a!ntek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 To chyba wolałbym R6. Biorąc pod uwagę, że teraz w porównaniu do R6 jeździsz kredensem i z szóstki będziesz naprawdę zadowolony po zmianie z ZXRy to myślę - R6. A jak kupisz R1 ze starego rocznika to na wiosnę się okaże, że masz 8 letni sprzęt w takim sobie stanie. Ja tam lubię litry, ale za taką kasę wolałbym świeżyznę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 marco ale o co ty konkretnie pytasz...to są zupełnie inne motory... niby zbliżone ale w kazdym szczególe widac i czuć różnice.Pytanie raczej do czego Ci moto, jak jeździsz, co potrafiz itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 To chyba wolałbym R6. Biorąc pod uwagę, że teraz w porównaniu do R6 jeździsz kredensem i z szóstki będziesz naprawdę zadowolony po zmianie z ZXRy to myślę - R6. A jak kupisz R1 ze starego rocznika to na wiosnę się okaże, że masz 8 letni sprzęt w takim sobie stanie. Ja tam lubię litry, ale za taką kasę wolałbym świeżyznę...no i dzięki za konkrety jak w temacie czekam na więcej opini co do R6 to przeraża mnie ten obrotonierz do 18tys to taki mały młynek do kawy no i jeszcze rozmiary ja mam ponad 180cm i ona troszke podemną ginie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 to są zupełnie inne motory... No dobrze - inne, ale przeznaczenie mają podobne. Charakterystyka silników i podwozi nieco inna, ale ogólnie o to samo chodzi. Kwestia kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Czy ja wiem... mi sie dużó lepiej lata jedynką bo 6stce sie nudze...Nie mówie ze sie nie zbiera ale zdecdowanie brakuje jej takiego kopnięcia jakie ma 1000...Na miasto czy tor 6stka jest super i wystarcza w zuepłności ale do bardzo strej jazdy(czy to za miastem czy nawet w ale nocami) i tego typu wykorzystań wolałbym jedynke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 tego typu wykorzystań wolałbym jedynke.Proste, ale zobacz - marco jest z Poznania, więc zapewne lata po mieście i czasami na torze, poza tym pewnie używa motka 'do wszystkiego', czego można domniemywać po tym, że obecnie jeździ kredensową ZXRą. Jazda litrem z zaciętą manetką na '299km/h' po autostradzie jest ciekawa, ale nawet to kiedyś się nudzi. R6 z klamki do góry i na 3ce pójdzie, a autostrada poznańska jest droga jak ch*j - 33pln za jedną stronę... :mrgreen: Tak więc myślę, że elegante nówka funkiel R6 2002 (koniecznie niebieska) będzie w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 tego typu wykorzystań wolałbym jedynke.Proste, ale zobacz - marco jest z Poznania, więc zapewne lata po mieście i czasami na torze, poza tym pewnie używa motka 'do wszystkiego', czego można domniemywać po tym, że obecnie jeździ kredensową ZXRą. Jazda litrem z zaciętą manetką na '299km/h' po autostradzie jest ciekawa, ale nawet to kiedyś się nudzi. R6 z klamki do góry i na 3ce pójdzie, a autostrada poznańska jest droga jak ch*j - 33pln za jedną stronę... :mrgreen: Tak więc myślę, że elegante nówka funkiel R6 2002 (koniecznie niebieska) będzie w sam raz. heh rozumując w ten sposób nie moge ci nie przyznac racji... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 moge odpowiedzieć? hehe no to odpowiem żadna bo to bocian i to bocian a nie motor ;) DZIADU: czy za poprawna odpowiedź przewidujesz jakąś nagrodę? jak tak to przydała by mi sie zmieniarka do kawy, ta inteligentna bez power commandera. Z góry dzięki. Pisz na priv to podam adres gdzie wysłać :P Poniżej wszelkiej krytyki, wypowiedź godna chrześcijanina w folkswagienie nie wiedzącego do czego służą kierunkowskazy... WSTYDŹ SIĘ CHŁOPIE!! Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 A o jakiej kwocie mowa?17 tys R6 01-02r. za 17 tys.?? hmm ciężko Ci bedzie sporwadzić/kupić sprawny ( pożadnej glbie czy też dzwonie) sprzęta za taką kasę... a może się myle..Patrząc na allego takie sprzęty chodzą po 22-25 tys. zł. aaa w Niemczech można znaleźć R6 za 20 tys tylko jeszcze dolicz koszty rejestracji i transportu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 kurde zawsze mimo wszystko "R1" to "R1" trochę mi to stwierdzenie dresiarstwem podchodzi ale ...w sumie zdaje sobie sprawę że nawet w połowie jej nie ujarzmię :oops: jutro jede oglądac jedną zobacze co wynikinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freemen Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Hmm, dlaczego uparliście się na R1 czy R6, one mają coś z biegami i z tego co mi mówili to delikatne sprzęty, k które trzeba dbać bardziej niż taki gsxr1000. Nie lepiej kupić GSX-R 750 który i jest szybki i do stundu sie nadaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 nie każdemu potrzebny motor do stuntu... Druga sprawa- pytanie czy lepszy GSXR, ZX-R, czy może R1 to tak jak debatownaie w stylu "rozprawy wyższości Audi nad Mercedesem podczas gdy BMW i tak jest the best... co kumu pasuje, leży i sie podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 jutro jede oglądac jedną zobacze co wynikinie oglądałem dziś R1 i miała fajne zjawisko konkretnie przy dodaniu gazu gdy motocykl stoi na luzie na liczniku zaczynała pojawiać się prędkość skokowo dochodząc czasem do 50km/h. Co to może być czy to wina licznika czy może elektryka. Sprzęt po lekkim szlifie na lewo ale zegary całe może coś się stało od uderzenia?? czy to moze jakaś przypadłość kolejna R1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 kurde zawsze mimo wszystko "R1" to "R1" pewnie!!!! nie ma nic gorszego jak np. jechać 600-tkę i tu patrzysz jak cię ktoś 1000-em wyprzedza i nie chodzi mi tu o prędkośc max ale o przyśpieszenie ;) kieduś jechałem sradem 600 i koleś tunderace`m w dwie osoby a ja sam nie mogłem się przy nim utrzymać pomimo że kręciłem sradzika pod czerwony czy to moze jakaś przypadłość kolejna R1 ja mam R1 i też była po szlifie na lewo i nic takiego się nie dzieje :!: zwróć uwagę na złącze instalacji pod lewym wypełnieniem ( taka biała szeroka wtyczka) przy glebie lubi się uszkodzić :? u mnie jeden styk nie miał kontaktu i nie chodził termowentylator :( więc może.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 ...albo ktoś przy liczniku majstrował nieumiejętnie(czytaj zmieniał co poniektór wskazania...) i coś uszkodził... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.