Pawel_ns Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Witam !Ostatnio zrobiłem remont silnika i teraz chce wyregulować go żeby miał wolne obroty ale za żadne skarby świata nie da się tego zrobić zapalam moto i po chwili kaiś 10 może nawet 20 sekundach ciachc gaśnie poźniej znowu zapalam i to samo co jest grane ?? Prosze Was o pomoc bo mi się skończyły pomysły wymieniłem fajke świece gaźnik przedmuchałem przeczyściłem przewód pailwa kranik zmieniłem paliwo poprostu zrobiłem już wszystko co przyszło mi namyśl i dalej nic POMOŻCIE !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 To ja napisze tak:Mogąbyć zużyte: przepustnica, iglica, dysze, zatkany tłumik (ja ostatnio tak miałem). Możliwe że zapłon jest źle ustawiony.Czasami pomaga tylko wymiana gaźnika (jak masz możliwość to sprawdź na innym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 A pali od kopa jak nie to przestaw wyprzedzenie jak tak to tylko zmniejsz przerwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Nie wiem jak tam jest z poziomem paliwa ale to też może być. Sprawdź też połączenie gaźnika z cylindrem- lewe powietrze. Skoro odpala zapłon możesz wykluczyć ale nie do końca. Dostanie troche paliwa to pochodzi skończy mu się to zgaśnie potem znowu troche ścieknie to zapali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Może nie wyłączasz ssania po nagrzaniu się silnika. Może też być zatkana dyszka wolnych obrotów, jak wybijesz korpus z gaźnika to sprawdź to maleństwo. Może też łapać ci lewe powietrze np. na górze spod nakrętki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_ns Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 W końcu zlokalizowałem tą usterkę więc napiszę dla potomnych o co chodzi gdy silnik nie trzyma obrotów i nie wychodzi na wysokie obroty przyczyny są dwie :1. Poszła uszczelka wału od strony prądnicy 2. ZAPŁON Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi [ Dopisane: 14-09-2005, 17:21 ]Witam !!! Chciałbym jeszcze pociągnąć ten temat ponieważ po wymianie uszczelki znowu ją wydmuchało ponieważ dorabiałem ja z klinkierytu z drutem w środku i nie była idealnie zrobiona pozatym miałem małe błędy w instalacji elektrycznej które powodowąły strzały w tłumnik ( wiem że to karygodny błąd za który teraz musze płacić robiąc to jeszcze raz ). Więc do sedna z czego polecacie mi dorobić tą uszczelkę z jakiego materiału ( jakiegoś łatwo dostępnego ) ponieważ w sklepie umnie nie posiadają takiej czy może ona być z tektury czy poprostu jest tam za ciepło na nią (uszczelka znajduje się po stronie uszczelniacza wału od strony prądnicy) Z góry dziękuje za pomoc Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekmak Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 YoMam dwa pomysły pierwszy popraw gaźnik może brudny i waha nie dochodzi lub trzeba go dobrze ustawić , a drugi pomysł to sprawdź linkę od gazu może ma zadziory i nie wraca lub za bardzo się cofa.Pozdro Max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 kolejny nekromanta.. w ciagu ponad roku zdazyl juz zapewne problem rozwiazac .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.