IG?A Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Witam.. pierwszy post odnosnie problemów z cbr.. motor dymi.. ale tylko jak konkretnie dostaje po dupie (pełne otwarcie manetki) kolor dymu cięzko okreslić ale jest bardziej niebieski jak czarny... ale.. mam przeczucie że może to być mieszanaka (ale znowu skąd kolor, choć koloru do końca pewien nie jestem..) bo motor odpala zimny bez ssania i jesli dam ssanie to nawet ma problem żeby odpalic.. a jak odpale zimny bez ssania i dam je w trakcie pracy to zadusi motor... dodam jeszcze ze odpala z gazem.. i czasem jak jade po moich dziurach (nieutwardzona uliczka) na jedyneczce i dodam troche gazu na zbyt niskich obr (okolice 1000obr) to czasem zapluje sie troszke.. ale nieznacznie... jakie rokowania, pomysły,sugestie iitp... p.s. Dodam jeszcze że zmieniłem wydech na taki od RR sc33 (przelotowy jakiejs amerykanskiej firmy chyba jakoś D&D) i nic nie dłubałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Regulacja gazników , jezeli niebieski to olejek łyka sobie, a strzela w tłumior?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 jak wyłączysz zapłon to tak. .;) ale przy schodzeniu z obrotów tak dośc cicho sobie tam strzela .. tzn tak jak by bulgocze :buttrock: ale to fajne jest ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 To moze zostaw motor a odpalaj motocykl... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 W tym wypadku to akurat motor sie odpala, a jezdzi na motocyklu, wiec o co chodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 [quote=Greedo lat 19 ]To moze zostaw motor a odpalaj motocykl... a Ty " mistrzu mowy polskiej " zajżyj najpierw do słownika :!: :!: http://pl.wikipedia.org/wiki/Motor (to sa odnosniki dotyczace slowa motor) http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.ht...=pol-pol&ch=1... odp 3. pot. "motocykl" pees. a Ciebie nauczyciele w szkole chyba nie lubi co :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 wiecie co.. zauwazyłem ze to jakas jego mania.. wszystkich poprawia... ODPALA SIE SILNIK CZY TEŻ MOTOR a jeździ sie na motocyklu... Czemu sie czepiasz takich rzeczy.. czyżby jakaś zazdrosc i chec pokazania ze jestes motocylkista bo tylko ty jeździsz motocyklem a teszta na motorach?Zbastuj.. jak nie masz nic do powiedzenia to sie nie odzywaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Igła hmm jezeli to są strzały przy schodzeniu z obrotów ale "strzały" wybuch spalin w tłumiku to masz do regulacji zawory (jezeli nie są hydrauliczne bo nie znam tego modelu) jezeli hydrauliki to trzeba je opruznic , i synchronizacja gaziorów , jezeli chcesz wpadaj to sie zrobi sprzeta :twisted: POZDRO P.S Fakt po co sie tak czepiac tego pisma :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 To moze zostaw motor a odpalaj motocykl... motor, motor, motor !!! zaraz wpadnie jeszcze simson i będzie wykład o motorach w pralkach !! chłopak nie ma nic do powiedzenia w temacie, ale strasznie posta chciał walnąć i jest! dopóki nie masz eksplozji w wydechu to spoko, a jak są to czy nie wystarczy regulacja poziomu paliwa w gaźnikach? sam zmieniałem ostatnio komin na przelot i na 4um (nie tym) dowiedziałem się, że jak nie wali w wydech przy schodzeniu z 10k rpm do powiedzmy 3k rpm to nie ma co grzebać jeszcze odnośnie odpalania, to chyba normalne, że jak odpalisz bez ssania i po odpaleniu dasz ssanie to często się zdarza, że zgasisz moto. jak mój MOTOR jest ciepły to na ssaniu za cholerę nie zapiali, tylko bez ssania i czasami trzeba delikatnie odkręcić manetkę. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 30 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 ale ja mowie o zimnym silniku.. i na zimnym daje ssanie (odpale pochodzi 3-5 sekund i daje ssanie to gasi motor a powinno zadziałac tak że motor wkreci sie na jakies powiedzmy 2500-3500obr)p.s. przez jakies 1500km zadnej zmiany w poziomie oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Po pierwsze przy prawidłowo wyregulowanych gaznikach nie ma prawa na zimnym silniku chodzic dobrze bez ssania po to ono jest Moj RR nie chodzil i nie odpalal bez ssania. Po drugie na rozgrzanym silniku nie musialem dodawac lekko gazu zeby odpalil chociaz czasami przy mocnym targaniu lepiej zapalal jak mu sie ruszylo manetka Jak ci nie bierze oleju to chyba bardzo dobrze Ja tez rzadko dolewalem olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.