artib4 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 czemu nie. jestem za. trzeba tylko wybrać jakieś fajne miejsce. który masz rocznik yamaszki? Rocznik mam 96 z włoch przywiozłem,dopier co zarejstrowalem,chodzi dobrze tylko mam takie wrazenie ze przy 3-4 tys obrotu przymula sie a potem idzie,a nie wiesz jak mozna sprawdzic EXUP czy działa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Rocznik mam 96 z włoch przywiozłem,dopier co zarejstrowalem,chodzi dobrze tylko mam takie wrazenie ze przy 3-4 tys obrotu przymula sie a potem idzie,a nie wiesz jak mozna sprawdzic EXUP czy działa?? moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa. tak mi ktoś kiedyś doradził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa. tak mi ktoś kiedyś doradził. Może i masz racje,tez mi ktos tak radzil sprawdzić i u mnie obroty na 3tys stoja,trudno powiedziec zrobie najpierw synchro i czyszczenie gażników i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnn Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam Panowie właśnie zamierzam kupic thunderace. Czy jest coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę?????? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam Panowie właśnie zamierzam kupic thunderace. Czy jest coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę?????? :P temat arę razy poruszany ale dobra. Tak w skrócie- rocznik, najlepiej pow. 1996,- wspomniany EXUP (jak sprawdzić pisałem wcześniej)- mocowania chłodnicy (czy nie poobrywane, co sie może zdażyć jak koleś pałował na gumie)- no i ogolnie wiadomo jak to przy kupnie, czy cały i zdrowy i czy coś jest do wymiany. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnn Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Dzięki bardzo. O mocowaniach chłodnicy nie wiedziałem. "Czaję" się na rocznik 2000. Okaże się w weekend, czy zostanę szczęśliwym posiadaczem thunderaca. Oczywiście dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezare Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 (edytowane) mam Cię Nierobek : Witaj :) witam - jestem tu kompletnie nowy - mam Ace'a z 1996r - wg mnie najpiękniejsze malowanie - wydech laser ( też za głośny uważam ) nie bierze oleju w ogóle - cośtam dolałem przy 3KKM - ale przelałem i musiałem odlewać ( mega mało wziął ) a myślałem ze to oczko to tak ze 200ml bedzie trzeba pozycja - wygodna ( mam kościsty tyłek - kanapa szeroka - ale czy miękka ? ) z tego co czytałem moto produkowany bez żadnych zmian konstrukcyjnych od 96 do 2002 ( poprawiajcie bo góry nie jestem 100% sure ) mi jakoś powyzej 265 lecieć niechciał - ale to że doleciał i to w jakim tempie szok - za to wielki plusik - bo kaszlnąl - patrzę na bduzik i oooooooooooooooooooooooooooooooooo ... pięknymocnypoważnymotocykl 235 kg które RŁanię rypie do dziś na 1/4 mili :) po mimo upływu lat i znacznie większej masy opisze co zrobiłem przy swoim od maja : wymiana linki prędkościomierzaregulacja i synchro gaźnikówwymiana świec wymiana filtra powietrza / olejuregulacja zaworów ( bardzo mało - pierwsza przy 42kkm - to mi się podoba :evil: i to płytkowowymiana tylnych klocków teraz do 7 dni : nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier D209 przód / tyłzęby Sunstar Łańcuch D.I.D. ZVM2klocki przód ślimak prędkościomierza - zmielił się na trasie po dokręcaniu +/- 265km/h (obwodnica kielecka - piękne lasy - a jak falowały ) w planach : zmiana na nową szybę - 11 lat nie wygląda dobrzepolerka klosza reflektora - jak wyżej zima malowanie felg nie żal mi kasy na Ace'a - po prostu to co w niego wkładam to NIC przy innych sprzętach z nowszych roczników - a wiem że więcej niż 145 - 150hHP narazie mi styka .. Nirobek : walnij sobie po 2,9 na jakiś czas ciśnienia w oponach i powiedz co o tym sądzisz -mi się mega podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - please Check This !!!! proszę... Edytowane 