Skocz do zawartości

THUNDERACE - OPINIE


Rekomendowane odpowiedzi

  nierob napisał:

czemu nie. jestem za. trzeba tylko wybrać jakieś fajne miejsce. który masz rocznik yamaszki?

Rocznik mam 96 z włoch przywiozłem,dopier co zarejstrowalem,chodzi dobrze tylko mam takie wrazenie ze przy 3-4 tys obrotu przymula sie a potem idzie,a nie wiesz jak mozna sprawdzic EXUP czy działa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  artib4 napisał:

Rocznik mam 96 z włoch przywiozłem,dopier co zarejstrowalem,chodzi dobrze tylko mam takie wrazenie ze przy 3-4 tys obrotu przymula sie a potem idzie,a nie wiesz jak mozna sprawdzic EXUP czy działa??

 

moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa.

tak mi ktoś kiedyś doradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  nierob napisał:

moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa.

tak mi ktoś kiedyś doradził.

Może i masz racje,tez mi ktos tak radzil sprawdzić i u mnie obroty na 3tys stoja,trudno powiedziec zrobie najpierw synchro i czyszczenie gażników i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  johnn napisał:

Witam Panowie właśnie zamierzam kupic thunderace. Czy jest coś szczególnego na co warto zwrócić uwagę?????? :P

 

temat arę razy poruszany ale dobra. Tak w skrócie

- rocznik, najlepiej pow. 1996,

- wspomniany EXUP (jak sprawdzić pisałem wcześniej)

- mocowania chłodnicy (czy nie poobrywane, co sie może zdażyć jak koleś pałował na gumie)

- no i ogolnie wiadomo jak to przy kupnie, czy cały i zdrowy i czy coś jest do wymiany.

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Cię Nierobek : Witaj :)

 

witam - jestem tu kompletnie nowy - mam Ace'a z 1996r - wg mnie najpiękniejsze malowanie - wydech laser ( też za głośny uważam ) nie bierze oleju w ogóle - cośtam dolałem przy 3KKM - ale przelałem i musiałem odlewać ( mega mało wziął ) a myślałem ze to oczko to tak ze 200ml bedzie trzeba

 

pozycja - wygodna ( mam kościsty tyłek - kanapa szeroka - ale czy miękka ? )

 

z tego co czytałem moto produkowany bez żadnych zmian konstrukcyjnych od 96 do 2002 ( poprawiajcie bo góry nie jestem 100% sure ) mi jakoś powyzej 265 lecieć niechciał - ale to że doleciał i to w jakim tempie szok - za to wielki plusik - bo kaszlnąl - patrzę na bduzik i oooooooooooooooooooooooooooooooooo ...

 

piękny

mocny

poważny

motocykl 235 kg które RŁanię rypie do dziś na 1/4 mili :) po mimo upływu lat i znacznie większej masy

 

opisze co zrobiłem przy swoim od maja :

wymiana linki prędkościomierza

regulacja i synchro gaźników

wymiana świec

wymiana filtra powietrza / oleju

regulacja zaworów ( bardzo mało - pierwsza przy 42kkm - to mi się podoba :evil: i to płytkowo

wymiana tylnych klocków

 

teraz do 7 dni :

nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier D209 przód / tył

zęby Sunstar

Łańcuch D.I.D. ZVM2

klocki przód

ślimak prędkościomierza - zmielił się na trasie po dokręcaniu +/- 265km/h (obwodnica kielecka - piękne lasy - a jak falowały )

 

w planach :

zmiana na nową szybę - 11 lat nie wygląda dobrze

polerka klosza reflektora - jak wyżej

 

zima

malowanie felg

 

 

nie żal mi kasy na Ace'a - po prostu to co w niego wkładam to NIC przy innych sprzętach z nowszych roczników - a wiem że więcej niż 145 - 150hHP narazie mi styka ..

 

Nirobek : walnij sobie po 2,9 na jakiś czas ciśnienia w oponach i powiedz co o tym sądzisz -mi się mega podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - please Check This !!!! proszę...

Edytowane przez Cezare
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  nierob napisał:

moze to dlatego, ze pomiedzy tymi obrotami system zaczyna pracować. najprościej - odpalic, rozgrzać silnik, odkręcić tak lekko ponad 3 tys. obrotów, przytrzymać. jak obroty trochę "wariują" to najprawdopodobniej EXUP działa.

tak mi ktoś kiedyś doradził.

 

Przepraszam ze sie wtrącam. Ale taka diagnostyka opiera sie na subiektywnych wrazeniach.

