aLLy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 No wiec dzisiaj pojezdzilem troche dluzej na Rx'ie i moje odczucia sa troche mieszane. Nie wkreca sie na maxymalne obroty ( max to 10 tys ) probowalem postawic go na deba ale ni ch*ja ( wiem ze trzeba dopiero wyczuc motor, no ale powinien unies kolo chociarz troszq) . No i v max lichy bo jakies 75kmh. Nie bylo nic robione w wydechu ani dyfuzorze ( od nowosci nie ruszany ) i gaznik jest oryginalny czli chyba 14'. Zadne kity tuningowe nie sa w nim zalorzone. Czy to sa jedyne powody, czy mam sie obawiac jakiejs awari? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 A ile sie spodziewales po seryjnej 50cc z orginalnym wydechem?? 105km/h :lol: ?? Przetnij gruche i zobacz co tam siedzi, a nastepnie wrzuc przelot od wyczyna 125cc . Jesli chodzi o stawianie na koło to duzy wplywa na to ma cala geometria motocykla. Z tego co wiem Cr125 ledwo staje na koło a YZ125 mimo tej samej mocy idzie postawic z 4 biegu z gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 w sumie tez racja , ale liczylem na to 90 km/h :oops: No nic , jak bede na wsi to rozetne dyfuzor i go wybebsze ( nie bedzie skutkow negatynych? tak slyszalem ) Do tego wyszukuje uzywanego gaznika dellorto 19'. Taki przelot ile moze mnie kosztowac? Uzywany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 No wiec dzisiaj pojezdzilem troche dluzej na Rx'ie i moje odczucia sa troche mieszane. Nie wkreca sie na maxymalne obroty ( max to 10 tys ) probowalem postawic go na deba ale ni ch*ja ( wiem ze trzeba dopiero wyczuc motor, no ale powinien unies kolo chociarz troszq) . No i v max lichy bo jakies 75kmh. Nie bylo nic robione w wydechu ani dyfuzorze ( od nowosci nie ruszany ) i gaznik jest oryginalny czli chyba 14'. Zadne kity tuningowe nie sa w nim zalorzone. Czy to sa jedyne powody, czy mam sie obawiac jakiejs awari?Jak Tobie 10tys obrotow nie wystarczy to kup sobie lepszy sprzet, no i jak chcesz duze V max to zamien swoj sprzet na scigacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Jak Tobie 10tys obrotow nie wystarczy to kup sobie lepszy sprzet, no i jak chcesz duze V max to zamien swoj sprzet na scigacza.daruj sobie z takimi glupimy odpowiedziami. Chodzilo o to ze slyszalem ze mozna zamknac obrotomierz ( oczywiscie nie jest to zdrowe ) a u mnie sie tak nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 . Taki przelot ile moze mnie kosztowac? UzywanyNa allegro jest YZ125 na czesci do sprzedania, takze popytaj gosciaDo tego wyszukuje uzywanego gaznika dellorto 19'Co Ty sie tak na to dellorto uparles?? Myslisz ze jak wrzucisz mikuni albo keihn'a to bedzie gorzej smigala Aprilka :) ?? Szukaj po prostu czegos z gardzielem w okolicach 19mm, a krociec dorobisz sobie we wlasnym zakresie, bo raczej ciezko bedzie Ci znalesc tuningowy gaznik do RX w internecie razem z kroccem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aLLy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 no poprostu slyszalem ze jest dobry dlatego sie tak uparlem :-D skoro mowisz ze inne tez beda dobre.... ale mi chodzi o to zeby nic nie trzeba bylo przy tym robic tylko zalorzyc , bo jak juz wspominalem wczesniej , nie mam dostepu do narzedzi tylko czasami na wsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 nie mam dostepu do narzedzi tylko czasami na wsiWystarczy pomyslowosc, wiara w siebie i troche poradnosci :). Niesiesz orginalny krociec do typa i mowisz ze ma byc taki sam tyle ze pod wiekszy otwor na gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 daruj sobie z takimi glupimy odpowiedziami. Chodzilo o to ze slyszalem ze mozna zamknac obrotomierz ( oczywiscie nie jest to zdrowe ) a u mnie sie tak nie daWlsanie, pojawia sie slowo SLYSZALEM, bo kazdy sie chwali jaki to jego sprzet jest mocny i ile on nie wycignie ze swojej maszyny. 90% takiego gadania to zwykle bzdury w ktore nie nalezy wierzyc. Jak przyjdzie co do czego to okazuje sie ze Twoj sprzet jest mocniejszy od innych :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 moze dochodzi do 10 tys bo ma jakas blokade zeby wiecej niewykrecac (bo jak psiales to niezdrowe ejst) Slyszalem ze w apriliach bylo cos takiego ze niedlao sie wykrecic wyzej niz 10 tys. JA swoja apke krecilem wyzej niz 10 tys ale mowie Ci niemasz czego zalowac bo natych obrotach silnik chodzi bardzo niezdrowo i na tych obrotach osiagi niesa lepsze. DLa przykladu przy 10 tys oborotow mialem okolo 90 km/h a przy 11 moze z 91km;h a silnik buczal jak głupi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 probowalem postawic go na deba ale ni ch*ja ja swojego rxa stawiam na 2 biegu bez sprzęgła =) ale długo ćwiczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Do Enduroguy: Poważnie YZ125 rusza na koło z czwórki a CR125 nie? Od czego to zależy? Przecież mają równą moc. Czy według ciebie to że YZ idzie na koło z czwórki to zaleta czy wada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Kamikaze przeciez napisał..Jesli chodzi o stawianie na koło to duzy wplywa na to ma cala geometria motocykla. Z tego co wiem Cr125 ledwo staje na koło a YZ125 mimo tej samej mocy idzie postawic z 4 biegu z gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Do Enduroguy: Poważnie YZ125 rusza na koło z czwórki a CR125 nie? Od czego to zależy? Przecież mają równą moc. Czy według ciebie to że YZ idzie na koło z czwórki to zaleta czy wada?Wiesz to zalezy od wywazenia i geometrii ramy. MOtorynka idzie z 1 z gazu chetniej niz moj KDX ;) . Moc w stawianiu na koło stoi akurat na drugim miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Honda pewnie dlatego nie chce isc na kolo przez tą Alu rame . Ale niech sie wypowiedza jacys posiadacze cr'ek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.