Skocz do zawartości

Wybabeszyć wydech w 4T???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie ,bedzie widoczny efekt jak wybebesze graty z tłumika w Kawasaki KLX 250R ,zrobi on sie tylko głosniejszy w co nie wątpie ,czy bedzie czuć tez wzrost mocy ? Jle to kosztuje i czy wyjąc wszystko , czy zostawić jakąs przegrode jak to jest w 4T,bo nie chce zeby był taki głosny jak po całkowitym zdjeciu wydechu?

Kieruje pytanie do specjalistów i osób ,które już to zrobiły w swoim sprzecie,warto ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz przelot to bedzie znacznie glosniejszy lecz cichszy jakby bez.

 

 

Sam napewno nie bede tego robił!!!

Czemu trzeba zrobic przelot ( czyli swopodny przpelyw spalin) potrzebny bedzie taki sprzet to robinia nitow. Przynajmniej tak mam w ktm 400 ...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej kupić jakiś używany wydech i z nim się bawić, bo jak spieprzysz orginał to ciężko będzie wrócić do poprzedniego stanu.

No chyba że masz rozbieralny wydech jak ja kiedyś miałem w Kawce.

Na allegro lub bajzlach motocyklowych można dostać czasami przyzwoity wydech ze nie duże pieniądze, czasami nawet jakaś przelotówka tuningowa się trafi.

Ja mam zamiar kupić coś takiego do siebie a orginał zostawiam sobie i będę go zakładał np. na trasę coby mi łeb nie pękł od huku po przejechaniu 200-400 Km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytalem wybebeszasz srodek i wkladasz rure z wywierconymi otworkami calosc zamykasz w zewnetrznej puszczce czyli orginale inaczej moto bedzie mialo odglos szczajacego do wiadra konia :mrgreen: sam ma mochote to zrobic bo moja kawa jest dosc cicha i w ogole dzwiek nie podobny do enduro 4T w porownaniiu z kolesia KTM 600 tylko on ma tlumik Lazera :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latałem kiedys z typem miał wr i własnie zrobił ten zabieg nad ,którym sie zastanawiam i nawet dobrze mu to grało ,wyjoł z niego doszczetnie wszystko chyba tez tak zobie ,bo żeby kupic uzywany''za niewielkie pieniądze'' wydech do klx 250 to trzeba miec naprawde ogronme szczescie a nowych ceny zaczynają sie od 1200zł. :-x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem do mjego YZ400F przelotowy wydech sportowy FMF.

I wygląda to w Ĺrodku prawie tak jak Nitomen pisze, z tym że u mnie przez Ĺrodek idzie może nie rurka a siatka metalowa.

W jednym miejscu ma tylko kawałek pełnej rurki z minimalnymi wypustkami może 4mm, najpierw na dole później u góry a pucha była pusta.

Jako, że seryjne pierdzitko jest mocno zapchane (normy hałasu) to wrażenia po zamianie na przelotowy były niesamowite.

Moto jeździ jak by nie to samo, doszło sporo momentu i mocy.

JeĹli chodzi o dzwięk to gada nieporównywalnie lepiej,

tylko że jest MEGAAAA głoĹno i się dłużej wytrzymać nie dało.

Dlatego dałem tłumik do wyciszenia i napchali mi czegoĹ do puchy.

Tam wcale mocno nie ucichł, znikneły tylko jakby te najbardziej drażniące dzwięki. Poprzednio miał podobno 105dB a teraz ja wiem powiedzmy, że nie ma 100dB. Spadku mocy nie odczułem, no może minimalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...