Leto Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zerknij tam 8O :mrgreen: Zerknąłem. :? Ten sam problem, tylko gorsze - "Nie można wyświetlić strony"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zerknij tam Nie wszyscy sa tam zarejestrowani bo to forum platne! 25zl za rejestracje. I nie widze sensu w dawaniu linkow z tego miejsca, bez uprzedzenia o oplacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 na www.redmotorz.studioo.pl są informacje za darmoszke jakby co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 próbował ktoś na japońskich gaźnikach? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 a ja (i my wszyscy też) liczę na relacje z prac nad poprawą !! Szczególnie dla mnie jest to ważne' date=' bo nie mam ochoty eksperymentować. Wolę pasożytować na Waszych doświadczeniach ! I od razu zamontować sobie wersję tip-top ![/quote'] Do budowy turbo zastosowalem plyte na ktorej zakladali liczniki pradu. Idealna grubosc idealna izolacja termiczna. W miare latwe do obrobki. Wyciecie zajelo mi 2 godziny. Zostala kwestia poziomowania. Gazniki Jikov. Dalem znajomemu i za flache zebral mi idealnie pod katem material. Roznica w grubosci 5 mm. Aby moc dobrze to dokrecac dorobil mi jeszcze tulejki zebrane pod tym samym katem. Po poziomowaniu strasznie zubozyla sie mieszanka (kichal). Jest teraz na max podniesiona iglica i jest idealnie :) spalanie srednio 6 l na 100 przy roznej jezdzie (miasto/ trasa szybka 4 + ostre starty spod swiatel) Po zastosowaniu turbo silnik zyskal elastycznosc i moc na niskich obrotach. Niezbedna byla regulacja niskich oborotow bo mial za szybkie. Osiagi moim zdaniem poprawione. Roznica w spalaniu nie zauwazalna. Mam filtry stozkowe suche. (myje sie je w beznynie i nie natluszcza, maja grubsza warstwe izolacyjna). Po za tym mam tloki od cinquecento 700. Cewka od malacza. Mam jeszcze tylko problem ze slabym ladowaniem na niskich obrotach (szybka 4)..ale mysle nad przewinieciem alternatora. ps moge wyslac zdjecie zainstalowanego gaznika na maila. pozdro. ps2 wrzucilem fotki mego moto do albumu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.