Exup może działac ale w złych zakresach obrotów lub sie nie zerowac.

Jak W/W sposobem dojdziesz do tego?

 

Chcesz wiedziec na 100% zdejmij pokrywje osłaniajacą ciędna linek na zaworze i zobacz czy jest wyzerowany. Całkowite otwarcie zaworu nast przy ok 6 tys ( nie pamietam dokładnie).

Tu masz dokładny opis co z czym zjesc i jak ugrysc temat.

 

Kliknij -> http://www.cartestsoftware.com/fz1/exupmaintenance.html

 

P.S

Jak obroty troche wariują to znaczy ze jest dziura w obrotach i trzeba regulacje robic a nie ze exup działa. (regulacje szeroko pojęte)

Obroty żadnym zakresie nie powinny wariować.

Takie jest moje zdanie i może dlatego u mnie nic nie wariuje i wszystko działa jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  nierob napisał:

no u mnie też nic takiego się nie dzieje.

 

skacze skacze - poczytaj w serwisówce - służy do kontroli pracy " czy coś MEGA koło tego" - jest tam taki zapiso regulacji/kalibracji obrotomierza - ustawia się tam cosik pod plastikami w pozycję serwisową... szczegóły - serwisówka. bankowo ;)

Edytowane przez Cezare
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cezare napisał:

mam Cię Nierobek : Witaj :)

 

witam - jestem tu kompletnie nowy - mam Ace'a z 1996r - wg mnie najpiękniejsze malowanie - wydech laser ( też za głośny uważam ) nie bierze oleju w ogóle - cośtam dolałem przy 3KKM - ale przelałem i musiałem odlewać ( mega mało wziął ) a myślałem ze to oczko to tak ze 200ml bedzie trzeba

 

pozycja - wygodna ( mam kościsty tyłek - kanapa szeroka - ale czy miękka ? )

 

z tego co czytałem moto produkowany bez żadnych zmian konstrukcyjnych od 96 do 2002 ( poprawiajcie bo góry nie jestem 100% sure ) mi jakoś powyzej 265 lecieć niechciał - ale to że doleciał i to w jakim tempie szok - za to wielki plusik - bo kaszlnąl - patrzę na bduzik i oooooooooooooooooooooooooooooooooo ...

 

piękny

mocny

poważny

motocykl 235 kg które RŁanię rypie do dziś na 1/4 mili :wink: po mimo upływu lat i znacznie większej masy

 

opisze co zrobiłem przy swoim od maja :

wymiana linki prędkościomierza

regulacja i synchro gaźników

wymiana świec

wymiana filtra powietrza / oleju

regulacja zaworów ( bardzo mało - pierwsza przy 42kkm - to mi się podoba :lalag: i to płytkowo

wymiana tylnych klocków

 

teraz do 7 dni :

nowe opony Dunlop Sportmax Qualifier D209 przód / tył

zęby Sunstar

Łańcuch D.I.D. ZVM2

klocki przód

ślimak prędkościomierza - zmielił się na trasie po dokręcaniu +/- 265km/h (obwodnica kielecka - piękne lasy - a jak falowały )

 

w planach :

zmiana na nową szybę - 11 lat nie wygląda dobrze

polerka klosza reflektora - jak wyżej

 

zima

malowanie felg

nie żal mi kasy na Ace'a - po prostu to co w niego wkładam to NIC przy innych sprzętach z nowszych roczników - a wiem że więcej niż 145 - 150hHP narazie mi styka ..

 

Nirobek : walnij sobie po 2,9 na jakiś czas ciśnienia w oponach i powiedz co o tym sądzisz -mi się mega podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - please Check This !!!! proszę...

 

 

 

- przy najbliższej okazji sporawdzę. Tydzień temu podpompowałem wg instrukcji (2,5 i 2,8), na zaprzyjaźnionej stacji kontroli, bo na stacje paliw po powietzre nie jeźdże. tym bardziej, że nie mają tlenu z Zakopca, a jak lubie górskie powietrze...

po wymianie łańcucha wzieło mnie na dobre... codziennie do pracy śmigam i z powtrotem. obiadek(kolacja) i na moto! żeby trochę odreagować, bo np. dzisiaj robiłem newsa o gościu który z dubeltówy zastrzelił żonę, a potem siebie...

