Skocz do zawartości

Honda Fireblade CBR954RR ( CBR 954 RR)


Rekomendowane odpowiedzi

witam' date='

no co Wy tu pierd**cie? Jak za mlody? A ile lat mial V. Rossi jak zaczynal? Wtedy tez go moze krytykowali....a dzisiaj mu brawo bija...[/quote']

 

A na czym zaczynal??? od razu zaczynal od 500??

 

Sugerujesz za mamy geniusza na miare rossiego na forum??

 

Przeciez chlopak nie ma prawka wiec jak moze byc doswiadczony?? wez sie zastanow zanim cos napiszes. Przemawia przez chlopaczka glupkowata mlodosc a nie zdrowy rozsadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemawia przez chlopaczka glupkowata mlodosc a nie zdrowy rozsadek.

Tia' date=' wystarczy się wczytać:

Zastanawiam się nad kupnem CBR954RR
Jak narazie to jeżdżiłem Jawą 350 ts i Kawasaki ZX6r(kolegi)
narazie jeszcze nie mam prawaa jazdy a o Bladym to myśle z dużym wyprzedzeniem a w putaniu napisałem że kupuje bo tak by było za dużo tłumaczyć
Jak zdam prawko to kupie se jakąś 600(lub coś w tym stylu)

To wyprzedzenie jest chyba mocno wyprzedzone... :mrgreen: Cóż pomarzyć, tylko po co zaśmiecać 4um. Powiem tyle, że zdecydowanie 954 prowadzi się lepiej od Jawy. Jak jesteś zainteresowany to jest 954 do sprzedania - niezła cena - 32 tys. pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wy się gorączkujecie z takimi nerwami to wy cchyba nie powinniście wsiadać nawet na NSR 125 Bo przy pierwszym awaryjnym hamowaniu pikawa by wam wyskoczyła

 

Ale tu chodzi o motor nie o to czy jestem za młody czy za stary A nie tylko Rossi umie jeździć bo dużo jest gości o umiejętnościach i doświadczeniu(no może nie na jego miare ale są)

To wyprzedzenie jest chyba mocno wyprzedzone... Cóż pomarzyć, tylko po co zaśmiecać 4um
A tak propo too nie ja zaśmiecam 4um bo to wy nie piszecie na temat

POZDRO Tomek RR jak możesz to wyślij mi te zdjęcia na ten adres co Ci podałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy do czego komu moto... tor, wypady za miasto, turysttyka, jazda po mieście, ostra jazda po mieście czy za miastem czy mój ukochany freestyle!?

Może nie jest to najlepsze moto w klasie jeśli chodzi o osiągi ale mi jeździ sie na nim rewelacyjnie. U mnie ma 9/10 możliwych.

Wygodny, fajnie sie prowadzi, super heble, silnik daje rade a do stuntu jest idealny.

Tak czys siak z Twoim doświadczeniem narazie nie wykorzystasz nawet 80% możliwości silnika i 50% zawiechy i opon. Moto jest przyjazne i łatwe do ogarnięcia ale trzeba wiedzieć coś robi bo pozory moga mylić- to już szybki sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem że jak dla początkującego to nie ma za wielkiej różnicy między 600 a 1000 ponieważ obydwa mają podobne osiągi No i że te 2 sec straty w przyśp do 100 to i tak nic nie zmieni a odydwa i tak osiągają ponad 200 km/h i jeszcze tam pisało że 1000 przy dosyć rozważnej jeżdzie jest lepsza bo ma lepsze hamulce i zawieszenie przystosowane do większych obciążń Czy to prawda co o tym sądzicie?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej kwestii uważam, że jak ktoś ogarnia 600 to i z litrem sobie poradzi. Mówię o normalnej jeździe, a nie o tym, że nastolatek dostał na Gwiazdkę japończyka po to by z nudów nie ciągnął amfy z kolegami na ławce.

wsiadając z 600tki na 100ca masz wrażenie jakby ci ktoś z tyłu rakiete doczepił.

Jest to prawda' date=' ale żeby poczuć faktycznie tą różnicę trzeba być już "znudzonym" i obeznanym z osiągami 600ccm.

1000 częsciej zaskakuje i mniej wybacza...

I tak, i nie. Zależy jak leży. Litry z reguły mają bardziej przewidywalne (liniowe) oddawanie mocy.

 

Moja konkluzja jest taka (żeby nie wyszło, że się ze Spidim nie zgadzam):

 

Na początek wystarczy 600ccm, ale (jak już napisałem) jak ktoś ogarnia 600 to i z litrem sobie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest odczuwalnie szybsza(ale trzeba mieć dużo pojęcia i umieć jeździć żeby wychwycić te róznice) ale jeździ sie nią trohce inaczej... co kto lubi.

 

R1 jest dużo mniej wygodna, ma bardzo dobre heble ale fajer ma odrobine lepsze, zawieche ma chyba nawet Rłana lepszą(bardzo stabilnie sie prowadzi w łukach), oba motorki są lekkie i można je rzucać z łatwością z ucha na ucho.

Jesli chodzi o freestyle to fajer jest do niego lepszy, jest super wyważony i suepr sie nnim śmiga na kole(łatwiej niż większością motocykli)... nieto żeby jedynką sie nie dało- poprostu CBR jest niemal stworzona do tego i mało jest równie dobrych motorów do tego typu wygłupów(ale mówie o poważnych gumach w balansie albo wolnych poza nim, stopalach i trickach a nie gumach gdzie ludzie zapinają dwóje wyją obrotami i gonią gume...)

To samo tyczy sie jazdy na przednim- amor skrętu duże jaja i ten motocykl sam to zrobi za kierowce nie wolno mu tylko przeszkadzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...