Skocz do zawartości

THUNDERACE - OPINIE


Rekomendowane odpowiedzi

czemu nie. jestem za. trzeba tylko wybrać jakieś fajne miejsce. który masz rocznik yamaszki?

Rocznik mam 96 z włoch przywiozłem,dopier co zarejstrowalem,chodzi dobrze tylko mam takie wrazenie ze przy 3-4 tys obrotu przymula sie a potem idzie,a nie wiesz jak mozna sprawdzic EXUP czy działa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rocznik mam 96 z włoch przywiozłem,dopier co zarejstrowalem,chodzi dobrze tylko mam takie wrazenie ze przy 3-4 tys obrotu przymula sie a potem idzie,a nie wiesz jak mozna sprawdzic EXUP czy działa??

 

moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa.

tak mi ktoś kiedyś doradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa.

tak mi ktoś kiedyś doradził.

Może i masz racje,tez mi ktos tak radzil sprawdzić i u mnie obroty na 3tys stoja,trudno powiedziec zrobie najpierw synchro i czyszczenie gażników i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie właśnie zamierzam kupic thunderace. Czy jest coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę?????? :P

 

temat arę razy poruszany ale dobra. Tak w skrócie

- rocznik, najlepiej pow. 1996,

- wspomniany EXUP (jak sprawdzić pisałem wcześniej)

- mocowania chłodnicy (czy nie poobrywane, co sie może zdażyć jak koleś pałował na gumie)

- no i ogolnie wiadomo jak to przy kupnie, czy cały i zdrowy i czy coś jest do wymiany.

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Cię Nierobek : Witaj :)

 

witam - jestem tu kompletnie nowy - mam Ace'a z 1996r - wg mnie najpiękniejsze malowanie - wydech laser ( też za głośny uważam ) nie bierze oleju w ogóle - cośtam dolałem przy 3KKM - ale przelałem i musiałem odlewać ( mega mało wziął ) a myślałem ze to oczko to tak ze 200ml bedzie trzeba

 

pozycja - wygodna ( mam kościsty tyłek - kanapa szeroka - ale czy miękka ? )

 

z tego co czytałem moto produkowany bez żadnych zmian konstrukcyjnych od 96 do 2002 ( poprawiajcie bo góry nie jestem 100% sure ) mi jakoś powyzej 265 lecieć niechciał - ale to że doleciał i to w jakim tempie szok - za to wielki plusik - bo kaszlnąl - patrzę na bduzik i oooooooooooooooooooooooooooooooooo ...

 

piękny

mocny

poważny

motocykl 235 kg które RŁanię rypie do dziś na 1/4 mili :) po mimo upływu lat i znacznie większej masy

 

opisze co zrobiłem przy swoim od maja :

wymiana linki prędkościomierza

regulacja i synchro gaźników

wymiana świec

wymiana filtra powietrza / oleju

regulacja zaworów ( bardzo mało - pierwsza przy 42kkm - to mi się podoba :evil: i to płytkowo

wymiana tylnych klocków

 

teraz do 7 dni :

nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier D209 przód / tył

zęby Sunstar

Łańcuch D.I.D. ZVM2

klocki przód

ślimak prędkościomierza - zmielił się na trasie po dokręcaniu +/- 265km/h (obwodnica kielecka - piękne lasy - a jak falowały )

 

w planach :

zmiana na nową szybę - 11 lat nie wygląda dobrze

polerka klosza reflektora - jak wyżej

 

zima

malowanie felg

 

 

nie żal mi kasy na Ace'a - po prostu to co w niego wkładam to NIC przy innych sprzętach z nowszych roczników - a wiem że więcej niż 145 - 150hHP narazie mi styka ..

 

Nirobek : walnij sobie po 2,9 na jakiś czas ciśnienia w oponach i powiedz co o tym sądzisz -mi się mega podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - please Check This !!!! proszę...

Edytowane przez Cezare
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa.

tak mi ktoś kiedyś doradził.

 

Przepraszam ze sie wtrącam. Ale taka diagnostyka opiera sie na subiektywnych wrazeniach.

Exup może działac ale w złych zakresach obrotów lub sie nie zerowac.

Jak W/W sposobem dojdziesz do tego?

