Filu Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Siema.Ostatnio zaczał mi ciec olej z okolic zębatki zdawczej.Wyciek ten się nasilał mimo lekkich zewnętrznych prób wyczyszczenia go.Dlatego postanowiłem coś z tym zrobić i chciałem wymienić simering.Właśnie teraz chciałem go wyjąć, ale wydaje mis ie jakiś dziwnyTutaj widac dokładnie http://members.lycos.co.uk/filekh/zebatka/simering jest czerwony, ale jest jakby przyklejony do tego metalowego pierscienia, nie wiem na jakiej zasadzie to działą próbowałem podważyć to srubokrętem spadła juz nawet spręzyna z wewnętrznego kołnierza, ale nic nie zamierza wyjść.Zawsze simeringi wydawąło mi sie ze mają gumowe a nie metalowe jak tu 8O Nie wiem, mozę zupełnie xle to pojmuje.W każdym razie proszę o pomoc. A i czy dostane taki simering w normalnym sklepie? A i mówili mi, żeby tak wyciągnac go aby móc odczytać wymiary, i chciałem zapytać gdzie one są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 tego rodzaju simeringi zazwyczaj są metalowo gumoweniektóre mają telko powłokę gumową na całej powierzchni :D z tego co widzę to u ciebie na tym simeringu wymiarów nie ma!!! powinny się znajdować na zewnętrznej stronie :? simering wyjmiesz podważając koncówką jakiegoś wkrętaka metalowy kołnierz simeringu :!: tylko najpierw dokladnie wyczyśc dookoła to miejsce , bo jak widać na fotkach jeszcze tego nie zrobiłeś ;) w normalnym sklepie nie wiem czy kupisz ;) jak pomierzą ci go suwmiarką to może coś dobiorą, tylko pamietaj o kierunku obrotu , bo inaczej simering nie spełni swojego zadania, Miłej pracy z efektami życzę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Simmeringi - PREMA, ul. Jaktorowska w Warszawie.Jeżeli Larsson i inne sklepy z częściami motocyklowymi zawiodą - zostaje serwis koparek i innej hydrauliki siłowej. Panorama firm... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Ja wiercę dwa otworki w uszczelniaczu, po czym wkręcam w nie płasko zakończone śrubki, które jak ściągacz pozwalają na jego usunięcie z gniazda. Śrubokrętem można narobić szkód. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 co za problem zdjac silnik w 125 2T potem pokrywe silnika i zrobic to dokladnie jak nie jestes pewien jak to sie trzyma to lepiej nie kombinuj na hama :twisted: :) :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Ja wiercę dwa otworki w uszczelniaczu' date=' po czym wkręcam w nie płasko zakończone śrubki, które jak ściągacz pozwalają na jego usunięcie z gniazda. Śrubokrętem można narobić szkód. Pozdro, Paweł[/quote'] dla kogoś, kto tego jeszcze nie robił to wiertarką też może namieszać :) ale z tym wkręcanien śrubek całkiem niezły pomysł :lapagora: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 No sprawa z wyjęciem już rozwikłana.Wziąłem śrubokrętem delikatnie po pukałem od wewnątrz czyli od strony wałka i wyszedł.Teraz mam tylko problem z doborem, gdyż ma on zewnętrzny pierścień metalowy a z tym cięzko dostac.Powiedzcie mi czy gumowy da rade :?: (Chociaz prowizorycznie?)Jego wymiary to 32x45x6.5 (Wszedzie mają na 7 , ale jak patrzyłem to wejdzie takie spokojnie. A z tymi śrubkami to dobry patent na przyszłość jak coś będzie stawiało opor :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Powiedzcie mi czy gumowy da rade (Chociaz prowizorycznie?) Co to znaczy gumowy ? Uszczelniacz ma w sobie metalowy kołnierz, tylko czasami jest on pokryty wartwą gumy, a czasami idzie metal w metal. Ja nie widże problemu. Jak tylko zgadza się wymiar i kierunek obrotów to zakładaj. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Miałem kiedyś przejścia z uszczelnieniem wałka zdawczego w TW200, który jest podparty z obu stron 8O Coś jak w Junaku, do zmiany z zębatki trzeba powalczyć z olejem i uszczelką :? Okazało się że fabrycznie były uszczelniacze cieńsze niż przewiduje polska norma przy tych samych średnicach osadzenia i uszczelnienia. Wstawienie grubszych o 2 mm skończyło się obcieraniem zabezpieczenia zębatki z jednej i łańcucha z drugiej strony. Co tu zrobić by uszczelniacze osadzić głębiej? Zdjąć nieco materiału z uszczelniacza od wewnętrznej strony. Płaska powierzchnia (szyba hartowana), na to papier ścierny i ruchami kolistymi splanowałem simmeringi o wspomnianą grubość. Działa bez kłopotów.W przypadku gdzie chodzi o 0.5 mm można sobie darować planowanie. Chyba że okaże się że wszystko jest ścisło pasowane i nawet owe pięć dych decyduje o niezawodności podzespołu. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.