Skocz do zawartości

..czy napewno 125 ?


Rekomendowane odpowiedzi

A co z HARD ENDURO ? .. czy byłoby to dobrym rozwiązaniem , możnaby było zacząć przygode od czegoś tego rodzaju ,znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji , chciałem też zapytać czy bardzo różni sie załózmy od yamaszki YZ ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie nieczym.

Tyle, zę masz świata i homologacje.

Czasami mają minimalnie inne zawieszenia. No i np KTM ma dwupierscieniowy tłok, przez co masz trochę lepszy dół i TROCHĘ rzadziej zmieniasz tłoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z HARD ENDURO ? .. czy byłoby to dobrym rozwiązaniem , możnaby było zacząć przygode od czegoś tego rodzaju ,znalazłem narazie  HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji , chciałem też zapytać czy bardzo różni sie załózmy od yamaszki YZ ... ?
w YZ silnik jest wysilony w 100 % a wr 95 % 5 procent na swatła ;]]]
znalazłem narazie  HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji
proponował bym Ci tez Aprillie RX 125 za 4500 znajdziesz ;]]]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RO napisał:  

A co z HARD ENDURO ? .. czy byłoby to dobrym rozwiązaniem , możnaby było zacząć przygode od czegoś tego rodzaju ,znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji , chciałem też zapytać czy bardzo różni sie załózmy od yamaszki YZ ... ?  

w YZ silnik jest wysilony w 100 % a wr 95 % 5 procent na swatła ;]]]

Silniki hard enduro sa ciut mniej wsylione aby były twalsze i elastyczniejsze.

 

 

RO napisał:  

znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji  

proponował bym Ci tez Aprillie RX 125 tez HArdEnduro za 4500 znajdziesz ;]]]

Pomiędzy rx a wr jest duża różnica rx odpowiada klasowo wre a nie wr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli podchodząc od strony logicznej bardziej rozsądnym posunięciem byłby wybór modelu HARD ENDURO , wieksza wytrzymałość i elastyczność , osiągi prawie identyczne na dodatek homologacja i światła co sprzyja rejestracji... nic dodać nic ując chyba nie byłoby wątpliwości przy dokonaniu wyboru.. a może sie myle ?

 

:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sie chciałem zorientowac jak jest z częściami do moedli KTM i HUSQVARNY , słyszałem że z rzeczami do husqvarny jest dość cięzko no i cena też jest dośc wygórowana , za to nie wiem jak sie z KTM'ami i częściami.. jeżeli ktoś miał jakies doświadczenia lub sie interesuje to chętnie wysłucham co ma do powiedzenia , jeszcze chciałbym sie dowiedzieć mniej wiecej o awaryjności tych modeli.. osobiście polowałbym na KTM'a ..

 

 

:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z częściami do husqvarny raczej nie ma problemów i ceny są w miare spoko jeśli nie trzeba sprowadzać zza granicy. czekać długo też nie trzeba. prawdopodobnie pod koniec sezonu będe sprzedawał swoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...