Skocz do zawartości

Jakie enduro 4t ??


Rekomendowane odpowiedzi

Rozgladam sie za niedrogim (3000-3500zł to max) , czterosuwowym enduro o pojemnosci 250 ewentualnie wiekszej ( tylko nie wiem czy dam rade z 500 czy 600 ).

Raczej nie do uzywania w terenie (chodzi mi po glowie pewna przerobka), wiec zawiecha raczej nie gra dla mnie duzej roli bo i tak pojdzie do kosza ( no dobra jakis allegrowicz bedzie sie jeszcze cieszyl ).

 

Co proponujecie ???

 

przeroba.jpg

 

Motcykl ze zdjecia jest do kupienia z tym ze w belgii i jest dla mnie nie bardzo osiagalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl ze zdięcia to przerobiona Honda XL, wygląda na to że miała niezłego dzwona bo rama jest krzywa.

Te rurki zaraz za zbiornikiem powinny być idealnie proste.

 

Polecam Ci XR-kę nie mają one zwalających z nóg cen a są nieco mocniejsze od XL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rożek, co ty chcesz zrobić? Coś takiego jak na zdjęciu wyżej?

Enduro na kołach i zawieszeniu od ścigacza?

 

nooo !!! zachorowalem na takiego sprzeta

mialem kupic 125 ale troche jest to bez sensu bo bez prawka nie moge jezdzic, a wydawac kase na a1 jak do 18ki zostalo 16 miesiecy to tez troche glupota ( tym bardziej ze nie cierpie na nadmiar kasy )

teraz bym kupil takie enduro i latal po lasach, a po zimie jak wpadloby troche kasy to zaczal przerobke i jak raz na 18ke mialbym super sprzeta :)

 

Nie będziesz wiedział dopóki nie spróbujesz

 

no wlasnie problem w tym ze nigdy nie jezdzilem takim duzym singlem

a co do gabarytow to ten okres przed przerobka moze bym jakos dal rade (173cm wzrostu) a pozniej to juz bedzie niska :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciekawiło mnie to bo nigdy wcześniej się z taką przeróbką nie spotkałem. Masz może jakieś inne zdjęcia kompletnych przeróbek?

 

 

125 na pewno bym nie dawał, tylko 250 albo 600. Myślę, żę 600 nie jest wcale aż taka mocna jak ci się wydaje, ale najlepiej to sprawdzić osbiście. Chociaż napewno na niskim zawieszeniu i szosowych kołach będzie się zachowywał zupełnie inaczej...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

125 odpada, w czterosuwie to nie bedzie prawie wogole jezdzilo, a jak mam wlozyc troche kasy to chce zeby na jakis czas starczylo

 

250ka byla by dobra bo moglbym nia smialo smigac, bo raczej bez wiekszych problemow opanowal bym takiego "potwora"

tylko jest podobny problem jak z 125, boje sie ze za szybko mi sie znudzi i kasa pojdzie w bloto

 

600 ??? troche sie boje mocy

no nic trzeba dorwac gdzies takiego sprzeta i przetestowac

 

 

ps. wiecej fot nie mam, sam pierwszy raz cos takiego widze ale bardzo mnie to kreci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, pomysł bardzo fajny tylko trzeba by trochę pokombinować. Czy zostawić kanapę od enduro, czy próbować zaadaptować od ściga, przednia lampa to streetowa owiewka, albo najlepiej moja ulubiona pojedyncza duża okrągła lampa. Jakie dać zawieszenie na pewno od sporta, najlepiej zbliżonego masą; od czego można dosyć tanio zdobyć (proste) itp. itd. Takie szczegóły jak kanapa, lampa, zadupek czy błotniki i jakość wykonania będą decydowały o efekcie końcowym. Jest trochę roboty, na zimowe popołudnia i wieczory, ja życzę powodzenia - chciałbym takie coś ujrzeć.

 

Ile taka 600 ma mocy 50-60KM, masz troche doświadczenia. Myślę , że spokojnie dałbyś radę..

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kola mysle ze spokojnie wystarczylyby od hondy nsr ( mam takie na stanie, tzn kolega ma i mysle ze niedrogo by odsprzedal)

 

zawiecha ?? na takim czyms bedzie chcialo sie troche wariowac wiec moze upsa ?? a moze niekoniecznie ???

 

owiewka to najmniejszy problem, zawsze sie cos wykombinuje

 

blotniki typowo sportowe/streetowe

 

nie wiem tylko jak z kanapa i zadupkiem ? czy endurowe czy streetowe ?? mysle ze to jeszcze wyjdzie w praniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie spodobał mi się ten pomysł, tylko ja chyba bym się nie podjął takiej roboty. Najlpeiej mieć do tego ramę z silnikiem i bakiem od XR 600 i jakiegoś ściga niekompletnego, bo w zasadzie to z enduraka zostaje tylko rama, silnik i bak.

 

Możesz podać ile chcą za ten motocykl ze zdjęcia z 1 posta w tym temacie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

750 euro

z tym ze wynalazlem go na jakichs belgijskich aukcjach gdzie ceny byly dosyc wysokie

 

Strasznie spodobał mi się ten pomysł, tylko ja chyba bym się nie podjął takiej roboty.

 

sprobowac zawsze mozna :)

 

 

 

ps. u mnie w miescie znajomy sklada cos podobnego z tym ze na bazie mz 250 ( rama i silnik), zawiecha, kola i heble od gsxr 1100, kanapa z zadupkiem od fz750, a bak chwilowo od cz

ktoregos dnia porobie fotki to podam

 

[ Dopisane: Wtorek Lipiec 26, 2005 12:35 pm ]

No dobra, zanim wzialbym sie za przerobke, chcialbym troche pojezdzic po lasach i polach. Jak takie duze enduro daje rade ?? Boje sie troche wagi, najwyzej poloze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy on miał na raz dwie kierownice (chyba dobrze widze) i czy skręcały razem w tym samym czasie

Nie, no to chyba stara kierownica z enduro, która się "plącze" albo jest prowizoryczną podpórką w trakcie montażu czegośtam...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...