c00l Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 witam mam problem z biegami odpalam maszyne i chce wzucic jedynke a tam nic wrzucam dwujek terz nic o pau razach nacisniecia sprzegla i puszczen i prubach wskoczy i potem znuw to samo co to morze byc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOC Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 zla regulacja....:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaCek Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Zdejmij dekiel. Wyreguluj zmieniacz (regulując śrubkami ewentyalnie przekładając zmienacz o 1 ząbek) i sprawdź na "sucho" bez zakładania dekla włączając biegi i kręcąc kołem czy jest ok. Może byś też tak że sam zmienacz a kontretniej zapadka jest walnięta.Ja w swoim Junaku mam problem z 2 ale to czasami jest ok a czasami nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c00l Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 no ja mam tak ze raz moge wzuci c jedynke a potem dwujeke i 3 a potem niemoge wzucic luzu albo niemoge spowrtoem jedynki wzucic dziwnei to wyglada nie potrafie tego opisac bo amator jestem pod wzgledem motoruw a wogle to kopniak mi sie dosc mocno slizga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOC Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 to juz problem ze sprzeglem...:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaCek Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 kopniak mi sie dosc mocno slizgaJeżeli kopniak robi jak "guma" to znaczy że jest problem ze sprzegłem. Swego czasu też miałem ale jak narazie .... Ewidentyny przykład niewyregulowanego zminiacza. Świadczy to o tym że z wyższego biegu nieda rady zejść na niższy. Umnie np. było tak że biegi wchodziły jako tako tylko że nie było możliwosci wybica ich z 4 na 1. Powodem było to że zmieniacz opierał się o dekiel i nic nieszło. (bez dekla biegi idealnie wchodziły ale po założeniu to samo).Zdejmij najper dekiel i zobacz co jest. Może zapadka jest wyroboina. Może co innego. A tak w ciemno trudno jest coś powiedzieć. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c00l Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 a wiecei gdzie jest jkis warsztacik co by wziol junaka pod skrzydlo bo cos mi sie wydaje ze to wiecej niz regulacja teraz to mi sie biegi poblokowaly i wogle cyrk sie zrobil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubajawax Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 fajnie gdybyś powiedzial gdzie bo z całej polski chyba niema co wymieniac podaj województwo może miasto to ktoś będzie wiedział :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c00l Posted July 16, 2005 Author Share Posted July 16, 2005 sorki gdansk trojmisato bo zdjolem obudowe wypadl mi zmienaicz ale to maly problem bo juz go wloze na swoje iejsce wedlug znakuw tylko jak prubuje ustawic walek od skrzyni na swoej mijesce to biegi mi sie zblokowaly niemoge wrzucic ani zzucic zadnego biegu co to morze byc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOC Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 dopoki nie rozbierzesz skrzyni nie bedziesz wiedzial....:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaCek Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 c00l Jaśli zdjełeć dekiel to zajrzyj jeszcze dla pewności do skrzyni biegów.Regulacje zmienacza zatrznij od tego że ustawiasz na luz. Ty nigdy nie wbijesz biegu z jednego na drugi jesli nie pokrecisz kołem. Potem jak jest na luzie ustawiasz zmianacz żeby blaszka dotykała czujnika. Wciskając dźwignie skrawdzasz czy nie opiera się zmienacz o śrubie po0dstawy zmienacza jeśli tak to należy ją odkrecić. Tak na marginesie jesli sam nie zaczniesz grzebać się w Junaku (najpierw pod nadzorem "dorosłego" :) znaczy znającego się na rzeczy) i nie będiesz wiedział co i jak to nie wyjeżdżaj nawet nam w dłuższą trase. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c00l Posted July 18, 2005 Author Share Posted July 18, 2005 a czy to normalne ze jak zminiam mmiedzy jedynka a dwujka wskakuje mi luz potem 3 i 4 i to samo muwie w czasiejazdy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaCek Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Oczywiście że jest to nie normalne. Każdy bieg powinien wejść podczas jazdy nie tak że z 1 już na 3 wskakuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOC Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 w czasie jeazdy normalei to jest tak ze po wrzuceniu 1 i zmiany na dwojke powinno plynie przeskoczyc na 2 a nie na luz bo sie na wajhujesz ze ci noga odpadnie, wciaz zla regulacja....:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c00l Posted July 19, 2005 Author Share Posted July 19, 2005 powoli juz zaczynam miec tego dosyc guwniana skrzynia ja mam tak ze jade mam jedynke hce wzucic 2 luz potem dopiero 2 i ta z pozostalymi biekgami i niewiem jak ja mam to wyregulowac zeby to luzu nie mialo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.