 

Chcesz wiedziec na 100% zdejmij pokrywje osłaniajacą ciędna linek na zaworze i zobacz czy jest wyzerowany. Całkowite otwarcie zaworu nast przy ok 6 tys ( nie pamietam dokładnie).

Tu masz dokładny opis co z czym zjesc i jak ugrysc temat.

 

Kliknij -> http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html

 

P.S

Jak obroty troche wariują to znaczy ze jest dziura w obrotach i trzeba regulacje robic a nie ze exup działa. (regulacje szeroko pojęte)

Obroty żadnym zakresie nie powinny wariować.

Takie jest moje zdanie i może dlatego u mnie nic nie wariuje i wszystko działa jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u mnie też nic takiego się nie dzieje.

 

skacze skacze - poczytaj w serwisówce - służy do kontroli pracy " czy coś MEGA koło tego" - jest tam taki zapiso regulacji/kalibracji obrotomierza - ustawia się tam cosik pod plastikami w pozycję serwisową... szczegóły - serwisówka. bankowo ;)

Edytowane przez Cezare
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Cię Nierobek : Witaj :)

 

witam - jestem tu kompletnie nowy - mam Ace'a z 1996r - wg mnie najpiękniejsze malowanie - wydech laser ( też za głośny uważam ) nie bierze oleju w ogóle - cośtam dolałem przy 3KKM - ale przelałem i musiałem odlewać ( mega mało wziął ) a myślałem ze to oczko to tak ze 200ml bedzie trzeba

 

pozycja - wygodna ( mam kościsty tyłek - kanapa szeroka - ale czy miękka ? )

 

z tego co czytałem moto produkowany bez żadnych zmian konstrukcyjnych od 96 do 2002 ( poprawiajcie bo góry nie jestem 100% sure ) mi jakoś powyzej 265 lecieć niechciał - ale to że doleciał i to w jakim tempie szok - za to wielki plusik - bo kaszlnąl - patrzę na bduzik i oooooooooooooooooooooooooooooooooo ...

 

piękny

mocny

poważny

motocykl 235 kg które RŁanię rypie do dziś na 1/4 mili :wink: po mimo upływu lat i znacznie większej masy

 

opisze co zrobiłem przy swoim od maja :

wymiana linki prędkościomierza

regulacja i synchro gaźników

wymiana świec

wymiana filtra powietrza / oleju

regulacja zaworów ( bardzo mało - pierwsza przy 42kkm - to mi się podoba :lalag: i to płytkowo

wymiana tylnych klocków

 

teraz do 7 dni :

nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier D209 przód / tył

zęby Sunstar

Łańcuch D.I.D. ZVM2

klocki przód

ślimak prędkościomierza - zmielił się na trasie po dokręcaniu +/- 265km/h (obwodnica kielecka - piękne lasy - a jak falowały )

 

w planach :

zmiana na nową szybę - 11 lat nie wygląda dobrze

polerka klosza reflektora - jak wyżej

 

zima

malowanie felg

nie żal mi kasy na Ace'a - po prostu to co w niego wkładam to NIC przy innych sprzętach z nowszych roczników - a wiem że więcej niż 145 - 150hHP narazie mi styka ..

 

Nirobek : walnij sobie po 2,9 na jakiś czas ciśnienia w oponach i powiedz co o tym sądzisz -mi się mega podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - please Check This !!!! proszę...

 

 

 

- przy najbliższej okazji sporawdzę. Tydzień temu podpompowałem wg instrukcji (2,5 i 2,8), na zaprzyjaźnionej stacji kontroli, bo na stacje paliw po powietzre nie jeźdże. tym bardziej, że nie mają tlenu z Zakopca, a jak lubie górskie powietrze...

po wymianie łańcucha wzieło mnie na dobre... codziennie do pracy śmigam i z powtrotem. obiadek(kolacja) i na moto! żeby trochę odreagować, bo np. dzisiaj robiłem newsa o gościu który z dubeltówy zastrzelił żonę, a potem siebie...

