Kuber Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Pytam się o kmx bo nawet dośc tanio stoją, a od jednych słysze , że to zarąbisty endurak, a inni mówią, że silnik skomplikowany, słaby i psujący się......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Pytam się o kmx bo nawet dośc tanio stoją, a od jednych słysze , że to zarąbisty endurak, a inni mówią, że silnik skomplikowany, słaby i psujący się.........Kumpel mial 1 sezon KMXa 96 albo 97 rok. Przejeździł nie dokładając do niego ani 1zł. Jedyne co wymnieił to łancuch i zębatki. Po sezonie zmienił go na CRMa bo KMX za mało hardcorowy był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Pytam się o kmx bo nawet dośc tanio stojąNo nie bardzo,napewno kmx jest droższy od DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuber Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Zalezy który rocznik i jak sie trafi...na allegro znajdziesz DT 125 93 rocznik za jakieś 4-5 tys. zł a KMX 125 97-98 po takiej samej cenie, wiec o czymś tu świadczy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 do 90km/h równo z yz 125)Chyba ta yz na hamulcu jechała nie na hamulcu' date=' kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)[/quote'] Ja i tak wolę DT 80. Właśnie zamierzam sobie taką kupić. To idealny hard enduro. Odblokuje i zrobię kompletny tuning. Będę mógł spokojnie jeździć po ulicach, a przy okazji będę mógł na torze stawić czoło typowym wyczynom jak YZ czy KX, tylko muszę nad kondycją popracować żeby utrzymać taką moc na wodzy. Trzeba jeszcze zauważyć, że przy DT nie trzeba tak często robić remontów jak w wyczynach, nie trzeba mieszać oleju (dozownik) a moc i zawieszenie jest praktycznie takie samo. I oczywiście w większości przypadków jest zarejestrowana na motorower. Jednym słowem zarejestrowany wyczyn i niskie koszty utrzymania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Może mi kots wytłumaczyc co to jest YPVS?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 do 90km/h równo z yz 125)Chyba ta yz na hamulcu jechała nie na hamulcu' date=' kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)[/quote'] Ja i tak wolę DT 80. Właśnie zamierzam sobie taką kupić. To idealny hard enduro. Odblokuje i zrobię kompletny tuning. Będę mógł spokojnie jeździć po ulicach, a przy okazji będę mógł na torze stawić czoło typowym wyczynom jak YZ czy KX, tylko muszę nad kondycją popracować żeby utrzymać taką moc na wodzy. Trzeba jeszcze zauważyć, że przy DT nie trzeba tak często robić remontów jak w wyczynach, nie trzeba mieszać oleju (dozownik) a moc i zawieszenie jest praktycznie takie samo. I oczywiście w większości przypadków jest zarejestrowana na motorower. Jednym słowem zarejestrowany wyczyn i niskie koszty utrzymania. No nareszcie ktoś to napisał od poczatku do końca.Zgadza się. To jest najlepsze wyjście, które jest idealne dla młodych adeptów chcących zacząć na poważnie się ścigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Zgadza się. To jest najlepsze wyjście, które jest idealne dla młodych adeptów chcących zacząć na poważnie się ścigać.Mi sie wydaje, że będzie za silna na poczatek i dlatego polecam zacząć od dt 50 bo DT 80lc2 to już potwór który ledwo da sie utrzymać. Sam miałem taką i sprzedałem z powodu nadmiaru mocy. Poprostu nie wyrabiałem kondycyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Mi sie wydaje, że będzie za silna na poczatek i dlatego polecam zacząć od dt 50 bo DT 80lc2 to już potwór który ledwo da sie utrzymać. Sam miałem taką i sprzedałem z powodu nadmiaru mocy. Poprostu nie wyrabiałem kondycyjnie.A wyobrazcie sobie jaka moca dysponuje Dt80 po tuningu na 110!!!!??? Stoi na rowni z Cr500 czy KX500!! To juz sprzet dla kamikadze. podobno staje na kolo na 6 z gazu! Nie dosc ze dobra na tor motocrossowy to mozna nia wygodnie podrozowac (predkosc przelotowa ok 125km/h). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Może mi kots wytłumaczyc co to jest YPVS??zawór sterujący wydechem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 już sobie jaja robicie, chłopak chce się coś dowiedziec a piszecie takie cuda że się przestraszy i hulajnodze bedzie się bał jeździc Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Zgadza się. To jest najlepsze wyjście, które jest idealne dla młodych adeptów chcących zacząć na poważnie się ścigać.Mi sie wydaje, że będzie za silna na poczatek i dlatego polecam zacząć od dt 50 bo DT 80lc2 to już potwór który ledwo da sie utrzymać. Sam miałem taką i sprzedałem z powodu nadmiaru mocy. Poprostu nie wyrabiałem kondycyjnie. Hmmm... moglby mi ktos zdradzic sekret jak uzyskac taka moc w dt-80?? bo mam juz ja jakies 3 miechy i nie wydaje mi sie za mocna. Zdaje sobie sprawe ze odblkowoanie wszytskich blokad duzo daje ale zeby tyle?? czy chodzi take o tunning jaki trzeba zrobic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Hmmm... moglby mi ktos zdradzic sekret jak uzyskac taka moc w dt-80?? bo mam juz ja jakies 3 miechy i nie wydaje mi sie za mocna. Zdaje sobie sprawe ze odblkowoanie wszytskich blokad duzo daje ale zeby tyle?? czy chodzi take o tunning jaki trzeba zrobic??? :-D Dobra koniec zartów...więcej sie z tego nie wyciśnie, chyba że cylinder 110ccm, wydech od crossa i jakieś tam inne bajery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Hmmm... moglby mi ktos zdradzic sekret jak uzyskac taka moc w dt-80?? bo mam juz ja jakies 3 miechy i nie wydaje mi sie za mocna. Zdaje sobie sprawe ze odblkowoanie wszytskich blokad duzo daje ale zeby tyle?? czy chodzi take o tunning jaki trzeba zrobic???NIe das ie uzyaskac takiej mocy. DT to rower a moja wypowiedz była sarkastyczna.wydech od crossa i jakieś tam inne bajeryWydech musi być dobrany bo inacazej lipa. Co to sa inne bajery?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Co to sa inne bajery?? Inne bajrey, heh, nie pamiętam dokładnie, ale Ty jak miałeś DT to pisałeś że robisz szlif kanałów dolotowych czy jakoś tak(nie pamiętam). O taką rzecz mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.