gixer Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 kto wie czy ramy gsxr 1000 sa mocne czy slabe i czy jak sie skrzywily lagi tytanowe to mogla pojsc i rama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=26754 P.S myślałem że ten "nick" jest już zajęty :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 kto wie czy ramy gsxr 1000 sa mocne czy slabe i czy jak sie skrzywily lagi tytanowe to mogla pojsc i rama? Same lagi, to tytanowe mają tylko powłoki... I są zdecydowanie bardziej skłonne do odkształceń niż rama. Ale zawsze dobrze się przyjżeć. Pomiar ramy to koszt koło 500 zł, ale jak chcesz kupić sprzęta, to chyba warto zainwestować. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 dzieki bardzo za podpowiedz nie jestem kumaty zbytnio z takich rzeczy ,znalazlem rozbitego gsxr za dobre pieniadze i sie pytam dlatego, a wiesz moze gdzie mozna zrobic takie pomiary ja slyszalem tylko o bielko bialej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 http://www.tecrol.bielsko.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Witam Myśle że nie ma co się sugerować ramą w K5 jak mój koleś na nwej R1 wywalił dzwona rama też pękła dokładnie tak jak w tej K5 na linku. Natomiast jestem jak najbardziej za sprawdzeniem ramy w tym moto ostatecznie idzie o twoje zdrowie. Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 dzieki za stronke:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 W Wawie w Kawasaki na Bema też mają maszynę do pomiarów... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 A tego nie wiedzialem wiec dzieki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 SRADy mają mało odporne ramy jeśli chodzi o dzwony...to nie ulega wątpliwości. Każdy kto ma dużo doczynienia z bitymi sprzętami wi że tak jest. Często odkształcenia nie są duże ale pojawiają sie już przy pozornie niewielkich uderzeniach...Nawet ostatnio ziomek uderzył w fure... czacha cała, lampa też(kołem pacnął a reszta gratów nawet nie popękała) ale rama już krzywa...Od spodu w ramie są takie małe otwory dwa okragłe- często można po nich poznac czy rama jest poichrowana bo nawet przy stosunkowo niedużych odkształceniach przestają być już tak idealnie okragłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 13 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Wlasnie ten SRAD 1000 co chce go kupic lampe ma cala czache i jeden airbox ma rozwalony no i skrzywione lagi i nie wiem czy warto go kupywac bo jak trafie na mine to moja studencka kieszen tego nie wytrzyma ,dzieki za podpowiedz i pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 oglądałem ostatnio srada 1000 i mogę zagwarantować że jak jest po dzwonie w koło to rama jest krzywa, oglądałem 5 takich po uderzeniu przodem i wszystkie wyglądały tak samo:( kiepsko kolesie mi tłumaczyli żę są lagi podgięte, ale nie wierz im!!! w 600 gdzie zawieszenie było normalne, a nie upsidedown, gieły się rury teleleskopów a w upsidedown zazwyczaj krzywi się rama:(( na 99%) jezeli koło jest cofnięte do chłodnicy oleju to skoda twoich pieniędzy, no chyba że ccesz ją prostować :D koszt prostowania to 800-1500zł powodzenia a koszt dobrych lagów to 2500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.