6 Sierpnia 2007 przez Cezare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa. tak mi ktoś kiedyś doradził. Przepraszam ze sie wtrącam. Ale taka diagnostyka opiera sie na subiektywnych wrazeniach.Exup może działac ale w złych zakresach obrotów lub sie nie zerowac.Jak W/W sposobem dojdziesz do tego? Chcesz wiedziec na 100% zdejmij pokrywje osłaniajacą ciędna linek na zaworze i zobacz czy jest wyzerowany. Całkowite otwarcie zaworu nast przy ok 6 tys ( nie pamietam dokładnie).Tu masz dokładny opis co z czym zjesc i jak ugrysc temat. Kliknij -> http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html P.SJak obroty troche wariują to znaczy ze jest dziura w obrotach i trzeba regulacje robic a nie ze exup działa. (regulacje szeroko pojęte)Obroty żadnym zakresie nie powinny wariować.Takie jest moje zdanie i może dlatego u mnie nic nie wariuje i wszystko działa jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezare Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 (edytowane) no u mnie też nic takiego się nie dzieje. skacze skacze - poczytaj w serwisówce - służy do kontroli pracy " czy coś MEGA koło tego" - jest tam taki zapiso regulacji/kalibracji obrotomierza - ustawia się tam cosik pod plastikami w pozycję serwisową... szczegóły - serwisówka. bankowo ;) Edytowane 7 Sierpnia 2007 przez Cezare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 mam Cię Nierobek : Witaj :) witam - jestem tu kompletnie nowy - mam Ace'a z 1996r - wg mnie najpiękniejsze malowanie - wydech laser ( też za głośny uważam ) nie bierze oleju w ogóle - cośtam dolałem przy 3KKM - ale przelałem i musiałem odlewać ( mega mało wziął ) a myślałem ze to oczko to tak ze 200ml bedzie trzeba pozycja - wygodna ( mam kościsty tyłek - kanapa szeroka - ale czy miękka ? ) z tego co czytałem moto produkowany bez żadnych zmian konstrukcyjnych od 96 do 2002 ( poprawiajcie bo góry nie jestem 100% sure ) mi jakoś powyzej 265 lecieć niechciał - ale to że doleciał i to w jakim tempie szok - za to wielki plusik - bo kaszlnąl - patrzę na bduzik i oooooooooooooooooooooooooooooooooo ... pięknymocnypoważnymotocykl 235 kg które RŁanię rypie do dziś na 1/4 mili :wink: po mimo upływu lat i znacznie większej masy opisze co zrobiłem przy swoim od maja : wymiana linki prędkościomierzaregulacja i synchro gaźnikówwymiana świec wymiana filtra powietrza / olejuregulacja zaworów ( bardzo mało - pierwsza przy 42kkm - to mi się podoba :lalag: i to płytkowowymiana tylnych klocków teraz do 7 dni : nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier D209 przód / tyłzęby Sunstar Łańcuch D.I.D. ZVM2klocki przód ślimak prędkościomierza - zmielił się na trasie po dokręcaniu +/- 265km/h (obwodnica kielecka - piękne lasy - a jak falowały ) w planach : zmiana na nową szybę - 11 lat nie wygląda dobrzepolerka klosza reflektora - jak wyżej zima malowanie felgnie żal mi kasy na Ace'a - po prostu to co w niego wkładam to NIC przy innych sprzętach z nowszych roczników - a wiem że więcej niż 145 - 150hHP narazie mi styka .. Nirobek : walnij sobie po 2,9 na jakiś czas ciśnienia w oponach i powiedz co o tym sądzisz -mi się mega podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - please Check This !!!! proszę... - przy najbliższej okazji sporawdzę. Tydzień temu podpompowałem wg instrukcji (2,5 i 2,8), na zaprzyjaźnionej stacji kontroli, bo na stacje paliw po powietzre nie jeźdże. tym bardziej, że nie mają tlenu z Zakopca, a jak lubie górskie powietrze...po wymianie łańcucha wzieło mnie na dobre... codziennie do pracy śmigam i z powtrotem. obiadek(kolacja) i na moto! żeby trochę odreagować, bo np. dzisiaj robiłem newsa o gościu który z dubeltówy zastrzelił żonę, a potem siebie...Cezare jedziesz moze do brna na moto GP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezare Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 (edytowane) - przy