RO Opublikowano 3 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 A co z HARD ENDURO ? .. czy byłoby to dobrym rozwiązaniem , możnaby było zacząć przygode od czegoś tego rodzaju ,znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji , chciałem też zapytać czy bardzo różni sie załózmy od yamaszki YZ ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 Prawie nieczym.Tyle, zę masz świata i homologacje.Czasami mają minimalnie inne zawieszenia. No i np KTM ma dwupierscieniowy tłok, przez co masz trochę lepszy dół i TROCHĘ rzadziej zmieniasz tłoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 A co z HARD ENDURO ? .. czy byłoby to dobrym rozwiązaniem , możnaby było zacząć przygode od czegoś tego rodzaju ,znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji , chciałem też zapytać czy bardzo różni sie załózmy od yamaszki YZ ... ? w YZ silnik jest wysilony w 100 % a wr 95 % 5 procent na swatła ;]]] znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji proponował bym Ci tez Aprillie RX 125 za 4500 znajdziesz ;]]] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 RO napisał: A co z HARD ENDURO ? .. czy byłoby to dobrym rozwiązaniem , możnaby było zacząć przygode od czegoś tego rodzaju ,znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji , chciałem też zapytać czy bardzo różni sie załózmy od yamaszki YZ ... ? w YZ silnik jest wysilony w 100 % a wr 95 % 5 procent na swatła ;]]] Silniki hard enduro sa ciut mniej wsylione aby były twalsze i elastyczniejsze. RO napisał: znalazłem narazie HUSQVARNE WR 125 z możliwością rejestracji proponował bym Ci tez Aprillie RX 125 tez HArdEnduro za 4500 znajdziesz ;]]]Pomiędzy rx a wr jest duża różnica rx odpowiada klasowo wre a nie wr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 No właśnie RX to nie jest Hard Enduro.EXC,WR to hard enduraki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 a co to jest rx?ligt enduro?to co powiesz o dt? :? moze rx to medium enduro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 a co to jest rx?ligt enduro?to co powiesz o dt? moze rx to medium enduro?Ja bym zdefiniowal Rx'a jako enduro z krwi i kosci ale jeszcze nie hard enduro. To cos pomiedzy miejskimi enduro typu DT czy KMX, a EXC czy WR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł - PRC Opublikowano 3 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2005 to DR125 czym jest?? Aż sie boje pomyśleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 DR zwykłe laicikowe enduro 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Czyli podchodząc od strony logicznej bardziej rozsądnym posunięciem byłby wybór modelu HARD ENDURO , wieksza wytrzymałość i elastyczność , osiągi prawie identyczne na dodatek homologacja i światła co sprzyja rejestracji... nic dodać nic ując chyba nie byłoby wątpliwości przy dokonaniu wyboru.. a może sie myle ? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 moim zdaniem sie nie mylisz tez patrze na to tak jak ty i sadze ze harde enduro jest kompromisem miedzy crossem a endurakiem. :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Jeszcze sie chciałem zorientowac jak jest z częściami do moedli KTM i HUSQVARNY , słyszałem że z rzeczami do husqvarny jest dość cięzko no i cena też jest dośc wygórowana , za to nie wiem jak sie z KTM'ami i częściami.. jeżeli ktoś miał jakies doświadczenia lub sie interesuje to chętnie wysłucham co ma do powiedzenia , jeszcze chciałbym sie dowiedzieć mniej wiecej o awaryjności tych modeli.. osobiście polowałbym na KTM'a .. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Jakby porównywać KTM'a i Huske to droższe części są napewno do KTM'a. Może niech się wypowiedzą użytkownicy Huski i KTM'a oni Ci coś powiedzą na temat tych motocykli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 z częściami do husqvarny raczej nie ma problemów i ceny są w miare spoko jeśli nie trzeba sprowadzać zza granicy. czekać długo też nie trzeba. prawdopodobnie pod koniec sezonu będe sprzedawał swoją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.