karol1001 Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Mam Yamahe DT i problem z wrzucaniem biegów. szczególnie 6. Chodzi o to że kiedy zapinam bieg i puszczam sprzęgło dodając gazu to zamiast biegu powiedzmy 5 mam nagle luz i musze procedure powtórzyć. Tymczasem kiedy robie to bez sprzęgła wszystko jest całkiem dobrze. Zastanawiam się tylko czy można zmieniać biegi bez sprzęgła w tak niskopojemnościowym motocyklu i czy to źle nie wpływa na żywotność skrzyni. Prosze o jakieś rady i ewentualnie co można zrobić z tym że 6 bieg wchodzi bardzo problemowo. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Może kły odpowiedzialne za włączanie 5 biegu już sie troszkę wyrobiły i jak na wałku niema momentu obrotowego, to bieg wyskoczy na luz.A jak zmieniasz bez sprzęgła to moment na tym wałku jest i nie pozwala on na wyskoczenie przełożenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 A czy ma to jakis wplywa na zuzywanie sie? Bo tez mnie to interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Ja tam zawsze zmieniam ze sprzęgłem. Skoro jest, to po coś je dali w końcu więc powinno sie używać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Ja tam zawsze zmieniam ze sprzęgłem. Skoro jest, to po coś je dali w końcu więc powinno sie używać.Stań na podnóżkach i spróbuj zmienić ze sprzęgłem. Założę się że nie próbowałeś :D Ja miałem ucięte pół klamki w DT i dwoma palcami strasznie ciężko się wciskało sprzęgło (a nie da się inaczej na stojąco). W końcu dałem sobie spokój i na stojąco zmieniałem bez sprzęgła, biegi gładko wchodziły bez żadnych szarpnięć, jak w crossówce. Oczywiście przy redukcji zmieniasz zawsze ze sprzęgłem. Nie ma to jak sprzęgło hydrauliczne, można wciskać klamkę małym palcem jak ktoś chce ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Tylko zamontuj mi takie do Suzuki '80 :P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.