crazy_chris Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 a tak poważnie to ja bym się w żadnego starego sporta nie ładował, to moto już na pewno skatowane i po przejściach, bo nie czarujmy 120 km/h to tym się na pewno nie jeździ pier*****.... że co?Trzeba poszukać czegoś za granicą bo u nas to reanimowane dzwony... to jest oczywiste, pisząc o glebach i dzwonkach miałem na myśli polski rynek kilkunastoletniego złomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 w skrócie tam było że "pierdzielisz" że jak napisałeś "sport to od razu skatowany" ... taki ich żywot i przeznaczenie i decydując sie na zakup sportowego motocykla, trza sie z tym liczyć. Mozemy być raczej pewni że był użytkowany wg. przeznaczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 w skrócie tam było że "pierdzielisz" że jak napisałeś "sport to od razu skatowany" ... taki ich żywot i przeznaczenie i decydując sie na zakup sportowego motocykla, trza sie z tym liczyć. Mozemy być raczej pewni że był użytkowany wg. przeznaczenia... nie zrozumiałeś mojego posta, napiszę więc bardziej szczegółowo... jeżeli ktoś kupuje starego sporta w Polsce bo tani to już na 90% nie będzie się "bawił" w regularne serwisowanie moto a co za tym idzie będzie on skatowany. teraz wiesz o co mi chodziło? ...chociaż w sumie to jeden ch** czy jeździsz 100 czy 200 km/h skoro nie dbasz o serwis... tak czy siak u nas nie ma co takich sprzętów kupować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 dlaczego zakładasz że nie będzie się bawił w serwisowanie ? Kupiłem moto dośc usportowione z przełomu lat 80 i 90 bo na młodszego sporta nie było mnie stać. Moje moto wg. oceny mechanika było w miarę regularnie serwisowane i ja mam zamiar robić to nadal mimo iż jest jak to określasz "stary sport". Fakt faktem, jak ktoś szuka taniego motocykla sportowego to zazwyczaj nie będzie miał kasy potem na serwis, czasami nawet na dobry olej do niego...Ale mówimy tutaj o naszym kraju, a już przecież wcześniej ustaliliśmy że takie motocykle najlepiej kupować za granicą... Znowu źle zrozumiałem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Wszystko tylko nie kawasaki :evil: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiniak-Klamot Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Wszystko tylko nie kawasaki pozdrawiam Witam1 A ja mam właśnie Kawasaki, jeżdżę nim już 5 lat i jestem bardzo zadowolony! Jest to GPX750R. Oznaczenie fabryczne ZX750F. Jeżdżę w trasy do 1200 km w jednym kawałku i na początku ciężko się było przyzwyczaić, ale teraz to bułka z masłem. Dodam,że mój ma 97tys.km przebiegu. Oleju mi nie pali i mogę nim sunąc do 254km/h-wg licznika!. Nie ma z tym większego problemu. Jeżdżę na normalnym paliwie, a nie na 98. Za to olej tylko Castrol RS4T, no i dodatek Motolife. Kupiłem go z padniętą głowicą- w Niemczech!,wyremontowałem i przez 5 lat 2 razy wymieniłem pasek napędu alternatora- moja wina,że padł-nie doglądałem jak należy!, no i wymieniłem łożysko na docisku sprzęgła.Pali mi przy jeżdzie do 140 ok 5.5l/100km. Przy 200 6.7/100km. I nikt mi nie powie,że Kawa to złom! Pozdrawiamps. sprzedać go nie chcę!, żeby nikt nie myślał, że zachwalam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oie Master Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Świniak-KlamotCzym kierowałes sie decydujac o zakupie Kawy...