Skocz do zawartości

Honda Shadow 1100


kriss_X
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie o honde shadow 1100, chciałbym kupic taki motorek. Wiem że w ciągu lat zmniejszali moc, chciałbym kupic najmocniejszą wersję ale 5biegową. Czy awaryjność wszystkich szadołek 1100 jest podobna czy któreś się róznią czymś więcej? Jaka jest maxymlna prędkość tego motocykla? Obecnie mam virago 535 i denerwóje mnie ze jadąc 100 silnik jest na wysokich obrotach, więc czy przy szadołce tak niebedzie? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

coż ja Ci moge poradzić. Najmocniejsze były czterobiegowe wersje. Czyli do roku chyba 94. Potem wprowadzili skrzynię 5-cio biegową, która obnizyła obroty przy większych prędkościach ale jednocześnie spadły trochę przyspieszenia na niższych biegach. Nie wiem ile kasy chcesz przeznaczyć i jakie roczniki Cię interesują? Nowe modele mają tylko po 50 KM (za wyjątkiem aero - 58 KM) więc nie jest to powalające na kolana. Nadrabiają to trochę momentem obrotowym ale niestety wykastrowali te sprzęty nieźle. Predkość maks- stare modele nawet pod 2 paki, a nowe około 170 do 180 km/h. Oczywiście jazda takim sprzetem z taką prędkością nie ma nic wspólnego z przyjemnością. Co do obrotów - nie ma obaw - przy setce tylko bulgot z tlumików słychac :) . Awaryjność - generalnie jak zadbane to nie do zarżnięcia.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info, kasy mam hm 15-18 tys wiec niespodziewam sie rocznika 2000. mysle ze 95 moze bym juz dostał, tylko wlasnie czy te z 95 maja jeszcze duza moc i od ktorego roku zaczeli obnizac moc? Chciałbym 5 biegową skrzynie i duzą moc więc zostaje mi pewnie tylko model z początków produkcji 5 biegowej.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co ci ten piaty bieg? Mialem wersje czterobiegowa z 1993-o roku z maksymalna moca 68 km. Czworka byla nadbiegiem i miala bardzo niskie obroty, ktore mnie z kolei denerwowaly, bo zeby cos wyprzedzic to musialem redukowac do trojki, co np ; w takim intruzie 1400 nie jest konieczne. Od 1995 roku sprzedawali juz wykastrowane wersje 60-o konne. Moim zdaniem jak wezmiesz wersje z 93-o roku to bedziesz zadowolony. To szybki ( 180km/h), oszczedny ( 6l/100) i bezawaryjny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shingen

Właśnie po co Ci piątka. Mam taką Honde z 1993 roku i jest gicio. W mieście co najwyżej na trójce się lata, a na trasie czwórka w zupełności wystarcza. Grzeczna :) jazda z predkością 80-110 to przyjemny bulgot silnika, a i zużycie paliwa też do wytrzymania (5,5 -6l/100). A moc, hmm 65kM to do tego typu maszyny wystarczy, a i 55kM też by było dobrze (wiem, wiem mocy nigdy za mało), ale taki sprzęt to nie ścigacz.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie, mocy nigdy nie za malo, z tym ze starsze roczniki do 94 albo 95 trochę sie chyba roznią ksztaltem od tych robionych po 95 z 5biegową skrzynią tak mi sie wydaje. no i wlasnie te starsze mi sie niepodobają tylko te nowsze - szkoda ze zmniejszyli tą moc. A czy samemu mozna jakoś przywrócić te pare km? czy np dławili je jak np Virago 535?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od 2 miesięcy shedowke 1100 z 96 r.Jestem z niej bardzo zadowolony.Moc 50 kucyków w zupełności wystarczjąca.W tego typu motorach nie jest to najważniejszy element.Tu ważny jest moment obrotowy.Ten max.uzyskujesz już przy 2500 obrotów.Naprawdę jest piorunujące wrażenie jak odkręcasz manetkę gazu i czujesz jak ten motor się zbiera.Poprzednio jeżdziłem drag starem 650 ale tam nie było takich wrażeń.To był bardzo grzeczny motor.Silnik pracował spokojnie,bez żadnych wibracji.A tutaj jest inaczej.silnik pracuje jak lokomotywa.jest wrażenie że siedzi się na mocniejszym sprzęcie.I czuje sie ten motor,naprawdę czuje.Ale trzeba też lubić te drgania i wibracje(pozytywne).Żeby zwiększyć moc to z tego co się dowiadywałem to raczej niemożliwe,ale to-wierz mi-niepotrzebne.Piąty bieg rzeczywiście powinno włączać się tylko na autostradzie.A spalanie neiwiele różni się od drg stara 650.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja, skoro mowisz ze te 50 km wystarcza to ci wierze, mnie denerwoje w virago 535 to ze musze ją wkrecać na obroty zeby jakos przyspieszyc no i jak juz sie rozpedze to brak 6 biegu a silnik wyje przy 100 km/h. Eda masz może zdjecia swojej szadołki?jakbyco to bym poprosil na mejla [email protected] A rocznik 96 moze bylby w moim zasiegu? ile czeba miec pieniążkow? ja raczej z niemiec bede sprowadzac,jak juz uzbieram, zawsze pare groszy mniej mozna wydac a unas to mozna trafic na sprzet z pogietą ramą. no to tyle na dzis

dzieki za informacje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zdjęciem nie dysponuje zeby tobie przesłać.ale w przeciągu paru dni,jak czas pozwoli to załatwie to i prześle tobie.Za te 18 tys,dostaniesz u nas taki sprzęt ale niezarejestrowany.Jak masz możliwości to sam rozglądaj się na zachodzie i sobie ściągnij.Choć taniej jest ze Stanów.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 17 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...