Skocz do zawartości

Co myślicie o Kawasaki KMX 125


Rekomendowane odpowiedzi

Pytam się o kmx bo nawet dośc tanio stoją, a od jednych słysze , że to zarąbisty endurak, a inni mówią, że silnik skomplikowany, słaby i psujący się.........

Kumpel mial 1 sezon KMXa 96 albo 97 rok. Przejeździł nie dokładając do niego ani 1zł. Jedyne co wymnieił to łancuch i zębatki. Po sezonie zmienił go na CRMa bo KMX za mało hardcorowy był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 90km/h równo z yz 125)

Chyba ta yz na hamulcu jechała

nie na hamulcu' date=' kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)[/quote']

 

Ja i tak wolę DT 80. Właśnie zamierzam sobie taką kupić. To idealny hard enduro. Odblokuje i zrobię kompletny tuning. Będę mógł spokojnie jeździć po ulicach, a przy okazji będę mógł na torze stawić czoło typowym wyczynom jak YZ czy KX, tylko muszę nad kondycją popracować żeby utrzymać taką moc na wodzy. Trzeba jeszcze zauważyć, że przy DT nie trzeba tak często robić remontów jak w wyczynach, nie trzeba mieszać oleju (dozownik) a moc i zawieszenie jest praktycznie takie samo. I oczywiście w większości przypadków jest zarejestrowana na motorower. Jednym słowem zarejestrowany wyczyn i niskie koszty utrzymania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 90km/h równo z yz 125)

Chyba ta yz na hamulcu jechała

nie na hamulcu' date=' kmx tak idzie, na 2 bez problemu z gazu na koło idzie, zamykał mi budzik i jeszcze dalej przyspieszał(na obrotach było widac)[/quote']

 

Ja i tak wolę DT 80. Właśnie zamierzam sobie taką kupić. To idealny hard enduro. Odblokuje i zrobię kompletny tuning. Będę mógł spokojnie jeździć po ulicach, a przy okazji będę mógł na torze stawić czoło typowym wyczynom jak YZ czy KX, tylko muszę nad kondycją popracować żeby utrzymać taką moc na wodzy. Trzeba jeszcze zauważyć, że przy DT nie trzeba tak często robić remontów jak w wyczynach, nie trzeba mieszać oleju (dozownik) a moc i zawieszenie jest praktycznie takie samo. I oczywiście w większości przypadków jest zarejestrowana na motorower. Jednym słowem zarejestrowany wyczyn i niskie koszty utrzymania.

 

No nareszcie ktoś to napisał od poczatku do końca.

Zgadza się. To jest najlepsze wyjście, które jest idealne dla młodych adeptów chcących zacząć na poważnie się ścigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. To jest najlepsze wyjście, które jest idealne dla młodych adeptów chcących zacząć na poważnie się ścigać.

Mi sie wydaje, że będzie za silna na poczatek i dlatego polecam zacząć od dt 50 bo DT 80lc2 to już potwór który ledwo da sie utrzymać. Sam miałem taką i sprzedałem z powodu nadmiaru mocy. Poprostu nie wyrabiałem kondycyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje, że będzie za silna na poczatek i dlatego polecam zacząć od dt 50 bo DT 80lc2 to już potwór który ledwo da sie utrzymać. Sam miałem taką i sprzedałem z powodu nadmiaru mocy. Poprostu nie wyrabiałem kondycyjnie.

A wyobrazcie sobie jaka moca dysponuje Dt80 po tuningu na 110!!!!??? Stoi na rowni z Cr500 czy KX500!! To juz sprzet dla kamikadze. podobno staje na kolo na 6 z gazu! Nie dosc ze dobra na tor motocrossowy to mozna nia wygodnie podrozowac (predkosc przelotowa ok 125km/h).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. To jest najlepsze wyjście, które jest idealne dla młodych adeptów chcących zacząć na poważnie się ścigać.

Mi sie wydaje, że będzie za silna na poczatek i dlatego polecam zacząć od dt 50 bo DT 80lc2 to już potwór który ledwo da sie utrzymać. Sam miałem taką i sprzedałem z powodu nadmiaru mocy. Poprostu nie wyrabiałem kondycyjnie.

 

 

 

Hmmm... moglby mi ktos zdradzic sekret jak uzyskac taka moc w dt-80?? bo mam juz ja jakies 3 miechy i nie wydaje mi sie za mocna. Zdaje sobie sprawe ze odblkowoanie wszytskich blokad duzo daje ale zeby tyle?? czy chodzi take o tunning jaki trzeba zrobic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... moglby mi ktos zdradzic sekret jak uzyskac taka moc w dt-80?? bo mam juz ja jakies 3 miechy i nie wydaje mi sie za mocna. Zdaje sobie sprawe ze odblkowoanie wszytskich blokad duzo daje ale zeby tyle?? czy chodzi take o tunning jaki trzeba zrobic???

:-D

Dobra koniec zartów...więcej sie z tego nie wyciśnie, chyba że cylinder 110ccm, wydech od crossa i jakieś tam inne bajery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... moglby mi ktos zdradzic sekret jak uzyskac taka moc w dt-80?? bo mam juz ja jakies 3 miechy i nie wydaje mi sie za mocna. Zdaje sobie sprawe ze odblkowoanie wszytskich blokad duzo daje ale zeby tyle?? czy chodzi take o tunning jaki trzeba zrobic???

NIe das ie uzyaskac takiej mocy. DT to rower a moja wypowiedz była sarkastyczna.

wydech od crossa i jakieś tam inne bajery

Wydech musi być dobrany bo inacazej lipa. Co to sa inne bajery??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...