Cezare jedziesz moze do brna na moto GP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  nierob napisał:

- przy najbliższej okazji sporawdzę. Tydzień temu podpompowałem wg instrukcji (2,5 i 2,8), na zaprzyjaźnionej stacji kontroli, bo na stacje paliw po powietzre nie jeźdże. tym bardziej, że nie mają tlenu z Zakopca, a jak lubie górskie powietrze...

po wymianie łańcucha wzieło mnie na dobre... codziennie do pracy śmigam i z powtrotem. obiadek(kolacja) i na moto! żeby trochę odreagować, bo np. dzisiaj robiłem newsa o gościu który z dubeltówy zastrzelił żonę, a potem siebie...

Cezare jedziesz moze do brna na moto GP?

 

daaaaamn ostry News ;///

 

2,9 2,9 przód tył jak w manualu radzą do HighSpeed Riding - wiem że to cool na autostradę - ale mi się tak fajnie teraz jeździ ż oj ..

 

co do Brna - na 100% NIE (przeca mnie z kraju nie wypuszczą )- mam 33y ale nie mam Kat.A !!!!!choć jak policzyłem - zaczynam 11 sezon na 2oo - (czytaj 11 sezon nie używam puszki, która stoi teraz pod domem - a kiedyś jej w ogóle nie było ) prezysięgam że sie poprawię ... przy się gam - ale teraz tyle wydatków że ledwo żyję .. a z tym odreagowaniem - mam tak samo - jak dziecko zabawką ... echh ..

 

pozdrawiam Cię serdecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

sooory guys za offtop'a :biggrin: !

Edytowane przez Cezare
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cezare napisał:

daaaaamn ostry News ;///

 

2,9 2,9 przód tył jak w manualu radzą do HighSpeed Riding - wiem że to cool na autostradę - ale mi się tak fajnie teraz jeździ ż oj ..

 

co do Brna - na 100% NIE (przeca mnie z kraju nie wypuszczą )- mam 33y ale nie mam Kat.A !!!!!choć jak policzyłem - zaczynam 11 sezon na 2oo - (czytaj 11 sezon nie używam puszki, która stoi teraz pod domem - a kiedyś jej w ogóle nie było ) prezysięgam że sie poprawię ... przy się gam - ale teraz tyle wydatków że ledwo żyję .. a z tym odreagowaniem - mam tak samo - jak dziecko zabawką ... echh ..

 

pozdrawiam Cię serdecznie !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

sooory guys za offtop'a :buttrock: !

 

to zrobie ksero mojego prawka i ci wyślę faksem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Ace z 99 roku i powiem że oleju dośc sporo sobie łyka. Ostatnio po przejechaniu 250 mill i dośc częstym trzymaniu go w okolicach 8 tys. zjadł sobie 0,5 litra Znajomy polecił mi zmienic olej z 10w40 na pół syntetyka 15w50 co ma podobno zmniejszyc zużycie. Tak poza tym to nie mam z nim problemów, codziennie jeżdżę do pracy, dośc często smigam w dalsze traski.

Moje podsumowanie:

-wygodny i duży

-mocny

-małe spalanie

-rewelacyjny wygląd

-duże przebiegi między czynnościami serwisowymi

 

do wad mogę tylko zaliczyc duże zużycie oleju

 

trochę fotek:

http://www.bikepics.com/members/motonit/99...000/Default.asp

 

Pozdrawiam thunderciarzy :notworthy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Sylwester napisał:

mam Ace z 99 roku i powiem że oleju dośc sporo sobie łyka. Ostatnio po przejechaniu 250 mill i dośc częstym trzymaniu go w okolicach 8 tys. zjadł sobie 0,5 litra Znajomy polecił mi zmienic olej z 10w40 na pół syntetyka 15w50 co ma podobno zmniejszyc zużycie. Tak poza tym to nie mam z nim problemów, codziennie jeżdżę do pracy, dośc często smigam w dalsze traski.

Moje podsumowanie:

-wygodny i duży

-mocny

-małe spalanie

-rewelacyjny wygląd

-duże przebiegi między czynnościami serwisowymi

 

do wad mogę tylko zaliczyc duże zużycie oleju

 

trochę fotek:

http://www.bikepics.com/members/motonit/99...000/Default.asp

 

Pozdrawiam thunderciarzy :banghead:)

 

no ja jeżdzę na 10W/40, po wymianie i przejechaniu prawie 5tys.km jak na razie nie wziął ani kropli (tak przynajmniej wynika patrząc w "okienko"). Moto z 2000r.

widzę, że masz tuningową szybę. jest różnica podczas jazdy w porównaniu do oryginalnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...