najbliższej okazji sporawdzę. Tydzień temu podpompowałem wg instrukcji (2,5 i 2,8), na zaprzyjaźnionej stacji kontroli, bo na stacje paliw po powietzre nie jeźdże. tym bardziej, że nie mają tlenu z Zakopca, a jak lubie górskie powietrze...po wymianie łańcucha wzieło mnie na dobre... codziennie do pracy śmigam i z powtrotem. obiadek(kolacja) i na moto! żeby trochę odreagować, bo np. dzisiaj robiłem newsa o gościu który z dubeltówy zastrzelił żonę, a potem siebie...Cezare jedziesz moze do brna na moto GP? daaaaamn ostry News ;/// 2,9 2,9 przód tył jak w manualu radzą do HighSpeed Riding - wiem że to cool na autostradę - ale mi się tak fajnie teraz jeździ ż oj .. co do Brna - na 100% NIE (przeca mnie z kraju nie wypuszczą )- mam 33y ale nie mam Kat.A !!!!!choć jak policzyłem - zaczynam 11 sezon na 2oo - (czytaj 11 sezon nie używam puszki, która stoi teraz pod domem - a kiedyś jej w ogóle nie było ) prezysięgam że sie poprawię ... przy się gam - ale teraz tyle wydatków że ledwo żyję .. a z tym odreagowaniem - mam tak samo - jak dziecko zabawką ... echh .. pozdrawiam Cię serdecznie !!!!!!!!!!!!!!!!! sooory guys za offtop'a :biggrin: ! Edytowane 7 Sierpnia 2007 przez Cezare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 daaaaamn ostry News ;/// 2,9 2,9 przód tył jak w manualu radzą do HighSpeed Riding - wiem że to cool na autostradę - ale mi się tak fajnie teraz jeździ ż oj .. co do Brna - na 100% NIE (przeca mnie z kraju nie wypuszczą )- mam 33y ale nie mam Kat.A !!!!!choć jak policzyłem - zaczynam 11 sezon na 2oo - (czytaj 11 sezon nie używam puszki, która stoi teraz pod domem - a kiedyś jej w ogóle nie było ) prezysięgam że sie poprawię ... przy się gam - ale teraz tyle wydatków że ledwo żyję .. a z tym odreagowaniem - mam tak samo - jak dziecko zabawką ... echh .. pozdrawiam Cię serdecznie !!!!!!!!!!!!!!!!! sooory guys za offtop'a :buttrock: ! to zrobie ksero mojego prawka i ci wyślę faksem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezare Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 to zrobie ksero mojego prawka i ci wyślę faksem... ochh żeby sie tak dało :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 mam Ace z 99 roku i powiem że oleju dośc sporo sobie łyka. Ostatnio po przejechaniu 250 mill i dośc częstym trzymaniu go w okolicach 8 tys. zjadł sobie 0,5 litra Znajomy polecił mi zmienic olej z 10w40 na pół syntetyka 15w50 co ma podobno zmniejszyc zużycie. Tak poza tym to nie mam z nim problemów, codziennie jeżdżę do pracy, dośc często smigam w dalsze traski. Moje podsumowanie:-wygodny i duży-mocny-małe spalanie-rewelacyjny wygląd-duże przebiegi między czynnościami serwisowymi do wad mogę tylko zaliczyc duże zużycie oleju trochę fotek:http://www.bikepics.com/members/motonit/99...000/Default.asp Pozdrawiam thunderciarzy :notworthy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nierob Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 mam Ace z 99 roku i powiem że oleju dośc sporo sobie łyka. Ostatnio po przejechaniu 250 mill i dośc częstym trzymaniu go w okolicach 8 tys. zjadł sobie 0,5 litra Znajomy polecił mi zmienic olej z 10w40 na pół syntetyka 15w50 co ma podobno zmniejszyc zużycie. Tak poza tym to nie mam z nim problemów, codziennie jeżdżę do pracy, dośc często smigam w dalsze traski. Moje podsumowanie:-wygodny i duży-mocny-małe spalanie-rewelacyjny wygląd-duże przebiegi między czynnościami serwisowymi do wad mogę tylko zaliczyc duże zużycie oleju trochę fotek:http://www.bikepics.com/members/motonit/99...000/Default.asp Pozdrawiam thunderciarzy :banghead:) no ja jeżdzę na 10W/40, po wymianie i przejechaniu prawie 5tys.km jak na razie nie wziął ani kropli (tak przynajmniej wynika patrząc w "okienko"). Moto z 2000r. widzę, że masz tuningową szybę. jest różnica podczas jazdy w porównaniu do oryginalnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.