Cezare jedziesz moze do brna na moto GP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- przy najbliższej okazji sporawdzę. Tydzień temu podpompowałem wg instrukcji (2,5 i 2,8), na zaprzyjaźnionej stacji kontroli, bo na stacje paliw po powietzre nie jeźdże. tym bardziej, że nie mają tlenu z Zakopca, a jak lubie górskie powietrze...

po wymianie łańcucha wzieło mnie na dobre... codziennie do pracy śmigam i z powtrotem. obiadek(kolacja) i na moto! żeby trochę odreagować, bo np. dzisiaj robiłem newsa o gościu który z dubeltówy zastrzelił żonę, a potem siebie...

Cezare jedziesz moze do brna na moto GP?

 

daaaaamn ostry News ;///

 

2,9 2,9 przód tył jak w manualu radzą do HighSpeed Riding - wiem że to cool na autostradę - ale mi się tak fajnie teraz jeździ ż oj ..

 

co do Brna - na 100% NIE (przeca mnie z kraju nie wypuszczą )- mam 33y ale nie mam Kat.A !!!!!choć jak policzyłem - zaczynam 11 sezon na 2oo - (czytaj 11 sezon nie używam puszki, która stoi teraz pod domem - a kiedyś jej w ogóle nie było ) prezysięgam że sie poprawię ... przy się gam - ale teraz tyle wydatków że ledwo żyję .. a z tym odreagowaniem - mam tak samo - jak dziecko zabawką ... echh ..

 

pozdrawiam Cię serdecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

sooory guys za offtop'a :biggrin: !

Edytowane przez Cezare
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daaaaamn ostry News ;///

 

2,9 2,9 przód tył jak w manualu radzą do HighSpeed Riding - wiem że to cool na autostradę - ale mi się tak fajnie teraz jeździ ż oj ..

 

co do Brna - na 100% NIE (przeca mnie z kraju nie wypuszczą )- mam 33y ale nie mam Kat.A !!!!!choć jak policzyłem - zaczynam 11 sezon na 2oo - (czytaj 11 sezon nie używam puszki, która stoi teraz pod domem - a kiedyś jej w ogóle nie było ) prezysięgam że sie poprawię ... przy się gam - ale teraz tyle wydatków że ledwo żyję .. a z tym odreagowaniem - mam tak samo - jak dziecko zabawką ... echh ..

 

pozdrawiam Cię serdecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

sooory guys za offtop'a :buttrock: !

 

to zrobie ksero mojego prawka i ci wyślę faksem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Ace z 99 roku i powiem że oleju dośc sporo sobie łyka. Ostatnio po przejechaniu 250 mill i dośc częstym trzymaniu go w okolicach 8 tys. zjadł sobie 0,5 litra Znajomy polecił mi zmienic olej z 10w40 na pół syntetyka 15w50 co ma podobno zmniejszyc zużycie. Tak poza tym to nie mam z nim problemów, codziennie jeżdżę do pracy, dośc często smigam w dalsze traski.

Moje podsumowanie:

-wygodny i duży

-mocny

-małe spalanie

-rewelacyjny wygląd

-duże przebiegi między czynnościami serwisowymi

 

do wad mogę tylko zaliczyc duże zużycie oleju

 

trochę fotek:

http://www.bikepics.com/members/motonit/99...000/Default.asp

 

Pozdrawiam thunderciarzy :notworthy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Ace z 99 roku i powiem że oleju dośc sporo sobie łyka. Ostatnio po przejechaniu 250 mill i dośc częstym trzymaniu go w okolicach 8 tys. zjadł sobie 0,5 litra Znajomy polecił mi zmienic olej z 10w40 na pół syntetyka 15w50 co ma podobno zmniejszyc zużycie. Tak poza tym to nie mam z nim problemów, codziennie jeżdżę do pracy, dośc często smigam w dalsze traski.

Moje podsumowanie:

-wygodny i duży

-mocny

-małe spalanie

-rewelacyjny wygląd

-duże przebiegi między czynnościami serwisowymi

 

do wad mogę tylko zaliczyc duże zużycie oleju

 

trochę fotek:

http://www.bikepics.com/members/motonit/99...000/Default.asp

 

Pozdrawiam thunderciarzy :banghead:)

 

no ja jeżdzę na 10W/40, po wymianie i przejechaniu prawie 5tys.km jak na razie nie wziął ani kropli (tak przynajmniej wynika patrząc w "okienko"). Moto z 2000r.

widzę, że masz tuningową szybę. jest różnica podczas jazdy w porównaniu do oryginalnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...