guziq Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Witam.Jestem zmuszony rozebrać silnik w mojej Jawie (nie pali z kopa, nie ma wolnych obrotów i w ogóle nie chodzi tak jak powinna) Sugerując sie opiniami z forum doszedłem do wniosku ze moze to byc uszczelniacz srodkowy na wale lub simeringi. Silnik rozbieram (mam taką nadzieje) w poniedziałek. Silnik od jawy rozbierałem juz 2 razy ale jak widać (jak można przeczytać) nie wyszło mi to zbytnio. Wiec prosze osoby które sie zajmują lub zajmowały jawami o dokładny opis na co zwracać uwage przy rozpoławianu i składaniu silnika. Prosiłbym równiez o kontakt na GG (mój numer: 6024637, jestem cały czas na ukrytym) gdyz w trakcie remontu moge mieć jakies pytania (na pewno bede je miał) [ Dopisane: 23-07-2005, 16:41 ]mam takie pytanie odnosnie remontu: jak sprawdzić czy przegroda na środku wału jest dobra, czy to ona nie przepuszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Bliźniak wita Bliźniaka! sądze ze podstawa prawidowej pracy motocylka ( a w szczególności odpalanie z kopa) jak i kazdego samochodu to odpowiednie spręzanie i wyregulowany zapłon. Czyli jeśli masz rozregulowany zap., nieszczelnosci w skrzyni korobowej i wypracowany cylinder to nawet wymiana pierścieni Ci niewiele pomoże, Zawsze mi moja jawka paliła z kopa ale spreżanko takie, ze przysiada na tylnych amortyzatorach . I nigdy nie mialem z nia problemów. propomuje się zaopatrzyc w jakis sciagaczyk i pokomkbinowac z uchwytami by na początek po rozkrecaniu srub rozciagać kartery delikatnie i nie stukać mlotkiem w końcówke wału. potem weryfikacja częsci , obliczenie potrzeb i mozliwosci finansowych, zdobycie kaski i remont... moze napiszesz co i jak to napewno inni forumowicze też pomogą aa przy społwianiu uważaj na szpilkę łozyskująca wodziki!!! znajomy nie złaczył obu karterów bo jak powiedział sruby go dociągną a tu szpilka wyskoczyła i podczas skręcania ułamała kawałek karteru ( bedziesz wiedział jaki i na niego tez uważaj) jednym słowem załtwił silnik o przebiegu 800 km w kilka chwil zdobycie dobrych karterów jak wiadomo nie jest łatwe. pozdrawiam i tez czekam na ptyania ,napewno wspólnie z innymi cos uda sie podpwiedzieć Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 24 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Jak sprawedzić nieszczelność wału korbowego? Nie chciałbym bez potrzeby rozpolawiać silnika. Jak zdjagnozować czy nieszczelne są siemeringi czy uszczelniacz na środku wału? Prośba pomóżcie i wyjaśnijcie to jak najbardziej przystepnie bo nie jestem fachowcem w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Jak ja tez miałem nieszczelne kartery tzn. czolo wału korbowego to mozna to było odczuc podczas jazdy jako nagły brak mocy jedziesz np. 100 a za chwile motocykl zaczyna ci mulic i jedzisz 30 km/godz. wolniej! a najlepej jedz do mechanika i zmierz przyzadem stopien spreżania wobu cylindrach ale przy parokrotnym obrocie wału ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Wie ktoś moze jak sprawdzic czy nieszczelne są siemeringi czy uszczelniacz na środku wału? Prośba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.