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Nie piszcie takch bzdetów ze z zagranicy same cacka sie kupuje!! kilku kolesi już sobie poprzyprowadzało maszynki, niby igiełki, serwisowane a co do czego to takie same padliny jak na naszych giełdach (silikon w silniku, w ogóle jakieś druciarstwo) Nie ma znaczenia czy ktoś ma kase czy nie. Jak kocha swoją maszyne to odłoży troche grosza i porobi wszystko jak należy, a jak nie to totalna olewka. Dokładnie tak samo jest z autami. Na zachodzie łatwiej trafić dobry egzemplarzza rozsądnioe pieniądze niż u nas tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Oie Master - widze ze masz zachowany w pamieci obraz kawasaki z kilku lat wstecz. Rzeczywiście, skrzynia cieżko chodziła, jeśli chodzi o zawieszenie i prowadzenie to też nie była to pierwsza półka, ogólnie troche odstawali zwłaszcza do 2002 roku gdzie w ofercie nie było supersporta z wtryskiem tylko same gaźniki. Jednak na dzień dzisiejszy mają zupełnie inne sprzęty w ofercie. Zarówno ZX10R która wygrała też master bika w 2004r, jak i zx-6r były na 1 pozycjach w rantingu masterbika w 2005r. Coprawda na zx-10r zle mi sie jeździło i prowadzenie tego motocykla nie należy uznać za super płynne, raczej mocujesz sie zeby z niego nie spaść, to do 6tki nie mam żadnych zastrzeżeń. Zresztą dlatego ją kupiłem :(. Zanim jednak to zrobiłem pojeździłem sobie troche na r6 i cbr600rr. Co do tej pierwszej to nie czuje róznicy pomiędzy r6 z 2003 a tą z 2005, natomiast honde trochę poprawili (głównie silnik bo ten z 2003 roku zbierał sie jak sójka za morze). Proponuje ci udać sie do salonów i potestować trochę nie bedziesz sie musiał pytać czym sie ktos tam kierował przy wyborze motocykla tylko napiszesz nam czym ty sie kierowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 nie wiem czego ludzie chca od Kawasaki, przeciez to jedna z firm japonskich i tak samo moze miec slabsze modele jak i lepsze, nie mowiac o uzywkach, ale topowe sprzety tkj ZX-10 czy 636 stanowia ogromna konkurencje dla reszty jak nie sa nawet liderami klas. Ja jestem zadowolony z kawy i mnie do tej pory nie zawiodla, a co do ZXR 750 to nie jezdzilem, a regula jest taka ze kazdy motocykl moze byc skatowany, tym bardziej sportowy, wiec lepiej miec pewne zrodlo zakupu. naraPS Bartek, odczep sie w koncu od Kawy bo kupiles R1 i Ci gnije w garazu :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 jeśli intresuje was ZXR750 to polecem stronke www.zxr750.de z tym że po niemiecku ale większość ludzi zna tez angielski byłem (chyba jeszcze jestem) zalogowany. Moge naprawde polecić jest tam podobne forum do naszego. w ogóle to naprawde nie potrzebnie zaczynacie kolejny temat o tym motocyklu, wystarczy przeszukać archiwum sporo juz tam zostało napisane a mi niechce się w kółko to przepisywać. PSUżytkowałem ZXR750 wersja H2 z 90r znam go na wylot jak ktos coś chce wiedziec i coś potrzebuje to walcie śmiało na gg lub forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 (edytowane) Witam... nie chce zakladac nowego tematu wiec odkopuje ten i pytam o to jaka moc posiada ZXR 750 "J" produkowany w latach 1991, 1992 bo czytajac ten artykul ze scigacza, sam nie jestem pewien... "W 1991 roku Kawasaki po raz kolejny udowodniło swoją techniczną i stylistyczną doskonałość...Na tronie zasiadł Kawasaki ZXR 750J, nazwany „rurówą”.Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży ZXRa „J”, Kawasaki udostępniło klientom ucywilizowaną wersję superbike’a. Był to model o oznaczeniu „K”, czyli Kawasaki ZXR 750R. Wystarczylo wpłacić u dealera sumę większą o 3000 dolarów, żeby otrzymać motocykl przeznaczony do wyścigów Superbike. Zasadniczą różnicą między modelami „J” a „K” było zwiększenie mocy silnika do 121 KM." Czyli wyglada na to ze "J" mial moc po starszym modelu czyli okolo 100 KM a wersja "K" 121 KM. Ale dalej autor pdajac dane dla ZXR 750 J pisze: "Dane techniczne: Kawasaki ZXR 750 (dla ZXR 750J) Silnik Chłodzony cieczą, czterocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą,Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder,Pojemność skokowa: 749ccm,Średnica x skok tłoka: 71 x 47,3 mm,Stopień sprężania: 10,8:1,Moc maksymalna: 121 KM przy 11000 obr./minMax. Moment obrotowy: 78 Nm przy 9000 obr/min..." Wkoncu "J" ma 100 KM czy 121? Edytowane 7 Października 2006 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.