Skocz do zawartości

ktora 600-tka i dlaczego?


Gość Adamk2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich motocyklistow. od pewnego czasu mysle o zakupie jakiejs 600. nie bardzo wiem co wybrac. dodam , ze bedzie to moja pierwsza 600na ktora chcialbym wylozyc okolo 12 tys . podpowiecie? dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to pierwsze moto to poecam ci yamahe xj 600, za 12 000 dostaniesz dobry rok. to proste moto z dobrymi osiagami i niskim spalaniem, bezawaeryjne i dające kupe frajdy z jazdy.

pozdrawiam

 

p.s. postów dotyczących tego motoru znajdziesz pełno na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gieldzie widzialem na lawecie FZR 600 z 95 roku za 10000, za 9000 do sprzedania, opony,klocki,naped,oleje,filtry,swiece,zero rysek, nie wiem jak jezdzila, ale wygladala na malinke, a to bylo rok temu. Jesli masz spokojnieszy temperament to tak jak inni mowia- Fazerke, XJ a moze Bandita S, zreszta za 12 tysiacami masz pelne pole do popisu, na dodatek jesli nie masz obranego modelu to mozesz smialo szukac i wybrzydzac, tylko zostaw sobie te 2000 zl albo chociaz 1000 na ewentualne dopieszczenie i przy kupnie wez ze soba kogos kto ma doswiadczenie,nara ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaki motocykl,kazdy ma swoj mankament, w sumie jeszcze bym polecal Honde VFR 750, ale nie jest jakos szczegolnie usportowiona, wrecz nadaje sie do turystyki i nie jest szczegolnie nasilona do czestych regulacji. Stale koszta to opony, nowe do sprtowki to srednio 800 zl za zestaw, klocki zaleznie od firmy,dobrej jakosci zaczynaja sie od 240 za zestaw (np LUCASA), oleje, smary itp Obsluga techniczna,regulacja gaznikow mniej wiecej 100 zl, a reszta to jak sie cos posypie. Czesci sa wszedzie i rozne ceny, w necie, bazarach, sklepach,ogloszeniach w gazetach. Owiewki to zawsze koszt kilkaset zloty za jeden element, wiec najlepiej "kleic", reszta to zalezy od czesci.nara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owiewki to zawsze koszt kilkaset zloty za jeden element, wiec najlepiej "kleic", reszta to zalezy od czesci.nara

 

no właśnie, to jest słuszna uwaga. Jeżeli nie masz zamiar wykupić AC to się zastanów nad "owiewkowym" moto, jeden ślizg i możesz mieć dren na portfel ;), może lepiej poszukaj jakiegoś golasa na początek?

 

b6, hornet (za 12k może być kłopot) lub zr7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widac duzo glosow na fzr .  a powiedzcie mi jak jest z serwisem, dostepem do czesci i ich kosztami? dzieki.

a co masz na mysli pod pojeciem "czesci"? Materialy eksploatacyjne sa dostepne wszedzie, popatrz sobie np. na www.sklep.larsson.com.pl . Inne raczej bez problemu mozna dostac na eBayu czy bazarach. Ceny jak wszedzie i dla kazdej japonii.

 

Serwis jak serwis - warto robic ;-) Standardowo: olej co 6kkm, gazniki i swiece co 12. Jak wszedzie. W modelach 3HE na pewno warto czesto zagladac do zaworow: co 6-12kkm nie bedzie tu bynajmniej przesada.

 

Jak chcesz sie czegos jeszcze dowiedziec to wal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...