie na wstrzymanie lub kupić CZ 125 cross za 1000 i szaleć do woli. zapewniam że taki rozwiązanie jest najlepsze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 takich motorków sie nie tuninguje tylko restauruje tak aby jak najbardziej odzwierciedlał oryginał, żebyś mógł za 40 lat pokazać wnukom i powiedzić to jest kawał historii.Lepiej zrobisz jak kupisz sobie tak jak napisał "enduromax'" , kupisz maluch, a WFM-ke odsprzedaż komuś kto o nią odpowiednio zadba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.